• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Event Marketing Nədir və Necə Edilir?

Brendlərin hədəf auditoriyasına çatmaq üçün üz-üzə həyata keçirdiyi təcrübəli bir fəaliyyətdir. Qarşılıqlı təsirin güclü olduğu tədbir marketinqində məqsəd marka dəyərini hədəf auditoriya üzərində artırmaqdır.

Leyla Zeynalova Leyla Zeynalova
Sentyabr 14, 2020
A A
event marketing

Event Marketing Nədir?

Brendlərin hədəf auditoriyasına çatmaq üçün üz-üzə həyata keçirdiyi təcrübəli bir fəaliyyətdir. Qarşılıqlı təsirin güclü olduğu tədbir marketinqində məqsəd marka dəyərini hədəf auditoriya üzərində artırmaqdır.

Etkinlik Pazarlaması

Event Marketing-də təşkilatlar daha çox məlumat, idman və əyləncəyə diqqət yetirərək gənc auditoriyaya çatmağı və marka-müştəri ünsiyyətini asanlaşdırmağı hədəfləyirlər. Tədbirlərdə brendlə hədəf auditoriyası arasındakı qarşılıqlı təsir intensivlik qazanarkən, markanın müştəri ilə emosional bir əlaqə yaratması daha da asanlaşır. Bu cür ünsiyyət fəaliyyətlərində markalar hədəf auditoriya ilə yaxın təmasda olduqları üçün hədəflərinə daha tez bir şəkildə çatırlar.

Brend rabitə tədbirləri, mətbuat konfransları, sosial məsuliyyəti əhatə edən layihə fəaliyyətləri, təqdimat tədbirləri, universitet tədbirləri, konqres tədbirləri, idman tədbirləri ümumilikdə event marketing-in nümunələri kimi verilə bilər.

Event Marketing-in 5 üstünlüyü:

• Marka anlayışını gücləndirə bilərsiniz.

• Hədəf auditoriyanızda marka sədaqəti yarada bilərsiniz.

• Satın alma qərarlarına birbaşa təsir edə bilərsiniz.

• Təcrübə və duyğu marketinqi üçün bir fəaliyyət sahəsi yarada bilərsiniz.

• Hədəf auditoriyanızla yaxın əlaqə quraraq onları daha yaxşı tanıya, hədəf auditoriyanızla bağlı anlayışlar yarada bilərsiniz.

Event Marketing üçün 5 addım:

• Veb saytın hazırlanması

Tədbirin detallarının dərhal paylaşıla biləcəyi bir veb sayt, müştərilərə tədbir haqqında daha çox məlumatı tez bir zamanda əldə etməyə imkan verir. Tədbir iştirakçıları haqqında məlumatları bu veb saytdan da toplaya bilərsiniz.

• Təsir gücü

Tədbirin mövzusuyla bağlı influencer-lərlə əlaqə quraraq onların tədbirə qatılmasına səbəb ola bilərsiniz. Tədbirdə müştərilərinizin izlədikləri insanlarda olacağını bilmək həm tədbirin iştirak sayını artırır, həm də geniş bir izləyiciyə tədbirin tərifini verməyinizi rahatlaşdırır.

• Tədbirin şəkilləri

Tədbirlə bağlı vizualların afişa, video və sosial media postları kimi hazırlanması və müvafiq kanallar vasitəsilə paylaşılması

• Hashtaglar yaratmaq

Sosial mediada hadisə ilə əlaqəli məzmunu paylaşmaq və mövzuya daxil olmağı asanlaşdırmaq üçün hadisələrə xüsusi hashtaglar yaratmaq

• Mətbuat açıqlamasının hazırlanması

Tədbirin niyə, harada, nə vaxt, necə və kim tərəfindən təşkil edildiyi barədə məlumatlar daxil olmaqla mətbuatla bölüşmək üçün bir mətbuat şərhi hazırlamaq

• Onlayn təqdimatlar

Pandemiya səbəbindən Event Marketing müvəqqəti dayandırılsa da, markalar hələ də onlayn təqdimatlara üstünlük verir. Xiaomi markası məhsullarını və ya xidmətlərini canlı yayımla təqdim edən şirkətlərə nümunə olaraq göstərilə bilər.

Youtube-da canlı yayımla yeni məhsulu Redmi Note 9-u təqdim edən marka, canlı yayım zamanı bir adama yeni məhsulunu hədiyyə edəcəyini bildirərək hədəf auditoriyasını təqdimata cəlb etməyi bacardı.

Mənbə: pazarlamaturkiye.com

“Musiqi sevənlər üçün 9 yaradıcı qulaqlıq elanları!” adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.

Paylaş
Öncəki yazı

Dünyaca məşhur markaların adlarının yaranma hekayəsi

Növbəti yazı

Qafqazın ilk və tək TensorFlow User Group-u yaradıldı

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol