• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Brand Positioning- Marka yerləşdirmə nədir?

Məhsul və ya xidmətlərin şirkətin fəaliyyət göstərəcəyi hədəf bazarındakı rəqiblərdən fərqləndirilməsi, istehlakçının beynində xüsusi bir marka yaratma fəaliyyətidir.

Gülnar Qasımova Gülnar Qasımova
İyul 19, 2020
A A
Brand Positioning- Marka yerləşdirmə nədir?

Məhsul və ya xidmətlərin şirkətin fəaliyyət göstərəcəyi hədəf bazarındakı rəqiblərdən fərqləndirilməsi, istehlakçının beynində xüsusi bir marka yaratma fəaliyyətidir. Daha dəqiq ifadə etsək,  marketinqdə istehlakçıların şüurunda bir marka adının şəxsiyyətini və ya imicini yerləşdirmək və ya yaratmaq üçün istifadə olunan bir prosesdir.  Marka yerləşdirmə üçün şirkətlər müəyyən bir məhsul üçün bazardakı yerləri müəyyənləşdilir daha  sonra istehlakçının düşüncəsində təəssürat yaratmaq üçün paylama, təşviq, qiymət, rəqabət və qablaşdırma kimi ənənəvi marketinq strategiyasından istifadə edirlər.

“Yerləşdirmə güclü bir marka qurmağın və rəqabət üstünlüyü qazanmağın dayağıdır.”

   Tarixi

1960-cı illərin sonlarında Al Ries və Jack Trout tərəfindən genişləndirilmiş və inkişaf etdirilən termin əslində olduqca qədim bir tarixə malikdir. Marketinq fəaliyyətlərindən bir strategiya olaraq istifadə olunmağa başladığı 1920-ci ildən etibarən marka yerləşdirmə fəaliyyətləri ortaya çıxmağa başladı. Ries və Trout sayəsində marketinqin ən vacib komponentlərindən biri kimi başa düşülən marka mövqeyi 1960-cı ildə  hərtərəfli məna qazandı. 1970-ci illərin əvvəllərində çox məşhur bir konsepsiya oldu və ənənəvi marketinqə fərqli perspektivlər gətirdi.

Bu gün bir çox marka rəqabətdə fərqlənə bilmir, eyni anda bir çox bazar və seqmentə müraciət etməyə çalışır və ya istehlakçılarla düzgün marka rabitəsi qura bilmir.

5 Classic Examples of an Effective Brand Positioning Strategy
Brand loading

Marka yerləşdirmə prosesi

  1. Auditoriyanızla yaxından tanış olmaq: Marketinq mütəxəssisləri üçün əvvəlcə hədəf auditoriyanı müəyyənləşdirmək və sonra ehtiyac və üstünlüklərini anlamaq vacibdir. Hər bir insanın müxtəlif maraqları, ehtiyacları və üstünlükləri var. Məhsullar müştərilərin tələblərinə cavab verməli və mümkünsə gözləntiləri də aşmalıdır.
  2. Məhsul xüsusiyyətlərini müəyyənləşdirmək:  Marketinq mütəxəssisləri məhsulların xüsusiyyətləri və üstünlüklərindən xəbərdar olmalıdırlar. Özünüz istifadə edib məmnun olduğunuz təqdirdə bunu bacara bilərsiniz. Məsələn, Toyota satan bir satıcı müştərilərinin şüurunda marka haqqında müsbət fikir yaratmaq üçün Toyota markalı avtomobil sürməlidir.
  3. Unikal satış təklifini (USP) inkişaf etdirin. Hər məhsulda bir USP olmalıdır; ən azı bir neçə unikal xüsusiyyət. Təşkilatlar öz markalarının USP-lərini yaratmalı və hədəf auditoriyaya səmərəli şəkildə çatdırmalıdırlar.
  4. Rəqiblərinizi öyrənin və təhlil edin. Marketinq mütəxəssisi rəqibin təkliflərindən xəbərdar olmalıdır.Hədəf auditoriyanıza məhsulunuzun başqalarından daha yaxşı olduğunu söyləyin. Marketinq mütəxəssisləri həmişə rəqiblərindən üstün olmağa çalışmalıdırlar.   

Brend

Markanın yerləşdirilməsi aparılarkən çərçivəsi və ya sərhədləri düzgün müəyyənləşdirilməlidir. Misal üçün; Parça ayaqqabı istehsal edən bir marka yalnız digər  parça ayaqqabıları ilə yoxsa   bütün idman ayaqqabı istehsalçıları ilə rəqabət etməyi seçir? Bu çərçivə və ya məhdudiyyət markanın bütün marketinq fəaliyyətlərini əhatə edən vacib bir sualın cavabı olacaqdır. Sərhədləri dəqiq təyin etmək hədəfləri dəqiq seçmək qədər vacibdir. Çünki bu məhdudiyyətlər rəqabət bazarı, hədəflənmiş müştəri kütləsi, reklam büdcəsi və markanın mövqeyini müəyyən edən amillər arasındadır.

“Yerində saymaq, hesablanmayan bir addım atmaqdan daha yaxşıdır.”

Üç əsas addım  markaların marketinq strategiyalarında da  tətbiq olunur; təsnifat, hədəflənmə və yerləşdirilmə. Bir-biri ilə qarşılıqlı təsir göstərən bu üç amil marka mövqeyi baxımından olduqca vacibdir.

Fərqli xüsusiyyətlərə əsaslanan marka yerləşdirməsinin bir çox növü olsa da əsasən  qiymət, keyfiyyət, istifadə və rəqabət kimi əsas başlıqlar altında toplanır. Əsas mövzulardan əlavə, fayda, miqdar, mədəni, coğrafi və sosioloji kimi bir çox fərqli konkret yerləşmə növünə üstünlük verilə bilər.

Brendin növləri

Qiymətə görə yerləşdirmə

Əsasən iki növ qiymət var, aşağı qiymət və yüksək qiymət. Auditoriyaya görə aşağı qiymət mövqeyini həyata keçirən marka, müəyyən gəlir səviyyələrini endirimli qiymət imkanları və ya təqdimat satış seçimləri ilə hədəfləyir. Bu hədəf aralığındakı istehlakçılara məhsulu satın almaq və marka ilə qarşılıqlı əlaqə qurmaq imkanı verilir.

Keyfiyyətə görə yerləşdirmə

Keyfiyyətli yerləşdirmə yalnız məhsulun öz tərkibindəki keyfiyyət səviyyəsinə görə aparılmır. Eyni zamanda markanın texnoloji və sosial keyfiyyəti məhsulun sinifinin müəyyənləşdirilməsində rol oynayır. İstehlakçı markanın yüksək texnoloji  və iqtisadi gücünə güvənərək məhsulun keyfiyyətinə dair qərar verə bilər.

İstifadəyə görə yerləşdirmə

Məhsulun istifadəsinin təsnif edildiyi bu yerləşdirmə strategiyasında, istehlak kütləsinin təsnifatı kimi məhsulların nəzərdə tutulan istifadə baxımından oxşar məhsul qruplarına bölünməsi planlaşdırılır. Məsələn, evdar qadınları hədəf alan, geniş auditoriyaya yiyələnən və ya gəncləri hədəf alan araşdırmalar apararaq müəyyən edilir.

Rəqabətə görə yerləşdirmə

Eyni məhsul növü ilə rəqabət aparan markalar arasında tez-tez istifadə olunan bir mövqe strategiyasıdır. Brendlər ümumiyyətlə rəqiblərini özləri seçsələr də, yaratdıqları marka imicləri və hədəf auditoriyası markanın kiminlə rəqabət edəcəyini müəyyən edən amildir.Bununla birlikdə markalar yenə də əsas rəqiblərini hədəf alaraq güclü bir imic yaratmaq istəyirlər.

 Rəqibinizə bənzəməyin, ondan daha üstün olmağı hədəfləyin.

 

Mənbə:      b4mind.com

mochatouch.com.tr

albertsolino.com

 

Brendinq və onun xüsusiyyətləri haqqında olan məqaləyə nəzər yetirmək üçün bura kliklə.

Paylaş
Öncəki yazı

İstedad idarəetməsini dəyişdirəcək 4 yenilik

Növbəti yazı

Müəssisələrdə Təlim Nəticələrinin Qiymətləndirilməsi Metodları

Redaktorun seçimləri

SONY-nin ilk məhsulu
manşet

5/25 qaydası ilə hədəflərinizə çatın!

Yanvar 14, 2021
Markalar
Biznes

Məşhur Markalar və 23 Maraqlı Bilgi!

Yanvar 13, 2021
#3 Data əldə etmək üçün ən yaxşı 10 mənbə
Marketinq

Sosial mesaj verən 7 parlaq gerilla marketinq fikri

Yanvar 11, 2021
Alış-Veriş
Brend

Ən Yaxşı 10 Alış-Veriş Saytı

Yanvar 20, 2021
Komanda qərarlarının effektiv qəbul edilməsi – 7 strategiya
manşet

Komanda qərarlarının effektiv qəbul edilməsi – 7 strategiya

Yanvar 17, 2021
Filmlər
manşet

Ən Çox Qazanc Əldə Edən Filmlər

Yanvar 17, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol