• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

FOMO nədir? FOMO marketinqi niyə uğurludur?

FOMO marketinqi, Marketinq strateqi Dan Herman tərəfindən dilə gətirilən bu termin özəlliklə Y nəsil və sonrakı nəslin beynində, hadisənin, əşyanın, vəziyyətin yoxluğunda meydana gələ biləcək sonsuz “əgər” ehtimallarını düşünərək yaratdığı "psixoloji narahatlıq” halını ifadə edir.

Allahverdi Hacıyev Allahverdi Hacıyev
Mart 29, 2020
A A
FOMO nədir? FOMO marketinqi niyə uğurludur?

 

FOMO marketinqi, Marketinq strateqi Dan Herman tərəfindən dilə gətirilən bu termin özəlliklə Y nəsil və sonrakı nəslin beynində, hadisənin, əşyanın, vəziyyətin yoxluğunda meydana gələ biləcək sonsuz “əgər” ehtimallarını düşünərək yaratdığı “psixoloji narahatlıq” halını ifadə edir.

Dövrümüzün “xəstəliyi”- FOMO

Facebook, İnstagram, Twitter və Snapchat kimi sosial platformalar həyatımıza girdiyindən bəri yaşamaq formamız tamamilə dəyişdi. Özəlliklə Snapchatın 24 saat içində itən məzmunlarının İnstagram kimi digər populyar platformlara yayılmasıyla, olub bitəni qaçırmaq təzyiqini yaxşıdan yaxşıya hiss etməyə başladıq. Hamımız anı gerçəkdə qaçırmaq bahasına eqzotik günəş batımını, sevimli restoranlarımızdakı iştah açıcı yeməkləri və dostlarımızla əyləndiyimiz gecələri sosial media hesablarımıza yükləməyin və izləməyin həyəcanı içərisindəyik. Təbii olaraq, hamımız sosial media hesablarımızı ideal məzmunlarla doldurmaq istəyindəyik. Hər gün hesablarımızı yeniləyərkən (scroll down) qarşımıza çıxan möhtəşəm tətilləri, lüks mətbəxləri, fit bədənləri, qüsursuz selfiləri gördükçə özümüzü daha da yetərsizmiş kimi hiss edirik. Niyə biz bu möhtəşəm anlardan geri qalaq ki? Qalmayaq. Buna görə də daha çox alaq, daha çox istehlak edək, daha çox təcrübədən keçirək hətta ən çox biz təcrübədən keçirdək!

Əslində psixoterapevtlərə görə FOMO, ibtidai həyatda qalmaq hərəkətlərimizə dayanır. Digər insanların bizdən daha çox həyatı yaşadığını qəbul etdiyimizdə beynimizə güvənsizlik və təhdid altında olduğumuzu hiss elətdirən siqnallar göndərilir. Kiçik qruplar halında yaşadığımız ibtidai zamanlarda “bilinənin içində olmaq” həyatda qalmağa kömək olurdu. Məsələn; yeni bir qida mənbəyinin fərqində olmaq ölüm və yaşam arasındaki xətti təmsil edirdi. Buna görə təkamül prosesində homo sapienslər olaraq, doğru zamanda doğru yerdə olmayan və hətta dedi-qoduların içində olmağa proqramlanmışıq. Bəlkə bu günlərdə dostumuzun ad günü partisini qaçırmağımız ölüm-qalım məsələsi deyil ancaq atalarımızın “savaş ya da qaç” reaksiyasının genetik kodlarımızdakı müasir təsiri, “FOMO”nun mənbəyi olmağa yetərlidir. Bu durumda həyatımızın idarəsini hiss etməyə və plansız almaq kimi irrasional davranışlarda görülməyə başlıyırıq.

  FOMO marketinqi niyə uğurludur?

  Qıtlıq Prinsipi

Çox sadə, ala bilməyəcəyimizdən qorxduğumuz üçün hər şeyi istəyirik. Əslində təcili olaraq almaq fikrindən istifadə etmək marketoloqlar üçün hər zaman dəyərli bir taktika olub. Ancaq olan bitəndən əksik qalmaq qorxusu “xəstəlik” halına gələndən bəri marketoloqlar bu vəziyyəti daha da təsirli şəkildə istifadə etməyə başladılar. Hamımız son bir ədəd qalan o çantanı, limitli sayda kolleksiya mallarını və yaxud yalnız müəyyən zaman çərçivəsində satışda olan konsert biletini almağa daha çox itələnirik. Məsələn;

Dünyaca məşhur sürətli moda pərakəndəçisi ZARA, iki həftədə bir yenilədiyi kolleksiyalarında mağazada görüb çox bəyəndiyiniz pencəyin növbəti həftədə qarşınıza çıxmayacağı fikrini zehnimizə yerləşdirərək, bütün dünyada geyim sektorunun birincilərindən biri olma durumuna gəldi.

 

Sosial Sübut

İnsan olduğu sosial çevrədəkilərlə oxşar davranışlarda olmaq və bunu sübut etmək hərəkətindədirlər. Balaca olanda hər kəs getdiyi üçün geri qalmaq istəmədiyimiz məktəb gəzintisinə icazə almaq üçün valideynlərimizə “amma hamı gedir axı” arqumentini istifadə etdiyimiz zaman “FOMO”nun sosial sübut təsirini çoxdan təsdiqləmişdik. Dostlarımız “GOT”, “Narcos”, “Black Mirror” ya da “Breaking Bad” kimi son zamanların populyar seriallardan bəhs edərkən, söhbətin bir parçası olmaq istəyirik. Bu vəziyyətin fərqində olan Netflix, ağızdan ağıza marketinqin gücündən də yararlanaraq hər kəsin izlədiyi serialların bir parçası olmağımız üçün əlindən gələni edir.

 

İmtiyazlı (Ayrıcalıqlı) Hiss Etdirmə

İnsanlar özlərinə özəl mal almaqda və ya özəl xidmətlər göstərilməsindən öyünərək özlərini digərlərindən imtiyazlı hiss edərlər. Məsələn; Pinterest ilk açıldığı zaman yalnız bir dostun dəvəti ilə giriş etmək mümkün idi. Bu vəziyyətdə, markanın yaratdığı ayrıcalıq hissi populyar və trend olmasına yol açdı.

Son olaraq, təcrübələrimizi başqası ilə paylaşmağın yanlış tərəfi yoxdur. İnternet və sosial media sayəsində bütün dünyanı bağlaya bilər və başqaları ilə paylaşa bilərik. Sosial media bütün bu səbəblərlə bu qədər güclüdür. Ancaq unutmamağımız lazım olan tək şey, hamımız fərqliyik. Hamımız fərqli istəklərə, ehtiyaclara, motivasiyalara və uğurlara sahibik. Buna görə də yalnız başqaları edir deyə siz də nəyisə etməyə çalışmayın!

 

“LC Waikiki”dən zamanın nəbzinə uyğun kombinasiyalar adlı yazımızı oxumaq üçün bura daxil olun.

Paylaş
Öncəki yazı

Marketinq tədqiqatları həmişə etibarlı sayıla bilərmi?

Növbəti yazı

Distant iş komandası ilə beyin fırtınası

Redaktorun seçimləri

Komanda qərarlarının effektiv qəbul edilməsi – 7 strategiya
manşet

Komanda qərarlarının effektiv qəbul edilməsi – 7 strategiya

Yanvar 17, 2021
ABŞ-ın Xiaomi-ni qara siyahıya almasına Xiaomi Türkiyədən açıqlama gəldi
Marketinq

Musiqi sektoru marketoloqlar üçün niyə vacibdir?

Yanvar 17, 2021
Facebook-un ilk loqosu
manşet

Bir Logo Necə Yaradılır: Addım-Addım Alətlər Və Nümunələr

Yanvar 22, 2021
Ən yavaş Modern Proqramlaşdırma Dilləri
manşet

Ən yavaş Modern Proqramlaşdırma Dilləri

Yanvar 21, 2021
onlayn
manşet

Onlayn İş Görüşmələrində Tez-Tez Edilən Səhvlər

Yanvar 22, 2021
Facebook-un ilk loqosu
manşet

Menecerlərin Özlərini Sorğulamalı Olduğu 10 Sual

Yanvar 16, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol