Uğurlu bir marka yaratmağa gedən bir çox fərqli yol var, strategiyasının düzgün seçilməsi çox vacibdir. Bir çox müəssisə zamanla yenidən qurulmaqla bazarda özlərini inkişaf etdirmək və fərqləndirmək üçün müxtəlif strategiyalardan istifadə etməyi üstün tutur. Fərqləndirmə strategiyası da bunlardan biridir.
Beləliklə, fərqləndirmə strategiyası nədir və necə yaradılmışdır?
Fərqləndirmə strategiyası, bugünkü iş dünyasında ən vacib marketinq strategiyalarından biridir. Müxtəlif çeşidli məhsullar və çox sayda reklam səs-küyü ilə markanızı rəqabətdən ayırmaq çox çətindir. Buna görə bu strategiya bütün yuxarı səviyyəli şirkətlər tərəfindən istifadə olunur. Bir fərqləndirmə strategiyasından istifadə edərək məhsulunuzu fərqləndirməyin bir neçə yolu var.
Fərqləndirmə strategiyası nədir?
Fərqləndirmə strategiyası müəssisələrin müştərilərinə rəqiblərinin bazarda təklif edə bildikləri məhsullardan daha bənzərsiz və fərqli bir şey təqdim edərək inkişaf etdirdiyi bir yanaşmadır. Fərqləndirmə strategiyasının həyata keçirilməsində əsas məqsəd rəqabət üstünlüyünü artırmaqdır. Müəssisə bunu güclü və zəif tərəflərini, müştərilərin ehtiyaclarını və çatdıra biləcəyi ümumi dəyəri tez-tez təhlil etməklə edir.
Fərqləndirmə strategiyası yaratmağın faydaları
Fərqləndirmə strategiyaları sənayesinizdə bənzərsiz bir yer inkişaf etdirməyə kömək edə biləcək bir sıra üstünlüklərə malikdir. Fərqləndirmə strategiyası yaratmağın mümkün faydaları:
1. Azaldılmış qiymət rəqabəti: Fərqləndirmə strategiyası bir şirkətə daha aşağı qiymətlərlə bazarda başqa bir şeylə rəqabət aparmağa imkan verir. Məsələn, bir şəkər şirkəti dadı yaxşılaşdırmaqla və ya daha sağlam maddələr istifadə edərək şəkərlərini fərqləndirə bilər. Rəqiblərinin daha ucuz konfet olmasına baxmayaraq istehlakçıların həmin şəkər şirkətindən istədikləri ləzzəti təmin edə bilmirlər.
2. Unikal məhsullar: Bu fayda, məhsulun unikal keyfiyyətlərinə söykənməsidir. Şirkətiniz rəqiblərinizin əskik xüsusiyyətlərin siyahısını yarada bilər. Bu xüsusiyyətlər məhsulunuzu fərqləndirəcək və bunu effektiv marketinq, reklam vasitəsi ilə istehlakçılara çatdıra bilərsiniz.
3. Daha yaxşı mənfəət həddi: Məhsullar fərqləndikdə və daha keyfiyyətli məhsullara çevrildikdə, daha böyük qazanc hədləri üçün daha çox imkanlar təklif edirlər. Məsələn, hədəf bazarınız ən yüksək keyfiyyət və ya daha yaxşı dəyər üçün daha yüksək qiymət ödəmək istəyirsə, daha az satışla daha çox gəlir əldə edə bilərsiniz.
4. Marka sədaqəti: Bir müəssisə məhsullarınızın qəbul edilən keyfiyyətini qoruyarsa, təsirli fərqləndirmə müştərilərdə marka sədaqətini yarada bilər. Məsələn, bir idman xadimi tərəfindən satılan bir markanız varsa, ehtimal ki, markanızın dəyərini artırdıqca marka sədaqətini artıracaqdır.
5. Hiss edilməyən əvəzləmə: Uğurla fərqləndirən bir strategiya, məhsul haqqında bazarda onu əvəz edəcək başqa bir məhsulun olmadığı fikrini ortaya qoya bilər. Müştərilər məhsulunuzu başqa bir məhsulla əvəz etmək istəmədikləri üçün bir müəssisə oxşar məhsullar mövcud olsa da, bazardan faydalanmaya bilər. Şirkətlər istehlakçılara tez-tez inqilab edən unikal məhsullar təklif edərək özlərini fərqləndirməyə çalışırlar.
Fərqləndirmə strategiyasını necə yaratmaq olar?
Müəssisənin həyata keçirə biləcəyi fərqləndirmə strategiyasının iki əsas növü var:
• Geniş fərqləndirmə strategiyası: Geniş fərqləndirmə strategiyası rəqabətdən fərqli bir şəkildə fərqli bir marka və ya bir iş qurmağı əhatə edir. Sektora tətbiq olunur və geniş istehlakçılara müraciət edir.
• Fokuslanmış fərqləndirmə strategiyası: Fokuslanmış bir fərqləndirmə strategiyası müəssisənin məhsul və ya xidmətə bənzərsiz xüsusiyyətləri təqdim etməsini tələb edir, bir yer və ya dar bazarın tələblərinə cavab verməlidir.
Geniş və ya fokuslanmış bir fərqləndirmə strategiyası yaratmaq istəyən müəssisələr, istehlakçı üçün daha çox dəyər yaradan çox unikal və ya fərqli məhsul (və ya xidmətlər ) istehsal etməli (və ya dizayn etməlidirlər.) Bir təşkilatın bütövlükdə bir məhsul və ya şirkət üçün fərqləndirmə əsasında rəqabət üstünlüyü yarada bilməsinin bir neçə yolu var. Bu strategiyanı yaratmaq üçün bəzi addımlar:
Nəyi bilmək istədiyinizə qərar verin.
İşinizdə təcrübəniz barədə bir fikiriniz olmalıdır. Sizin və işiniz üçün vacib olanı və təşkilatınızın uğurlu olduğu sahələri qiymətləndirməlisiniz. Bu yolla müştərilərinizi dar bir fərqləndirici ilə təmin edə biləcəksiniz. Ümumi markanın və ya xüsusi məhsulların güclü və zəif tərəflərini yazın.
Hədəf kütlənizi araşdırın.
Tədqiqat iş təkliflərinizi mövcud və potensial müştərilərin istək və ehtiyaclarına uyğunlaşdırmağa kömək edəcəkdir. Bu da təcrübənizi daha cəlbedici etmək üçün fərqləndirmək seçiminizi məlumatlandıracaqdır. Məsələn, məhsullarınızı satın alan və ya xidmətlərinizi istifadə edən və axtardıqları barədə dəqiq bir fikir əldə etmək üçün məlumat toplayan insanlara bir sorğu göndərməyə qərar verə bilərsiniz.
Fərqliliyi inkişaf etdirin.
Bu addım vacibdir ki, markanızı və ya məhsullarınızı fərqli edən şeylər tapa biləsiniz. Hər bir fərqləndirici əvvəlcə böyük ola bilər, buna görə fərqləndiricilərinizi yazmağa və sonra onları parçalayan kiçik bölmələr yaratmağa cəhd edə bilərsiniz.
Budur bəzi ümumi fərqlər:
• Qiyməti
• Şəkil və ya nüfuz
• Münasibət
• Xidmət
• Məhsul
• Çatdırılma
İşinizin bənzərsiz hekayəsini danışdığınız zaman, avtomatik olaraq fərqləndirmə strategiyanıza kömək edə bilər, çünki rəqiblərinizin sizin kimi bir hekayəsi olmayacaq. Missiyanızı və dəyərlərinizi qiymətləndirin. Sizi fərqli edən, ayıran və hədəf auditoriyanı müştərilərə çevirənlər haqqında ümumi bir hekayə yarada biləcəksiniz.
Hekayənizi hədəf auditoriyanıza çatdırmaq üçün şirkətinizin veb saytındakı tərcümeyi-hal bölməsi ən yaxşı üsuldur. Məhsul və xidmətləri daha fərdi səviyyədə paylaşarkən müştərilərlə bir dialoq qurmaq üçün sosial media kanallarından da istifadə edə bilərsiniz.
Marka görüntüsünün yaradılması
Strategiyanızı tətbiq edin və daha keyfiyyətli təmin edərək marka imicini yaradın. Hədəf auditoriyanıza yeni müştərilər cəlb etmək üçün lazım olduqda yaradıcı və yenidən marka olmağa çalışın.
Fərqləndirmə strategiyası nümunələri
Mənbə: pazarlamatürkiye.com
Yaradıcı startuplar üçün 2 əsas məsələ! adlı yazımızı oxumaq üçün bura daxil olun.