“Cüt mühakimə etmə” kimi tərcümə etdiyimiz Double Jeopardy, eksperimental olaraq hüquqi termin, bir qanundur.
Double Jeopardy qanununa görə, eyni cinayət əməlinə görə bir dəfədən çox mühakimə oluna bilməz. Sadə bir nümunə ilə izah etmək olar. Cinayət törədən bir adam həm qətl, həm də qəsdən adam öldürməyə görə məsuliyyətə cəlb edilə bilməz. Eyni cinayət aktı ilə əlaqəli iki fərqli qanun varsa, cinayətkar yalnız biri əsasında mühakimə olunur və cəzalanır. Bu qanunla mövcud qanun çərçivəsində baş verə biləcək qarışıqlıq və ədalətsizliyin qarşısını almaq nəzərdə tutulur.
Double Jeopardy və marketinq
Marketinq dünyasında “Cüt risk” olaraq əks olunan Double Jeopardy eyni anda iki fərqli risk faktorunun meydana gəlməsini izah edir. 1980-ci illərdə alim Andrew S. C. Ehrenberg tərəfindən marketinqə uyğunlaşdırılmış, istehlakçı davranışının hərtərəfli modellərinə töhfə vermişdir.
Demək olar ki, bütün məhsul və xidmət sahələrində rast gəlinən ikiqat təhlükə, markanın bazarda payının az olmasının həm də markaya qarşı sədaqətin aşağı nəticələnəcəyini göstərir.
İstisnalar daxil edilmədən ümumi bir perspektivlə ortaya çıxan bu qanuna görə, bazar payı az olan bir marka olsanız, daha az sadiq müştəriniz olacaqdır Double Jeopardy eksperimental bir qanundur, yəni bəzi təcrübələr nəticəsində alınan ümumiləşdirmələr sayəsində əldə olunan nəticələri əhatə edir. Buna görə də, bütün kiçik markaların müştəri loyallıq dərəcəsinin aşağı olduğunu söyləyə bilmərik. Bununla birlikdə deyə bilərik ki, kiçik markaların sadiq müştəriləri qismən azdır.
Bazar payının aşağı olması marketinq uğuru hesab edilmir, çünki marketinqin əsas problemi onun bazar payının artmasına əsaslanır. Ancaq niş bazarlarında bazar payının az olması müştərinin aşağı sədaqətini ifadə etmir. Əksinə, çox yüksək müştəri loyallığı olan bəzi markaların bazar payı az olmasına baxmayaraq, çox uğurlu marketinq strategiyası var.
Bazar payı və Müştəri Sadiqliyi Paradoksu
Böyük markaların daha çox müştəri sadiqliyinin olduğu marketinqdə ümumi bir nəticədir. Məhsulun məzmunu eyni olsa da, digər markalara nisbətən daha yüksək qiymətə məhsul satan böyük markalarda daha çox bazar payı və daha çox müştəri sədaqəti var.
Mütəmadi olaraq eyni markadan məhsulların alınması prosesi müştəri loyallığı terminini izah edir. Buna görə böyük markalar ümumiyyətlə müştərilərin etibar etdikləri və üstünlük verdikləri kateqoriyadadır. Bundan əlavə, böyük bir markanın satın alınan məhsulun köhnə və tanınmış bir məhsul olmasına ehtiyac yoxdur. Böyük və etibarlı bir marka olduğundan, yeni məhsulu təqdim edərkən müştəriləri eyni sədaqətlə alış-veriş edəcəklər.
Kiçik markalar üçün vəziyyət əksinədir və Double Jeopardy bunu tam olaraq söyləyir. Kiçik bir markanın bazar payı azdır və bazar payını artıracaq müştəri sədaqətinə də nail ola bilməz. Bununla birlikdə müştəri sədaqətini təmin etmək üçün bazar payını artırmalıdır. Toyuq və yumurta hekayəsinə çevrilən bu təkliflər vəziyyəti paradoks halına gətirsə də, əslində həqiqəti əks etdirir: bazar payınız böyükdürsə, müştəri sədaqətiniz yüksəkdirsə, bazar payınız böyükdür.
Beləliklə, bunların hər ikisi mövcud deyilsə, əvvəlcə hansından başlamaq lazımdır? Əlbəttə ki, əvvəlcə marka dəyəri yaratmaqla marketinq xəritəsini çəkmək daha yaxşı olar. Beləliklə, potensial müştərilərə markanızı seçmək üçün bir fürsət yarada bilərsiniz. Artan qarşılıqlı fəaliyyətiniz müştəri sədaqətinə çevriləcək və müştərilərinizlə emosional bir qarşılıqlı əlaqə təmin edəcək, sonra artan müştəri sədaqət qrafiki bazar payınıza təsir edərək markanızı inkişaf etdirmək üçün bir fürsət yaradacaqdır.
Mənbə: mochatouch.com.tr