• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Ford ilk Brend və Marketinq direktorunu təyin etdi

Ford yeni bir sloqan ilə Avropa bazarına yeni rol və rəhbər təyin edir. Bring On Tomorrow sloqanı ilə birlikdə Ford artıq elektrikli avtomobil istehsalına yönləndiyini göstərməyə çalışır.

Vüsal Səfərli Vüsal Səfərli
İyun 10, 2020
A A
ford elektrikli maşın

Ford yeni bir sloqan ilə Avropa bazarına yeni rol və rəhbər təyin edir. Bring On Tomorrow sloqanı ilə birlikdə Ford artıq elektrikli maşın istehsalına yönləndiyini göstərməyə çalışır.

 Ford marka mövqeyini gücləndirmək üçün Avropa qitəsində olan şirkətinə yeni yaradılmış marketinq rolu üçün Peter Zillig-i təyin etməkdədir. İşin maraqlı tərəfi odur ki, bu addım şirkət üçün bir yenilikdir. Belə ki, bu rolu ilk dəfə olaraq Avropa üçün Ford şirkəti yaradıb. Ford-un Avropa qolu üçün yeni yaradılmış olan brend və marketinq kommunikasiyaları direktoru vəzifəsi üçün isə Peter Zillig ən uyğun namizəd görülüb. Bu rolu mövcud edib, oraya rəhbər qoymağın əsas səbəbi isə Ford-un yeni “Bring On Tomorrow” sloqanının qitə üzərində effektiv hala gətirilməsidir.

Digər tərəfdən isə, bu mövqe gücləndirmə addımının əsas səbəblərində biri Ford böyük marka olaraq gələcəyin elektrikli maşın istehsalına başlayacaq. Və bu innovativ texnologiyanı müştərilərə düzgün çatdıraraq, Avropada önəmli bir yerə sahib olmaq istəyir. Heç kimə qaranlıq deyil ki, artıq avtombil şirkətlərinin ən əsas prioretlərindən biri gələcəyin təbiət dostu avtomobillər istehsalına başlamasıdır. Rəqabət böyüdükcə, şirkətlər istehsalatdan başqa kommunikasiya tərəfinə də üstünlük verir.

 

Zillig Ford-un Avropa regionunda brendin marketinq kommunikasiyasından cavabdeh olacaq. Zillig-dən öncə marketinq kommunikasiya direktoru isə 2016-cı ildən bəri Anthony Ireson idi. Ireson isə Britaniya üzrə müştəri xidmətləri üzrə sahəyə yönələcək. Zillig 1 İyulda işinin başında olacaq və bunu marketinq, satış və xidmət departamentinin Avropa üzrə vitse prezidenti olan Roelant de Waard-a bildirəcək.

Ford brend və marketinq

De Waard deyir:

“Peter özü ilə birlikdə rəqəmsal, pərakəndə, təcrübi, marka məzmunu və istehsalında müştəri yönümlü bir təcrübə gətirir və biz onu “Ford of Europe” komandasına brend və marketinq direktoru kimi qoşulduğu üçün məmnunuq. Bu sürətli erada bizim Bring On Tomorrow sloqanımız bir marketinq kampaniyasından daha artıqdır. Bu sloqan Ford of Europe komandasının gələcəklə bağlı vizyonunu göstərir.”

Bundan əlavə Zillig də öz fikirlərini bölüşüb. O Ford-un bu cür önəmli bir addımlar atması ərərfəsində şirkətə qoşulduğu üçün çox məmnun olduğunu bildirir. Əlavə edir ki, “indiki vaxtda avtomobillərin elektrikləşdirilməsi və gələcəyə uyğun dizayn edilməsi ilə birlikdə data ilə texnologiyanın gətirdiyi zəngin fürsətlər Ford üçün maraqlı bir kommunikasiya tapşırığı olacaq”.

Mənbə: Marketingweek

Paylaş
Öncəki yazı

İstifadə etdiyiniz telefon nə qədər radiasiya yayır?

Növbəti yazı

Kreativ ideya ilə satışları artıran – Keks brendi

Redaktorun seçimləri

PR nədir? PR işləri necə olur?
manşet

“Kurtlar Vadisi” necə markalaşdı ?

Yanvar 17, 2021
PR nədir
Biznes

PR nədir? PR işləri necə olur?

Yanvar 18, 2021
Alış-Veriş
Brend

Ən Yaxşı 10 Alış-Veriş Saytı

Yanvar 20, 2021
onlayn
manşet

Onlayn İş Görüşmələrində Tez-Tez Edilən Səhvlər

Yanvar 22, 2021
böyük
Rəqəmsal

Ən Böyük Rəqəmsal Kitabxanalar

Yanvar 14, 2021
transfer
manşet

Futbolun Böyük Bazarı – Transfer

Yanvar 17, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol