• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Big data və moda sənayeni necə dəyişir?

Big data, moda da daxil olmaqla, hər hansı bir yüksək səviyyəli sənayedə uğurun açarıdır. Son bir araşdırmada deyildiyi kimi moda sənayesində "trend proqnozlaşdırılması, tədarük zəncirinin idarə edilməsi, müştəri davranışı təhlili, üstünlüklər və duyğular" üçün big data daha çox istifadə olunur.

Arzu Bəşirli Arzu Bəşirli
Aprel 22, 2020
A A
Big data və moda sənayeni necə dəyişir?

Fərdiləşdirmə Big Data-ya daha çox ehtiyac duyur

Moda dəyişən tələblərə çox həssas olan bir sahədir və eyni zamanda, daha çox fərdiləşməyə doğru gedən bir sahədir. Alıcılar üslub seçimlərinə, kontekstlərinə, mədəni və musiqi təsirlərinə xitab edən müxtəlif variantlarla təqdim olunmağı arzu edirlər. Fərdiləşdirmə tələbi artdıqca ehtiyac olmayan stokların artmasının qarşısını almaq üçün geyimlərin “kütləvi ozəlləşdirilməsi” də artır.

İstehlakçı gözləntilərinə uyğun gələn Big Data

İstehsalçılar hal-hazırda müəyyən kateqoriyalar barədə məlumat əldə etmək üçün onlayn məlumatlardan (satış, bazar araşdırması, sosial media rəyləri və satın alma analitikləri) istifadə edirlər. Big data-ya güvənən başqa bir əsas kateqoriya dizayndır və bu da öz növbəsində insanın duyğusu, konteksti, mədəni təsiri, mövzular və digərləri tərəfindən təsirlənir. Moda evləri üçün açar 2D və ya 3D şəklində əldə edilən alıcıların quruluşları haqqında məlumatlardır. Rəng (isti və ya sərin, yumşaq və ya sərt, pastel və s.) və texniki dizayn (tələb olunan tikiş vasitələri, toxuculuq və s.) seçimləri də əldə edilən məlumatlara etibar olunur.

Əsas qərarlar

Süni intellekt və digər mənbələr vasitəsilə toplanan məlumatlar moda evlərinə həm onlayn, həm də pərakəndə alış-veriş ilə bağlı vacib qərarlar qəbul etməyə imkan verir. Məsələn, onlayn pərakəndə satışına başlayan Glossier və Warby Parker kimi şirkətlər fiziki mağazalarına ən uyğun yerləri müəyyən etmək üçün müştərilər tərəfindən alınan məlumatlardan istifadə edirlər. Məlumatlı şirkətlər fərdiləşməni artırmaq üçün “fərdi alış-veriş” xidmətlərini də təklif edirlər.

Məhsul tələblərinə dair proqnozlar

Bəzi moda evləri üçün böyük satış potensialı olan məhsulların növlərini proqnozlaşdırmaq nisbətən asandır. Məsələn, dünyada keçirilən böyük festivallar üçün (Coachella, Glastonbury, New Orleans Jazz) festival geyimləri üzrə ixtisaslaşmış markalarda belədir. Bu sahədəki proqnozlar düzdür, çünki onlar mövsümi və ya mövzu ilə ilhamlanırlar. Çox vaxt festivallarda geyinilən geyimlər 1960-1970-ci illərdən ilhamlanır.

Big Data və İnfluencer-lər

Proqnozlaşdırıcı texnologiya əsas rəngləri, kəsikləri və üslubları müəyyən etməkdən daha çox iş görəcəkdir. “Influencer” tapmaq mövcud moda sənayesi üçün vacibdir. Tədqiqatçılar tərəfindən 2018-ci ilə qədər deyilmişdir ki, “influencer marketinqinə sərf edilən 1 dollar üçün orta qazanc dəyəri 5,20 dollar idi.”

Big data moda oyununu tamamilə dəyişdirdi. Hal-hazırda, moda evləri geyimdən fərdiləşməyə qədər hər şeyi etmək, geyim performansını artırmaq, parça seçmək və ticarət üsullarını dəyişdirmək üçün məlumatlardan istifadə edir. Big data, eyni zamanda meylləri proqnozlaşdırmaq və dəstəkləmədə lazımi amilləri göstərmək üçün vacib bir vasitə təqdim edir.

 

Mənbə: https://bigdata-madesimple.com/big-data-fashion-changing-industry/

Apache Hadoop və komponentləri haqqında məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

Məşhur filmlərdə marka reklamları

Növbəti yazı

Rəqəmsal marketinq dili

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol