Tarix boyu həyata keçən dağıdıcı inkişafların təsirlərini, o dövrdə meydana gələn sənət hərəkatı ilə daha yaxşı başa düşə biləcəyimiz bir həqiqətdir…
Reklam sektorunda yaradıcılıqdan söz düşdükdə bəhs edilən insanların yaradıcılığı deyil, bir intizam olaraq Yaradıcılıq olduğu düşünülür. Ancaq xüsusilə bu dövrdə hər birimiz valideynlik, yemək planlaşdırması və gündəlik işlərdə bir yaradıcılıq nümayiş etdiririk.
Pandemiya prosesində insanların yaradıcılıqlarını ifadə etdiklərini gördük; Öz tibbi maskalarını tikənlərdən, unudulmuş yemək reseptlərini həyata keçirənlərə, TikTok-da fenomenə çevrilənlərdən canlı yayım səyi göstərənlərə qədər geniş bir şəkildə yaradıcılıq sürətlə inkişaf etdiyini müşahidə edirik.
Tarix boyu həyata keçən dağıdıcı inkişafların təsirlərini o dövrdə meydana gələn sənət hərəkatı ilə daha yaxşı başa düşə biləcəyimiz bir həqiqətdir. İntibah müxtəlif mədəniyyətlər arasındakı qarşılıqlı təsir artdıqca meydana gəldi. Kubizm, Rus İnqilabından ilham aldı. Modernizm, şəhərlərin böyüməsi və İkinci Dünya Müharibəsinin onunla birlikdə gətirdiyi dəhşətli kollektiv yaddaşla formalaşdı. Bəs COVID-19-dan sonra meydana gələcək sənət hərəkatının xüsusiyyətləri nələr olacaq?
1) Sənət uzaqdan yaşanan həyatları əks etdirəcək
Mədəni ilham və təhsilin sütunu olan muzeylər və qalereyalar bir müddətdir kepenklərini endirmiş vəziyyətdədir. Hətta sənətlə maraqlanmayanların da TripAdvisor kimi səyahət saytlarında muzeylərin cəmiyyətləri əks etdirən və insanların ilham mənbəyi olan sənət əsərlərinin evi olması səbəbi ilə ən çox tövsiyə etdiyi məkanlar arasında olduğu həqiqəti, an etibarı ilə əksikliyini hiss etdiyimiz bu ilhamın yerini doldurmaq üçün işlərin başlamasına səbəb. Həll: rəqəmsal olaraq əl çatan sənət.
Evdəki əşyalar və materiallardan istifadə edərək məşhur sənət əsərlərini yenidən yaratmağa dəvət edən The Getty Museum Challenge, bu əsərlərin minlərlə insan tərəfindən yenidən şərh olunmasına imkan verərkən, orijinal əsərlərə də bir maraq oyanmasına səbəb oldu. Tarix bizə göstərir ki, çətin dövrlərdə daha çox sənət əsərləri yaradıldı və buna görə sənətdə yeni cərəyanlar və üsullar meydana çıxdı.
Bu inkişaflar marketinq mütəxəssisləri üçün katalizator rolunu oynamağa, yeni və bənzərsiz kampaniyalar yaratmağa və kütlələrlə daha yaradıcı şəkildə qarşılıqlı əlaqə qurmağa imkan verəcəkdir. Brendlər və yaradıcılar yeni yaradıcılıq meylini formalaşdıran aktyorlar olacaqlar.
2) Yeni moda meyli: Tibbi maskalar
Geyim satışları hərkəsin evlərində qalması ilə 60% azalıb. Ancaq bu, Vogue-nin sentyabr ayı sayını dərc etməsinə mane olmur. Moda trendləri yaranmağa və yoxa çıxmağa davam edir. Bütün sektorların tibbi məhsulların istehsalına yönəldildiyi bu müddətdə moda markaları öndə olanlar sırasında yer aldı. Bununla birlikdə, qlobal bir ehtiyacı ödəməkdən əlavə maskalar, Covid-dən sonrakı dövrdə Asiya mədəniyyətlərində bir allergiyanın qarşısının alınması kimi ortaya çıxdığı kimi, qərb mədəniyyətlərində gündəlik geyilən və sosial olaraq qəbul edilən bir növ aksessuara çevriləcəkdir. Deyə bilərik ki, 200 dollarlıq dizayn maskalarının istifadəyə verilməsi yaxındır…
Yaradıcılıq ifadələrindən biri kimi mövqelənəcək maskalar telefon aksesuarlarının izlədiyi növdə bir yol izləyəcəkdir.
Bu inkişafa uyğun olaraq rabitə mütəxəssisləri, kampaniyalardakı rəqəmləri necə yerləşdirməyi və ya marka və mesaj daxilində maskaların yeni rollarını necə həll etməyi planlaşdırmalıdırlar.
3) Yemək mədəniyyəti lüksdən rahatlığa çevrilir.
Instagram-da populyarlıqda səyahət və musiqinin ardından gələn yemək, yeni restoranların və yemək trendlərinin də yarandığı platforma oldu. Ancaq restoranın ev və aşpazın da özümüz olduğu bu günlərdə lüksdən daha çox ev yeməyinə və rahatlığa qayıdırıq. Ayrıca, son bir neçə ildə təbii, saf, uzun ömürlü qida məhsullarının populyarlığının artdığı bu dövrdən sonra Instagram-dakı qida mədəniyyəti necə formalaşacaq? Sağlam həyat tərzi trendlərinə qayıda biləcəyikmi?
Yemək vərdişlərimizi nəzərdən keçirəcəyimiz pandemiya sonası dövrdə fokusu qida və içki sektorları olan marketoloqlar üçün rahatlıq və vərdəşləri, düzgün qidalanma və sağlamlıqla eyni bir dam altında bir araya gətirmək ən böyük yaradıcı maneələrdən biri halına gələcəkdir.
Yeni sənət hərəkatı formalaşdırmaq: Brendlər üçün fürsət
Əlbəttə ki, trendlər və ilham mənbələri mövcud olmağa davam edəcəkdir. Amma kimin ilham mənbəyi olacağı və kimin ilham alacağı əsas məqamlardan biri olacaq. Son bir neçə ildə gördüyümüz bütün cərəyanlar bir seçimdən meydana gəlsə də bu dəfə yaşayacağımız cərəyanın başlanğıc nöqtəsi ehtiyaclar və prioritetlər olacaqdır.
İncəsənət hərəkatları dağıdıcı sosial və davranış dəyişiklikləri nəticəsində baş verir. Bu gün birlikdə yeni bir tendensiyanın doğulduğunun şahidiyik. Verməli olduğunuz sual: Brendiniz bu cərəyanın yaranmasında iştirak edəcək, yoxsa bu tendensiyanın sadə bir əks olunması olaraqmı qalacaq?
İqtisadiyyat əvvəlki halına geri dönərkən, bu müddət ərzində yaranan davranış və vərdişlər iqtisadiyyata müşayiət etməyəcəkdir. Brendlər öz xidmətlərini fərqli şəkildə istifadə edən və görən cəmiyyətlərin ortasında özlərini tapacaqlar.
Mənbə: campaignlive
Küçə sənət əsərlərinə Covid-19 effekti adlı yazımızı oxumaq üçün bura daxil olun.