1. Bir icma mərkəzi yaradın
Yeniləmədə, facebook qrupları istifadəçilərə bənzərsiz bir şəkildə uyğunlaşdırılmış qrup təklifləri və yenilikləri daha da təkmilləşdirilmiş şəkildə xəbər dəsti vasitəsilə çatdırılacaqdır. Bu qruplar vasitəsi ilə markaların yeni auditoriya üzvlərini qazanması nəinki mümkündür, həm də məhsullarını əhatə edən söhbətlərə ən çox həvəsli pərəstişkarlarını cəlb etməklə loyallığı artıra bilər və bu çox faydalı olacaq. Bir çox marka artıq öz auditoriyaları üçün Facebook qruplarına meyl etmişdir. Bununla birlikdə, hər platformanın marketinq strategiyasında məkan funksiyasının qruplar üçün də mövcud olduğu söylənilməlidir.
İstehlakçılar burada ən üstün idarəetmə üçün nəzərdə tutulmuşdur və bir markanın işi sadəcə danışıqları asanlaşdırmaqdır. Həmçinin üzvlərini cəmiyyətdə aktiv tutmaq üçün ardıcıllıq yaratmaqdan ibarətdir. Bəlkə də, baş səhifənizdən fərqli olaraq burada sövdələşmələr, məhsulun işə salınması kimi misilsiz nə paylaşılacağınızı düşünsəz yeni və mövcud müştərilər üçün populyar bir məqama çevrilmək bu yenilənmədə mümkün ola biləcək və faydalı olacaqdır.
2. Host hadisələri
İnternetdə olsalar da tədbirlərə ev sahibliyi edin. Facebook-un yeniləməsi rəqəmsal dəvətini eyni şəkildə təşviq edəcəkdir. İndi, həmkarlar ilə ünsiyyət qurmaq üçün yeni imkanlar diqqət mərkəzinə çevrilir. Facebook istifadəçiləri üçün rəqəmsal görüş təşkil etmək qeyri-adi görünə bilər. Ancaq bu yeni qaydada tamamilə üz-üzə tədbirlərin keçiriləcəyini gözləmək əvəzinə, dinləyicilərinizi onlayn kurs, vebinar, hadisə və ya satış üçün təqvimlərini qeyd etməyə çağırmağı düşünün. İstifadəçilərinizi tədbirinizə tıklamağa çağırmaq üçün həvəsli surəti və göz oxşayan yaradıcılığı birləşdirin.
Beləliklə, sürüşməni dayandırmaq üçün diqqəti tez bir zamanda çəkməlisiniz. Dəvətə gəldikdən sonra bir dəyər ifadəsi olduğundan əmin olun. Budur, onları vaxtlarına uyğun bir hadisə və təqib etməyə dəyər bir marka olduğuna inandıracaqsınız.
3. Yeni iş funksiyalarından istifadə edin
Facebookun yeniləməsindəki müəssisələr üçün son təklif, iş elanları və tətbiqetmələr üçün yeni seçimləri ehtiva edir. Artıq markalar peşə icmalarında vəzifələr yazmaq və ideal müraciət edənləri cəlb etmək üçün yenilənmiş şablondan istifadə edə bilərlər. Platformanın işçiləri iş yerlərində əvvəllər istifadəçilərə açıq yerləri gəzməyə icazə versə də, şirkətin şəxsi veb-səhifəsinə getmək tələb olunurdu. İndi markalar birbaşa facebookda tətbiqlər göndərə, tanıda və sahə edə bilərlər. Üstəlik markalar birbaşa Facebook Messenger vasitəsilə əlaqə qura bilərlər .
Facebook platformasındakı bu yeniliklər müəssisələr üçün böyük bir qazanc olaraq görünür. Artıq alqoritmə qarşı daim mübarizə aparmaq əvəzinə, yeni istifadəçilər və mövcud auditoriyanı cəlb etmək üçün yaradıcı olmaq daha vacibdir.
Mənbə: adage.com
“Biznesdə “sistem” nədir?” məqaləsini oxumaq üçün buraya klikləyin.