Ford yeni bir sloqan ilə Avropa bazarına yeni rol və rəhbər təyin edir. Bring On Tomorrow sloqanı ilə birlikdə Ford artıq elektrikli maşın istehsalına yönləndiyini göstərməyə çalışır.
Ford marka mövqeyini gücləndirmək üçün Avropa qitəsində olan şirkətinə yeni yaradılmış marketinq rolu üçün Peter Zillig-i təyin etməkdədir. İşin maraqlı tərəfi odur ki, bu addım şirkət üçün bir yenilikdir. Belə ki, bu rolu ilk dəfə olaraq Avropa üçün Ford şirkəti yaradıb. Ford-un Avropa qolu üçün yeni yaradılmış olan brend və marketinq kommunikasiyaları direktoru vəzifəsi üçün isə Peter Zillig ən uyğun namizəd görülüb. Bu rolu mövcud edib, oraya rəhbər qoymağın əsas səbəbi isə Ford-un yeni “Bring On Tomorrow” sloqanının qitə üzərində effektiv hala gətirilməsidir.
Digər tərəfdən isə, bu mövqe gücləndirmə addımının əsas səbəblərində biri Ford böyük marka olaraq gələcəyin elektrikli maşın istehsalına başlayacaq. Və bu innovativ texnologiyanı müştərilərə düzgün çatdıraraq, Avropada önəmli bir yerə sahib olmaq istəyir. Heç kimə qaranlıq deyil ki, artıq avtombil şirkətlərinin ən əsas prioretlərindən biri gələcəyin təbiət dostu avtomobillər istehsalına başlamasıdır. Rəqabət böyüdükcə, şirkətlər istehsalatdan başqa kommunikasiya tərəfinə də üstünlük verir.
Zillig Ford-un Avropa regionunda brendin marketinq kommunikasiyasından cavabdeh olacaq. Zillig-dən öncə marketinq kommunikasiya direktoru isə 2016-cı ildən bəri Anthony Ireson idi. Ireson isə Britaniya üzrə müştəri xidmətləri üzrə sahəyə yönələcək. Zillig 1 İyulda işinin başında olacaq və bunu marketinq, satış və xidmət departamentinin Avropa üzrə vitse prezidenti olan Roelant de Waard-a bildirəcək.
De Waard deyir:
“Peter özü ilə birlikdə rəqəmsal, pərakəndə, təcrübi, marka məzmunu və istehsalında müştəri yönümlü bir təcrübə gətirir və biz onu “Ford of Europe” komandasına brend və marketinq direktoru kimi qoşulduğu üçün məmnunuq. Bu sürətli erada bizim Bring On Tomorrow sloqanımız bir marketinq kampaniyasından daha artıqdır. Bu sloqan Ford of Europe komandasının gələcəklə bağlı vizyonunu göstərir.”
Bundan əlavə Zillig də öz fikirlərini bölüşüb. O Ford-un bu cür önəmli bir addımlar atması ərərfəsində şirkətə qoşulduğu üçün çox məmnun olduğunu bildirir. Əlavə edir ki, “indiki vaxtda avtomobillərin elektrikləşdirilməsi və gələcəyə uyğun dizayn edilməsi ilə birlikdə data ilə texnologiyanın gətirdiyi zəngin fürsətlər Ford üçün maraqlı bir kommunikasiya tapşırığı olacaq”.
Mənbə: Marketingweek