• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Ən yaxşı 3 viral reklam

Viral reklamlar ağızdan-ağıza yayılma metodundan istifadə edən reklamlardır. Başqa sözlə, ağızdan-ağıza yayılma ilə markanın populyarlığını qazanmağı hədəfləyən reklamlardır.

Senan Ebdulzade Senan Ebdulzade
Avqust 1, 2020
A A
Starbucks 20 illik yubileyini qeyd edir

Markaların başqalarının hekayələrində özlərinə yer verdikləri çəkimlər, ən təsirli viral reklamlardır. Xüsusilə daha çox həvəskar şəkildə çəkilmiş təsirli hekayələri olan videolar çox maraq yaradır. Videonun uyğun nöqtəsinə yerləşdirilmiş marka adı həmin videonu viral reklama çevirir. Hətta son zamanlarda viral reklamlar üçün sosial media fenomenlərindən də istifadə edirlər.

Belə reklamlarda markalar, sosial media fenomeninin hazırlayacağı bir paylaşımda özlərini paylaşıma sıxışdırmalarını istəyirlər və ya yaradıcı bir videonun onlar üçün birbaşa çəkilməsini istəyirlər. Bəzən markalar hətta bir sosial media fenomenindən rəqib markanı tənqid etməsini istəyə bilərlər. Bu bir növ viral reklamdır.

Budur, ən yaxşı  3 viral reklam

1) Asus 

Bu viral reklam videosu Youtube-da paylaşılmışdı. Video o qədər danışıldı ki, universitetlərdə dərsi belə keçirildi. Video, bir Apple açılışını təqlid edir. Apple Ceo-su Tim Cook-u canlandıran aparıcı, Cook-un danışma tərzindən istifadə edir və Apple’ı məzəli bir dillə tənqid edir. Açılışı izləməyə gələnlərin Asus’dan istifadə etməsi və bəzi əsas ifadələrdə ekrana Asus-un əks olunması bunu gülməli bir video halına gətirmir, əksinə viral bir reklam halına gətirir. Çox izahat tələb etməyən bu viral reklam videosunu sona qədər izləməyi məsləhət görürük.

2) Fulyanın qisası – Gitti Gidiyor

2009-cu ildə çəkilən bu video, Turkiyənin ilk viral reklam videosuydu. Video o qədər izlənildi ki, o dönəm ən çox danışılan mövzulardan biri oldu. Saysız-hesabsız jurnalların, bloqların, qəzetlərin xəbərlərinə çıxmışdı. Bu videodan sonra Gitti Gidiyorun yeni istifadəçilərinin sayı 97%, saytın sıxlığı isə 21% artdı. Videoda sevgilisi tərəfindən aldatılan Fulya, sevgilisin əşyalarını Gitti Gidiyorda 1 TL-ə satacağını bildirir. Üstəlik, bu əşyalar arasında kamera və milli komandanın imzaladığı futbol topu da var.

3) LG

Bu video LG monitorlarının görüntü keyfiyyətini göstərir. LG, monitorlarını bir iş mərkəzinin liftinin döşəməsinə yerlesdirir və sonra bu liftdə minən hər kəsə kiçik bir zarafat edir. LG bu videoları o dövrdə bir çox internet platformasında yayımlayaraq gündəmə gəldi və satışların da yaxşı bir artış əldə etdi.

 

Yaradıcı 10 reklam nümunəsi başlıqlı məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.

 

Paylaş
Öncəki yazı

Hər menecerin bilməli olduğu İR analizləri

Növbəti yazı

Deflyasiya Niyə Qorxuludur?

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol