Event Marketing Nədir?
Brendlərin hədəf auditoriyasına çatmaq üçün üz-üzə həyata keçirdiyi təcrübəli bir fəaliyyətdir. Qarşılıqlı təsirin güclü olduğu tədbir marketinqində məqsəd marka dəyərini hədəf auditoriya üzərində artırmaqdır.
Event Marketing-də təşkilatlar daha çox məlumat, idman və əyləncəyə diqqət yetirərək gənc auditoriyaya çatmağı və marka-müştəri ünsiyyətini asanlaşdırmağı hədəfləyirlər. Tədbirlərdə brendlə hədəf auditoriyası arasındakı qarşılıqlı təsir intensivlik qazanarkən, markanın müştəri ilə emosional bir əlaqə yaratması daha da asanlaşır. Bu cür ünsiyyət fəaliyyətlərində markalar hədəf auditoriya ilə yaxın təmasda olduqları üçün hədəflərinə daha tez bir şəkildə çatırlar.
Brend rabitə tədbirləri, mətbuat konfransları, sosial məsuliyyəti əhatə edən layihə fəaliyyətləri, təqdimat tədbirləri, universitet tədbirləri, konqres tədbirləri, idman tədbirləri ümumilikdə event marketing-in nümunələri kimi verilə bilər.
Event Marketing-in 5 üstünlüyü:
• Marka anlayışını gücləndirə bilərsiniz.
• Hədəf auditoriyanızda marka sədaqəti yarada bilərsiniz.
• Satın alma qərarlarına birbaşa təsir edə bilərsiniz.
• Təcrübə və duyğu marketinqi üçün bir fəaliyyət sahəsi yarada bilərsiniz.
• Hədəf auditoriyanızla yaxın əlaqə quraraq onları daha yaxşı tanıya, hədəf auditoriyanızla bağlı anlayışlar yarada bilərsiniz.
Event Marketing üçün 5 addım:
• Veb saytın hazırlanması
Tədbirin detallarının dərhal paylaşıla biləcəyi bir veb sayt, müştərilərə tədbir haqqında daha çox məlumatı tez bir zamanda əldə etməyə imkan verir. Tədbir iştirakçıları haqqında məlumatları bu veb saytdan da toplaya bilərsiniz.
• Təsir gücü
Tədbirin mövzusuyla bağlı influencer-lərlə əlaqə quraraq onların tədbirə qatılmasına səbəb ola bilərsiniz. Tədbirdə müştərilərinizin izlədikləri insanlarda olacağını bilmək həm tədbirin iştirak sayını artırır, həm də geniş bir izləyiciyə tədbirin tərifini verməyinizi rahatlaşdırır.
• Tədbirin şəkilləri
Tədbirlə bağlı vizualların afişa, video və sosial media postları kimi hazırlanması və müvafiq kanallar vasitəsilə paylaşılması
• Hashtaglar yaratmaq
Sosial mediada hadisə ilə əlaqəli məzmunu paylaşmaq və mövzuya daxil olmağı asanlaşdırmaq üçün hadisələrə xüsusi hashtaglar yaratmaq
• Mətbuat açıqlamasının hazırlanması
Tədbirin niyə, harada, nə vaxt, necə və kim tərəfindən təşkil edildiyi barədə məlumatlar daxil olmaqla mətbuatla bölüşmək üçün bir mətbuat şərhi hazırlamaq
• Onlayn təqdimatlar
Pandemiya səbəbindən Event Marketing müvəqqəti dayandırılsa da, markalar hələ də onlayn təqdimatlara üstünlük verir. Xiaomi markası məhsullarını və ya xidmətlərini canlı yayımla təqdim edən şirkətlərə nümunə olaraq göstərilə bilər.
Youtube-da canlı yayımla yeni məhsulu Redmi Note 9-u təqdim edən marka, canlı yayım zamanı bir adama yeni məhsulunu hədiyyə edəcəyini bildirərək hədəf auditoriyasını təqdimata cəlb etməyi bacardı.
Mənbə: pazarlamaturkiye.com
“Musiqi sevənlər üçün 9 yaradıcı qulaqlıq elanları!” adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.