CRM Nədir?
Customer Relationship Management (CRM) müştəri münasibətlərinin idarə olunması deməkdir. CRM bir şirkətin keçmiş, cari və potensial müştərilərlə qarşılıqlı əlaqələrini idarə etməyə və təhlil etməyə imkan verən çox fərqli yanaşmalardan biridir. Yəni, CRM proqramı mövcud müştəriləri qorumaqla yanaşı, potensial müştərilərə çataraq yeni müştərilər qazanıb və nəticədə markaya və məhsula bağlı sadiq müştərilər olması məqsədi ilə həyata keçirilən bütün işlərə verilən ümumi addır. CRM proqramı ilə müştəri özünü xüsusi hiss edir, buna görə şirkətə və ya məhsula onlarda asılılıq yaranır. CRM sistemi həmçinin şirkətlərin prosesləri asanlaşdırmasına və gəlirliliyini artırmasına kömək edir.
CRM sistemi işinizə necə kömək edə bilər?
1. Məlumatlarınızın müntəzəm idarə olunmasını təmin edir
CRM-dən istifadə dəftərlərdə, e-poçt qutularında və Excel cədvəllərində səpələnmiş məlumatlarınızın tək bir yerdən idarə olunmasını və bütün komandanızın dərhal əldə edə bilməsini təmin edir. Müştəri məlumatlarınıza, satış qeydlərinizə, təkliflərinizə, müqavilələrinizə və bütün sənədlərinizə istədiyiniz zaman, hər yerdə daxil ola bilərsiniz.
2. Komanda işini gücləndirir və iş səmərəliliyini artırır
Müştəri və satış məlumatlarını tək bir mərkəzi mənbədən idarə etməklə, komandanız davam edən satışlar, müsahibələr və alınan sifarişlər haqqında ən son məlumatları əldə edəcəkdir. CRM, komandanızın ümumi düşüncə ilə işləməsini, bir-birinizə dəstək olmağınızı və iş səmərəliliyinizi artırmasını təmin edir.
3. Ən çox satılanları dərhal görməyə imkan verir
CRM həlləri bütün məhsul və xidmətlərinizə qənaət edərək, təkliflər və sifarişlər hazırlamağınızı asanlaşdırır. Üstəlik, müştərilərinizin hansı məhsulları daha çox maraqlandığını müəyyənləşdirməyə və azalan məhsullarınızı dərhal görməyə kömək edir. Məhsul siyahınızın daima yenilənməsini və komandanızın hər hansı bir yerdən ən yeni məlumatları əldə edə bilməsini təmin edə bilərsiniz.
4. Daha yaxşı müştəri dəstəyi
Günümüzün müştəriləri günün və ya gecənin istənilən vaxtında sürətli, fərdi dəstək gözləyirlər. CRM sistemi müştərilərin axtardığı yüksək keyfiyyətli xidmət göstərməyinizə kömək edə bilər. Təmsilçiləriniz müştərilərin hansı məhsulların sifariş verdiyini tez bir zamanda görə bilər və hər bir qarşılıqlı əlaqənin qeydini apararaq müştərilərə lazım olan cavabları tez bir zamanda verə bilərlər.
5. Məhsulları və xidmətləri təkmilləşdirir
Yaxşı bir CRM sistemi, işinizdə və xaricində çox sayda mənbədən məlumat toplayacaqdır. Bu şəkildə müştərilərinizi dinləyərək müştərilərinizin nə hiss etdikləri və təşkilatınız haqqında nə söylədikləri barədə görünməmiş bir fikir əldə edə bilər, beləliklə təklif etdiklərinizi yaxşılaşdırıb, problemləri erkən həll edib və boşluqları müəyyən edə bilərsiniz.
6. Satış qrupları satış kanallarını daha yaxşı başa düşmək üçün bundan istifadə edə bilərlər
Satış menecerləri fərdi komanda üzvlərinin satış hədəflərinə çatma tərəqqisi barədə etibarlı məlumatlar əldə edə bilərlər. Məsələn, satış qruplarının, məhsulların və kompaniyaların nə qədər yaxşı performans göstərdiyini görə bilərlər. CRM istifadə edərək satış qrupunuzdakı hər bir satış meneceri üçün statistik məlumatlara daxil ola bilərsiniz. Keçən ay neçə müştəri / satış, gözlənilən / həqiqi satış, ümumi satış həcmi kimləri maraqlandırır? Bütün bu məlumatlara dərhal daxil ola bilərsiniz, performansları ölçə, yaxşılaşdıracaq nöqtələri kəşf edə bilərsiniz.
CRM Software nədir?
Bütün proseslər nəticəsində əldə edilmiş məlumatlar saxlanılmalı, işlənməli və araşdırmalardan müxtəlif statistik məlumatlar alınmalıdır. CRM tətbiqləri arasında ən böyük paya sahib olan CRM proqramı bu məqsədlə hazırlanmışdır. Sadiq müştəri bazası yaratmaq, əldə edilmiş bütün məlumatları analiz etmək, satışları və gəlirliliyi artırmaq bunlara aiddir. Müştəri məlumatları CRM proqramı ilə saxlanılır və təhlil edilərkən eyni zamanda işçilərə də nəzarət olunur. Yaxşı CRM proqramı yaxşı bir texniki infrastruktur, müştəri, marketinq, satış və texniki xidmət rəhbərliyindən ibarətdir.
Customer Relationship Management (CRM) ilə daha ətraflı məumat üçün bura daxil olun