Dropshipping nədir?
Maliyyətləri aradan qaldıran və az sərmayə ilə həyata keçirilən bir e-ticarət üsulu olan dropshipping dilimizdə “birbaşa çatdırılma” deməkdir. Dropshipping və standart pərakəndə satış arasındakı əsas fərq, bu üsuldakı satıcıda heç bir ehtiyatın olmamasıdır. Bunun əvəzində satıcı məhsulu başqa şəxsdən alır. Bu şəxs ümumiyyətlə topdan satıcı və ya istehsalçıdır. Satıcı sifarişini üçüncü şəxsdən götürür və məhsulu görmədən birbaşa müştəriyə göndərir. Beləliklə, şirkət məhsul ehtiyatlarını saxlamadan tədarükçülərin məhsullarını sata bilər.
İstehlakçılar e-ticarət saytına girəndə fərqli məhsullar görür və alırlar. İşin arxa tərəfində isə satıcı,daxil olan sifarişləri təchizatçı firmaya yönəldir və məhsulun istehlakçıya göndərilməsini təmin edir. Bu proses XML inteqrasiyası ilə həyata keçirilir. XML inteqrasiyasında, təchizatçı şirkət, satmaq istəyən şirkətə satılacaq məhsulların fotoşəkilləri, məhsul təsviri və qiymət məlumatları olan faylı göndərir və bu şirkət bu faylı elektron ticarət saytında əlavə edir və məhsulları təchizatçı şirkətdən götürür.
Dropshipping-in Avantajları
- Dropshipping-lə məşğul olan şirkətlərin bir anbara ehtiyacı olmur, anbara ehtiyacları olmadığından şirkətlər iş yükünü, xərcləri əhəmiyyətli dərəcədə azaltmaqla anbar və fond idarəçiliyi kimi əməliyyatlarla məşğul olmağa məcbur deyillər.
- Anbar menecmentinin olmaması səbəbindən insanların burada işləməsinə ehtiyac yoxdur, bu da yenidən xərclərin azaldılmasına kömək edir.
- Tək bir təchizatçı olmadığından, fərqli təchizatçılardan fərqli məhsullar və geniş bir məhsul kateqoriyasını saytda yerləşdirmək olar. Məhsul çeşidinin artması ilə daha geniş hədəf auditoriyasına çatmaq mümkündür.
- Anbar və fond idarəçiliyinin və məhsulun qablaşdırılması prosesinin olmaması sayəsində elektron ticarət saytını internet bağlantısı olan istənilən yerdən idarə etmək mümkündür, məhsul sifarişləri tədarükçülərlə əlaqə saxlayaraq yerləşdirilə bilər.
- Məhsul tədarük etmək üçün hər hansı bir kapitala ehtiyacınız yoxdur, buna görə ucuz qiymətə elektron ticarətlə məşğul ola bilərsiniz.
- Məhsulun qablaşdırılması prosesləri və məhsulun daşınması da təchizatçı şirkət tərəfindən həyata keçirildiyi üçün, səhmdar olmayan elektron ticarət şirkəti, nəqliyyat şirkətləri ilə razılaşma məcburiyyətində qalmır.
Dropshipping-in Dezavantajları
- Məhsullar barədə çox məlumatınız olmaya bilər. Məhsulların necə işlədiyini və hansı problemlərə səbəb olduğunu bilməməyiniz müştəri dəstəyi ilə bağlı problemlərinizə səbəb olacaqdır. Satışdan əvvəl və satışdan sonra texniki dəstək təmin etmək e-ticarət saytınız üçün çox vacibdir. Bu səbəbdən satdığınız məhsullar haqqında bilmədən işə başlamağınız, müştəri dəstəyindən yayınmağınıza səbəb ola bilər.
- İstehlakçılar məhsulları sizdən aldıqda hər hansı bir problemlə qarşılaşdıqda əvvəlcə sizinlə əlaqə saxlayacaqlar. Bu səbəbdən, təchizatçı tərəfindən edilən səhvlər sizin üzərində qala bilər və bu, müştəri məmnuniyyəti ilə bağlı problemlərinizə səbəb ola bilər.
- Təchizatçının məhsul təqdim etməsi sizin heç bir məsuliyyət daşımayacağınız demək deyil. Təchizatçı şirkətlə eyni vaxtda məhsulu təqib etməlisiniz. Əks təqdirdə, məhsulu çatdırmamaq və gec göndərmək kimi problemlərlə üzləşə bilərsiniz.
- Təchizatçı şirkətin səhmdarlığını da izləməyiniz çox vacibdir. Çünki bu şirkətlər digər elektron ticarət şirkətləri ilə də işləyə bilər və əlaqəli məhsullar ehtiyatlarında tükənə bilər.
- Təchizatçı məhsul haqqında natamam və ya səhv məlumat daxil etmiş ola bilər. Bu vəziyyətdə istehlakçıları da yanıltmaq olar. Bu səbəbdən aldığınız məhsulların təsvirlərini yoxlamalı və məhsullarınızı saytınızda bu şəkildə göstərməlisiniz.
- Dropshipping-də, aşağı qazanc hədləri ilə iş görmə ehtimalı yüksək olur.Bir çox şirkət bu şəkildə iş gördüyü üçün satışlarını artırmaq üçün məhsullara çox az qazanc qoyaraq satmağa çalışırlar. Rəqabətin yüksək səviyyədə olması da aşağı qazanc həddi ilə nəticələnəcəkdir. Bu aşağı hədlər uzunmüddətli perspektivdə qazancınızı artırmağınıza mane ola bilər.
- Ayrıca bankların və ya ödəmə sistemlərinin hər əməliyyat üçün bir komissiya ödəyəcəyini nəzərə almalısınız. Bu kəsikləri nəzərə almadan qiymətləri təyin etmək qazanc marjınızı daha da azalda bilər.
Dropshipping-də nələrə diqqət etməli?
Dropshipping-də əvvəlcə işləyəcəyiniz təchizatçı şirkəti seçməlisiniz. Anbar və anbar idarəçiliyini düzgün aparan və məhsul təqdimatlarına etibar edə biləcək bir şirkətlə işləmək, uzun müddətdə işinizi daha yaxşı yerinə yetirməyə imkan verir. Satdığınız məhsullar haqqında texniki bilgiləriniz olması da vacibdir. Bu şəkildə satışdan əvvəl və sonra istehlakçılara lazımi dəstək verə və müştəri məmnuniyyətini artıra bilərsiniz.
Mənbə: