Marketoloqlar sabah (dünən və bu gün olduğu kimi) eyni suala cavab verməyə çalışır: "Müştərim nə istəyir?" Potensial auditoriyanın müəyyən edilməsi,...
Daha çoxData əsaslı Marketinq nədir? Datalara əsaslanan marketinq; bir firmanın bazasında müştəri məlumatlarının sistemli şəkildə toplanması və işlənməsi prosesidir. Başqa sözlə,...
Daha çoxPulsuz data vizuallaşdırma aləti ilə mürəkkəb və çaşdırıcı məlumatları asan başa düşülən qrafikə çevirə bilərsiniz. Hansı sektorda çalışmağınızdan asılı olmayaraq...
Daha çoxMarketinq hər yerdədir və hamımıza təsir edir. İstehsal etdiyi məlumatlar hər yerdə var. Müxtəlif platformalarda çox miqdarda yaşayır. Getdikcə artan...
Daha çoxBig Data: Bəlkə də son zamanlarda xüsusilə insan davranışı və qarşılıqlı əlaqələri ilə bağlı modelləri, meylləri və münasibətləri aşkar etmək...
Daha çoxƏməliyyatların Tədqiqi (Operations Research): Məhdud resursların olduğu vəziyyətdə müəyyənləşdirdiyimiz məqsədə uyğun olaraq əlimizdəki resurslarla ən uyğun həll yolunu tapmağa imkan...
Daha çoxQədim imperiyaların ilk günlərində donuz və digər mallar vasitəsi ilə illik vergi ödənilməsi əlverişli ola bilərdi. Lakin imperiyalar genişləndikcə bu...
Daha çoxBig Data, xüsusən davranışlarımız və ətraf mühitimizlə necə əlaqəli olduğumuzu, nümunələri, meylləri və tərəfdaşları aşkar etmək üçün məlumatları təhlil etməyə...
Daha çoxBir şirkəti idarə etmək üçün lazımlı bütün bünövrə prosesləri düşünün. Mühasibatlıq (Maliyyə), İnsan Resursları (HR), Xidmətlər, Anbar, Təchizat və digər...
Daha çoxMarkzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.
@markzone