• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Covid-19 ən çox Y nəsli-nə təsir göstərdi

KPMG "Covid-19 İstehlakçının Nəbzi" adlı tədqiqatında koronavirus pandemiyasının istehlakçıya təsirini araşdırdı. ABŞ-da min istehlakçı ilə aparılan bir araşdırmaya görə pandemiya ən çox Y nəsli-nə təsir etdi.

Güllü Əsədli Güllü Əsədli
İyun 29, 2020
A A
3D qapı tutqacları

Young business man with problems and stress in the office

KPMG “Covid-19 İstehlakçının Nəbzi” adlı tədqiqatında koronavirus pandemiyasının istehlakçıya təsirini araşdırdı. ABŞ-da min istehlakçı ilə aparılan bir araşdırmaya görə pandemiya ən çox Y nəsli-nə təsir etdi.

İştirakçıların demək olar ki, yarısı (44 %) gəlirlərinin pandemiya səbəbindən azaldığını bildirib. Pandemiyanın Y nəslinin gəlir vəziyəti üzərindəki təsirlərinə baxdıqda isə, iştirakçıların 52 %-i gəlirlərinin mənfi istiqamətdə təsirləndiyini bildirdi. Y nəslindən olan istehlakçılar gəlirlərində 47,7 % azalma olduğunu qeyd etdi.

İştirakçıların 11 %-i Covid-19 pandemiyası səbəbindən artıq işləmədiklərini qeyd etdi.

Görünən odur ki, istehlakçıların böyük əksəriyyəti karantin müddətində qeyri-vacib xərclərdən uzaqlaşırlar. Y nəslinin sektorlar üzrə xərcləri təhlil edildikdə, əsas məhsul və xidmətlərə xərcləyənlərin sayının 62 % artdığı müşahidə olunur.

Pandemiyadan sonrakı bərpa prosesinin necə və nə vaxt baş verəcəyi ilə bağlı müxtəlif fikirlər mövcuddur. İqtisadiyyatın bərpası və xərcləmə vərdişlərinin normala qayıtması ilə bağlı təxminlər bir-birindən olduqca uzaqdır. Respondentlərin əksəriyyəti sürətli iqtisadi bərpa olacağına ümid etmirlər. Əksəriyyət bərpanın 6 aydan 2 ilə qədər davam edəcəyini proqnozlaşdırır.

Evdə yemək hazırlamaq

Pandemiyanın istehlakçı qruplarına qlobal təsirlərindən biri yemək və içmə vərdişlərindəki oxşarlıqdır. Anketin tətbiq olunduğu bütün qruplarda yemək və içmə vərdişlərinin “evdə yemək hazırlamaq” mövzusuna çevrildiyi aydın olur. Evdə idmanla məşğul olanların sayının bütün qruplarda da artdığı görülür.

KPMG Türkiyə İstehlakçı Məhsulları və Pərakəndə Sənayesi Rəhbərləri Emrah Akın, “2008-ci ildəki böhranı da yaşayan Y nəsli pandemiya əsnasında iqtisadiyyatın dayanması səbəbiylə ən çox təsirlənən sektorlarda çalışır. Sosial-iqtisadi çöküşün təsirlərini öz gəlirlərində hiss edirlər. Onların həyat tərzi və xərcləmə vərdişləri dəyişir. Bu, 20 ilin ikinci böyük böhranıdır. Onlar Amerika tarixinə yəqin ki, valideynlərindən daha kasıb olan ilk nəsil kimi düşdülər. Borclu və az maaşlı Y nəsli, pandemiyanın təsirini uzun müddət yaşayacaq kimi görünür. “

Dörd yeni istehlakçı modeli

Tədqiqata görə, baş verən hadisə dörd yeni istehlakçı qrupunu ortaya qoydu. Bunlar aşağıdakı kimi sıralanır:

Pandemiya hadisəsindən çox təsirlənənlər (23 faiz):

Gəlir azalması və ya iş itkisi yaşayan bir qrup. Pandemiyadan əvvəl də çətin bir iqtisadi vəziyyətdə olan istehlakçılar.

-Ortalama gəlirləri ildə 45 min dollar, yaş ortalamaları 51-dir.

-Pərakəndə kateqoriyalar üzrə xərcləri azdır.

-Gələcəyə ümidli / nikbin baxmırlar.

Diqqətli irəliləyənlər (45 faiz):

xərclərini kəskin şəkildə dəyişdirməyən, iş itkisindən daha az təsirlənən istehlakçılar.

-Onların orta gəliri ildə 60 min dollar, orta yaşı 44-dür.

-Birinci kateqoriyaya qədər baş verən pandemiyadan təsirlənmədilər.

-Pandemiyadan əvvəl də, pandemiya dövründəki məbləğdə xərcləyirdilər.

-Gələcək haqqında ən şübhəli qrup.

Evlərinə sığınaraq qənaət etməyə davam edənlər (27 faiz):

Nisbətən varlı və ən qənaətcil istehlakçı qrupu. Daha çox qənaət edir və məcburi olmayan xərcləmə kateqoriyalarına daha az xərcləyirlər.

-Onların orta gəliri ildə 110 min dollar, orta yaşı 53-dür.

-İqtisadi cəhətdən pandemiyanın öhdəsindən gələ bilirlər.

-Gələcək haqqında ən pessimist qrup.

Xərcləməyə hazır (5 faiz):

Ən gənc qrup, iqtisadiyyata az maraq göstərdikləri halda kateqoriyalar arasında çox rahat xərcləyən istehlakçılardır.

-Onların orta gəliri ildə 65 min dollar, orta yaşı 33-dür.

–Pandemiyadan birbaşa və yüksək nisbətdə təsirlənmədilər.

-Gələcəyə müsbət baxan qrup. İctimai fəaliyyətlərdə iştirak etmək arzusundadır, eyni zamanda sosial məsafə qaydalarına da həssasdır.

 

Mənbə:  marketingturkiye.com.tr

Paylaş
Öncəki yazı

Gaslighting nədir?

Növbəti yazı

Markaların Qürur Həftəsi ilə bağlı rəngli paylaşımları

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol