Fərd olaraq biz belə evdən çıxmadan əvvəl həmişə şux, təmiz və xarakterimizə uyğun görünüb-görünmədiyimizə əmin olmaq istəyirik. Özümüzü ictimaiyyətə necə...
Daha çoxSəhv eləmək hər zaman baş ucalığı olmasa da baş ucaldan təcrübə verdiyi dəqiqdir. Yenə keçən dəfə başladığım dijitalda edilən bir...
Daha çoxBu yazıda marketinq və texnologiyanın birəşməsindən ortaya çıxan oyunlaşdırmadan bəhs edilməkdədir. Bu yazıdakı əsas məqsəd “oyunlaşdırma” sözünün və mövhumunun oxucu...
Daha çoxNiyə satış sahəsini seçməliyik? Satış sahəsini seçsək üstünlüklərimiz nə olacaq və ya ümumiyyətlə niyə axı satış? Universitet çağlarında biz satış...
Daha çoxBütün dünyada ciddi rezonans doğuran kabusdan oyanmağa doğru gedirik. Deyərdim ki, dünya tarixinin ən uzun gecəsini yaşadıqdan sonra artıq səhərin...
Daha çoxProseslər yeni başlayanda mən təhsilin onlaynlaşması ilə bağlı bəzi fikirlərimi paylaşmışdım. Həqiqətən də elə sahələr var ki, onlar haqqında yeni...
Daha çoxKainatda hər şey forma və mahiyyətdən ibarətdir. Ancaq ayrı ayrılıqda yox, birlikdə forma və mahiyyətdən ibarətdir. Brendləşmə artıq şərti qədim...
Daha çoxGəlin Sizinlə bir iş elanı fikirləşək. Görəsən, Azərbaycanda marketinq mütəxəssisi olmaq üçün hansı keyfiyyətlərə malik olmaq lazımdır? Böyük ehtimalla deyəcəksiniz...
Daha çoxBill Qeytsin "Kontent - şahdır!" ifadəsi çoxlarımıza tanışdır. Kontent marketinq (Məzmun marketinqi) son illərdə ən yaxşı geridönüş gətirən və faydalı...
Daha çoxhttps://www.youtube.com/watch?v=nm5G-1Et0LE#action=share “Yapışdırmaq yoxsa mismarlamaq... Budur məsələ.” Əgər Vilyam Şekspir bu günü görsəydi yəqin ki, əfsanəvi “Hamlet”-in monoloqunu məhz bu misralar...
Daha çoxMarkzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.
@markzone