Emoji Yapon mənşəli bir ifadəyə bənzər bir piktoqramdır. Onlarla əhval-ruhiyyəni, yerləri, əşyaları, yeməyi, heyvanları göstərirlər. Rəmzlər psixikada arxaik bir səviyyədə...
Daha çoxGündəlik həyatımızdakı tələbatları qarşılamaq üçün işləyirik və çalışdığımız müəssisədən aldığımız məvaciblə öz ehtiyaclarımızı qarşılamağa çalışırıq. Bu məvacib alış-verişə, kommunal xərclər...
Daha çoxRep - hip-hop mədəniyyətinə aid olan musiqi növüdür. Bütün sosial və siyasi problemlərə tənqidi yanaşan rep musiqisi dünya miqyasında ən...
Daha çoxBir çoxumuzun hər gün istifadə etdiyi avtobuslar reklamçılar üçün də olduqca vacibdir. Reklam verənlər nəqliyyat reklamçılığını tez-tez istifadə edir. Ölkəmizdə...
Daha çoxSeçilmiş markalar yenə öz sözlərini reklamlar ilə çatdırırlar. Bu reklamlar öz təsirləri ilə fərqlənir. Keçmişi Kia ilə keçməyə çalışan insanın...
Daha çox1. McMistakes McDonald`s-ın TBWA Belçika şirkəti ilə birlikdə yaratdığı “McMistakes” adlı tələbələri işə qəbul etmək üçün hazırlanan kampaniyada, keçmiş təcrübə...
Daha çoxİqtisadi ədəbiyyata Walmart effekti adı ilə daxil olan fenomen, hər hansı bir arealda çox böyük bir şirkət öz şöbəsini açdıqda...
Daha çoxBundan öncəki məqalədə kreativ Gerilla marketinq nümunələrini təqdim etmişdik. Bu dəfə isə 2-ci hissəni oxumağınızı tövsiyyə edirik. Alteco Yapışdırıcı firması...
Daha çoxGerilla marketinqlə bağlı bir çox yazılarımız mövcuddur. Lakin bu dəfə isə Gerilla marketinqə aid kreativ nümunələri nəzərdən keçirməyinizi tövsiyyə edirik....
Daha çox1. M&M's – maskodlar Dünyanın ən bahalı maskodu hesab edilən M&M's rəngli şokoladlarının hamı tərəfindən sevildiyi danılmazdır. Məhz buna görə...
Daha çoxMarkzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.
@markzone