• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Biznesinizi faydalı edəcək 3 yeni yol

İlk dəfə 2019-cu ildə elan edilmiş platformanın yeniləməsi olan "yeni Facebook" bütün dünyada tətbiq olunmağa başlamışdır. Platformada ən çox nəzərə çarpan dəyişiklik daha böyük şriftlərə və sadələşdirilmiş bir tərtibata sahib yeni bir masaüstü dizaynı ilə yanaşı gözlərdəki gərginliyi azaldacaq "qaranlıq rejim"ə keçid kimi bir neçə dəyişiklik olmuşdur. Təkmilləşdirilmiş dəyişikliklərə nəzər salsaq:

Nigar İsmayılova Nigar İsmayılova
İyul 16, 2020
A A
3D qapı tutqacları

1. Bir icma mərkəzi yaradın

Yeniləmədə, facebook qrupları istifadəçilərə bənzərsiz bir şəkildə uyğunlaşdırılmış qrup təklifləri və yenilikləri daha da təkmilləşdirilmiş şəkildə xəbər dəsti vasitəsilə çatdırılacaqdır. Bu qruplar vasitəsi ilə markaların yeni auditoriya üzvlərini qazanması nəinki mümkündür, həm də məhsullarını əhatə edən söhbətlərə ən çox həvəsli pərəstişkarlarını cəlb etməklə loyallığı artıra bilər və bu çox faydalı olacaq. Bir çox marka artıq öz auditoriyaları üçün Facebook qruplarına meyl etmişdir. Bununla birlikdə, hər platformanın marketinq strategiyasında məkan funksiyasının qruplar üçün də mövcud olduğu söylənilməlidir.

İstehlakçılar burada ən üstün idarəetmə üçün nəzərdə tutulmuşdur və bir markanın işi sadəcə danışıqları asanlaşdırmaqdır. Həmçinin üzvlərini cəmiyyətdə aktiv tutmaq üçün ardıcıllıq yaratmaqdan ibarətdir. Bəlkə də, baş səhifənizdən fərqli olaraq burada sövdələşmələr, məhsulun işə salınması kimi misilsiz nə paylaşılacağınızı düşünsəz yeni və mövcud müştərilər üçün populyar bir məqama çevrilmək bu yenilənmədə mümkün ola biləcək və faydalı olacaqdır.

2. Host hadisələri

İnternetdə olsalar da tədbirlərə ev sahibliyi edin. Facebook-un yeniləməsi rəqəmsal dəvətini eyni şəkildə təşviq edəcəkdir. İndi, həmkarlar ilə ünsiyyət qurmaq üçün yeni imkanlar diqqət mərkəzinə çevrilir. Facebook istifadəçiləri üçün rəqəmsal görüş təşkil etmək qeyri-adi görünə bilər. Ancaq bu yeni qaydada tamamilə üz-üzə tədbirlərin keçiriləcəyini gözləmək əvəzinə, dinləyicilərinizi onlayn kurs, vebinar, hadisə və ya satış üçün təqvimlərini qeyd etməyə çağırmağı düşünün. İstifadəçilərinizi tədbirinizə tıklamağa çağırmaq üçün həvəsli surəti və göz oxşayan yaradıcılığı birləşdirin.

Beləliklə, sürüşməni dayandırmaq üçün diqqəti tez bir zamanda çəkməlisiniz. Dəvətə gəldikdən sonra bir dəyər ifadəsi olduğundan əmin olun. Budur, onları vaxtlarına uyğun bir hadisə və təqib etməyə dəyər bir marka olduğuna inandıracaqsınız.

3. Yeni iş funksiyalarından istifadə edin

Facebookun yeniləməsindəki müəssisələr üçün son təklif, iş elanları və tətbiqetmələr üçün yeni seçimləri ehtiva edir. Artıq markalar peşə icmalarında vəzifələr yazmaq və ideal müraciət edənləri cəlb etmək üçün yenilənmiş şablondan istifadə edə bilərlər. Platformanın işçiləri iş yerlərində əvvəllər istifadəçilərə açıq yerləri gəzməyə icazə versə də, şirkətin şəxsi veb-səhifəsinə getmək tələb olunurdu. İndi markalar birbaşa facebookda tətbiqlər göndərə, tanıda və sahə edə bilərlər. Üstəlik markalar birbaşa Facebook Messenger vasitəsilə əlaqə qura bilərlər .

Facebook platformasındakı bu yeniliklər müəssisələr üçün böyük bir qazanc olaraq görünür. Artıq alqoritmə qarşı daim mübarizə aparmaq əvəzinə, yeni istifadəçilər və mövcud auditoriyanı cəlb etmək üçün yaradıcı olmaq daha vacibdir.

Mənbə: adage.com

“Biznesdə “sistem” nədir?” məqaləsini oxumaq üçün buraya  klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

Professor, LCDP və Strong Management

Növbəti yazı

Satış Menecerlərinin iş axtararkən etdiyi səhv!

Redaktorun seçimləri

Apple-dan Yeni Batareya
Biznes

İşçi sadiqliyinə təsir edən faktorlar

İyul 16, 2021
Onlayn Biznes Qurarkən Qaçınmalı Olduğunuz Səhvlər
Məqalə

Bu Məqalə Robot Tərəfindən Yazıldı. Hələ Də Qorxmursan, İnsan?

İyul 18, 2021
Xidmətkar liderlik nədir?
Biznes

Onlayn Biznes Qurarkən Qaçınmalı Olduğunuz Səhvlər

İyul 17, 2021
İnsan Resurslarının 7 Əsas Funksiyası
Məqalə

Məhsuldar Və Sadiq Komanda Yaratmağın 4 Yolu

Avqust 1, 2021
Su Çirklənməsinə Qarşı 7 Yaradıcı Reklam
manşet

İyirmi Beş İl Əvvəl Həyatini İtirən Müğənni “Həyata Döndürüləcək”

Avqust 7, 2021
Apple-dan Yeni Batareya
Şəxsi inkişaf

Səbir anlayışı və ya sənəti

İyul 15, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol