• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Customer Relationship Management (CRM) Nədir?

CRM (Müştəri münasibətlərinin idarə olunması) şirkətlərin mövcud və ya potensial müştərilərlə münasibətlərini səmərəli, təsirli və nəticədə gəlirli etmək üçün istifadə etdikləri metoddur.

Fatimə Qarayeva Fatimə Qarayeva
Fevral 23, 2021
A A
McDonald’s Yeni Qablaşdırma Üsuluna Keçir!

CRM Nədir?

Customer Relationship Management (CRM) müştəri münasibətlərinin idarə olunması deməkdir. CRM bir şirkətin keçmiş, cari və potensial müştərilərlə qarşılıqlı əlaqələrini idarə etməyə və təhlil etməyə imkan verən çox fərqli yanaşmalardan biridir. Yəni, CRM proqramı mövcud müştəriləri qorumaqla yanaşı, potensial müştərilərə çataraq yeni müştərilər qazanıb və nəticədə markaya və məhsula bağlı sadiq müştərilər olması məqsədi ilə həyata keçirilən bütün işlərə verilən ümumi addır. CRM proqramı ilə müştəri özünü xüsusi hiss edir, buna görə şirkətə və ya məhsula onlarda asılılıq yaranır. CRM sistemi həmçinin şirkətlərin prosesləri asanlaşdırmasına və gəlirliliyini artırmasına kömək edir.

 CRM

CRM sistemi işinizə necə kömək edə bilər?

1. Məlumatlarınızın müntəzəm idarə olunmasını təmin edir

CRM-dən istifadə dəftərlərdə, e-poçt qutularında və Excel cədvəllərində səpələnmiş məlumatlarınızın tək bir yerdən idarə olunmasını və bütün komandanızın dərhal əldə edə bilməsini təmin edir. Müştəri məlumatlarınıza, satış qeydlərinizə, təkliflərinizə, müqavilələrinizə və bütün sənədlərinizə istədiyiniz zaman, hər yerdə daxil ola bilərsiniz.

2. Komanda işini gücləndirir və iş səmərəliliyini artırır

Müştəri və satış məlumatlarını tək bir mərkəzi mənbədən idarə etməklə, komandanız davam edən satışlar, müsahibələr və alınan sifarişlər haqqında ən son məlumatları əldə edəcəkdir. CRM, komandanızın ümumi düşüncə ilə işləməsini, bir-birinizə dəstək olmağınızı və iş səmərəliliyinizi artırmasını təmin edir.

CRM

3. Ən çox satılanları dərhal görməyə imkan verir

CRM həlləri bütün məhsul və xidmətlərinizə qənaət edərək, təkliflər və sifarişlər hazırlamağınızı asanlaşdırır. Üstəlik, müştərilərinizin hansı məhsulları daha çox maraqlandığını müəyyənləşdirməyə və azalan məhsullarınızı dərhal görməyə kömək edir. Məhsul siyahınızın daima yenilənməsini və komandanızın hər hansı bir yerdən ən yeni məlumatları əldə edə bilməsini təmin edə bilərsiniz.

4. Daha yaxşı müştəri dəstəyi

Günümüzün müştəriləri günün və ya gecənin istənilən vaxtında sürətli, fərdi dəstək gözləyirlər. CRM sistemi müştərilərin axtardığı yüksək keyfiyyətli xidmət göstərməyinizə kömək edə bilər. Təmsilçiləriniz müştərilərin hansı məhsulların sifariş verdiyini tez bir zamanda görə bilər və hər bir qarşılıqlı əlaqənin qeydini apararaq müştərilərə lazım olan cavabları tez bir zamanda verə bilərlər.

5. Məhsulları və xidmətləri təkmilləşdirir

Yaxşı bir CRM sistemi, işinizdə və xaricində çox sayda mənbədən məlumat toplayacaqdır. Bu şəkildə müştərilərinizi dinləyərək müştərilərinizin nə hiss etdikləri və təşkilatınız haqqında nə söylədikləri barədə görünməmiş bir fikir əldə edə bilər, beləliklə təklif etdiklərinizi yaxşılaşdırıb, problemləri erkən həll edib və boşluqları müəyyən edə bilərsiniz.

6. Satış qrupları satış kanallarını daha yaxşı başa düşmək üçün bundan istifadə edə bilərlər

Satış menecerləri fərdi komanda üzvlərinin satış hədəflərinə çatma tərəqqisi barədə etibarlı məlumatlar əldə edə bilərlər. Məsələn, satış qruplarının, məhsulların və kompaniyaların nə qədər yaxşı performans göstərdiyini görə bilərlər. CRM istifadə edərək satış qrupunuzdakı hər bir satış meneceri üçün statistik məlumatlara daxil ola bilərsiniz. Keçən ay neçə müştəri / satış, gözlənilən / həqiqi satış, ümumi satış həcmi kimləri maraqlandırır? Bütün bu məlumatlara dərhal daxil ola bilərsiniz, performansları ölçə, yaxşılaşdıracaq nöqtələri kəşf edə bilərsiniz.

CRM

CRM Software nədir?

Bütün proseslər nəticəsində əldə edilmiş məlumatlar saxlanılmalı, işlənməli və araşdırmalardan müxtəlif statistik məlumatlar alınmalıdır. CRM tətbiqləri arasında ən böyük paya sahib olan CRM proqramı bu məqsədlə hazırlanmışdır. Sadiq müştəri bazası yaratmaq, əldə edilmiş bütün məlumatları analiz etmək, satışları və gəlirliliyi artırmaq bunlara aiddir. Müştəri məlumatları CRM proqramı ilə saxlanılır və təhlil edilərkən eyni zamanda  işçilərə də nəzarət olunur. Yaxşı CRM proqramı yaxşı bir texniki infrastruktur, müştəri, marketinq, satış və texniki xidmət rəhbərliyindən ibarətdir.

 

Customer Relationship Management (CRM) ilə daha ətraflı məumat üçün bura daxil olun

Paylaş
Öncəki yazı

McDonald’s Yeni Qablaşdırma Üsuluna Keçir!

Növbəti yazı

2020-ci İlin Ən Yaxşı 10 Serialı!

Redaktorun seçimləri

260 illik hekayə – Faber-Castell
manşet

Yaddaşın limiti varmı?

Fevral 13, 2021
satış
Brend

Satış və Marketinqdə İstifadə Olunan Rənglərin Əhəmiyyəti Nədir?

Mart 4, 2021
Qlobal hədəfli rəqəmsal platforma – Spatrix
manşet

Qlobal hədəfli rəqəmsal platforma – Spatrix

Fevral 11, 2021
Apple Avtomobilini Kiminlə İstehsal Edəcək?
Texnologiya xəbərləri

Yeni VR !

Mart 3, 2021
Serialı
manşet

2020-ci İlin Ən Yaxşı 10 Serialı!

Fevral 23, 2021
Clubhouse nədir
manşet

Clubhouse Nədir? Twitter, Facebook və Instagram-dan fərqləri nələrdir?

Fevral 11, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol