Fərdiləşdirmə Big Data-ya daha çox ehtiyac duyur
Moda dəyişən tələblərə çox həssas olan bir sahədir və eyni zamanda, daha çox fərdiləşməyə doğru gedən bir sahədir. Alıcılar üslub seçimlərinə, kontekstlərinə, mədəni və musiqi təsirlərinə xitab edən müxtəlif variantlarla təqdim olunmağı arzu edirlər. Fərdiləşdirmə tələbi artdıqca ehtiyac olmayan stokların artmasının qarşısını almaq üçün geyimlərin “kütləvi ozəlləşdirilməsi” də artır.
İstehlakçı gözləntilərinə uyğun gələn Big Data
İstehsalçılar hal-hazırda müəyyən kateqoriyalar barədə məlumat əldə etmək üçün onlayn məlumatlardan (satış, bazar araşdırması, sosial media rəyləri və satın alma analitikləri) istifadə edirlər. Big data-ya güvənən başqa bir əsas kateqoriya dizayndır və bu da öz növbəsində insanın duyğusu, konteksti, mədəni təsiri, mövzular və digərləri tərəfindən təsirlənir. Moda evləri üçün açar 2D və ya 3D şəklində əldə edilən alıcıların quruluşları haqqında məlumatlardır. Rəng (isti və ya sərin, yumşaq və ya sərt, pastel və s.) və texniki dizayn (tələb olunan tikiş vasitələri, toxuculuq və s.) seçimləri də əldə edilən məlumatlara etibar olunur.
Əsas qərarlar
Süni intellekt və digər mənbələr vasitəsilə toplanan məlumatlar moda evlərinə həm onlayn, həm də pərakəndə alış-veriş ilə bağlı vacib qərarlar qəbul etməyə imkan verir. Məsələn, onlayn pərakəndə satışına başlayan Glossier və Warby Parker kimi şirkətlər fiziki mağazalarına ən uyğun yerləri müəyyən etmək üçün müştərilər tərəfindən alınan məlumatlardan istifadə edirlər. Məlumatlı şirkətlər fərdiləşməni artırmaq üçün “fərdi alış-veriş” xidmətlərini də təklif edirlər.
Məhsul tələblərinə dair proqnozlar
Bəzi moda evləri üçün böyük satış potensialı olan məhsulların növlərini proqnozlaşdırmaq nisbətən asandır. Məsələn, dünyada keçirilən böyük festivallar üçün (Coachella, Glastonbury, New Orleans Jazz) festival geyimləri üzrə ixtisaslaşmış markalarda belədir. Bu sahədəki proqnozlar düzdür, çünki onlar mövsümi və ya mövzu ilə ilhamlanırlar. Çox vaxt festivallarda geyinilən geyimlər 1960-1970-ci illərdən ilhamlanır.
Big Data və İnfluencer-lər
Proqnozlaşdırıcı texnologiya əsas rəngləri, kəsikləri və üslubları müəyyən etməkdən daha çox iş görəcəkdir. “Influencer” tapmaq mövcud moda sənayesi üçün vacibdir. Tədqiqatçılar tərəfindən 2018-ci ilə qədər deyilmişdir ki, “influencer marketinqinə sərf edilən 1 dollar üçün orta qazanc dəyəri 5,20 dollar idi.”
Big data moda oyununu tamamilə dəyişdirdi. Hal-hazırda, moda evləri geyimdən fərdiləşməyə qədər hər şeyi etmək, geyim performansını artırmaq, parça seçmək və ticarət üsullarını dəyişdirmək üçün məlumatlardan istifadə edir. Big data, eyni zamanda meylləri proqnozlaşdırmaq və dəstəkləmədə lazımi amilləri göstərmək üçün vacib bir vasitə təqdim edir.
Mənbə: https://bigdata-madesimple.com/big-data-fashion-changing-industry/
Apache Hadoop və komponentləri haqqında məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.