• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Beyindən cibə gedən yol: Psixoloji marketinq strategiyaları

Bəzi satıcılar istehlakçıların satın alma davranışına təsir etmək üçün onların hisslərini fürsətə çevirir və mübarizə aparırlar. Həmin taktikalarla tanış olacaqsınız.

Xədicə Əlizadə Xədicə Əlizadə
Aprel 8, 2020
A A
3D qapı tutqacları

Reklamların təsiri ilə hər keçən gün istəklər, alış-veriş seçimləri və endirimlər artır. Bu müxtəliflik istehlakçıları satın almadan əvvəl qiymət araşdırmasına aparır. Bu şüurla istehlakçılar endirim günləri gözləyir, təqib edir və məhsula daha çox pul ödəməkdən çəkinirlər. Bu gün endirim kampaniyalarında tətbiq olunan psixoloji marketinq strategiyaları istehlakçının qavrayışına təsir edir.

Psixoloji marketinq strategiyaları

Avantajix.com saytının sorğu nəticələrinə görə, 10 qadından 8-i 40-70% aralığında endirimlərə maraq göstərir, 70% -dən yuxarı endirimlərə isə şübhə ilə yanaşır. Müştərilər “-dan ilə başlayan qiymətlər” strategiyasından şikayətlərini bildirərkən markalar bu strategiyanı təkrar etməkdən çəkinmirlər.

Psixoloji marketinq strategiyaları

Dan Arielinin nəzəriyyələrindən “ödəmə acısı“, bahalı bir məhsul alarkən istehlakçının psixologiyasında dərin iz buraxan bir hissdir. Bu acı məhsul nə qədər bahalı olarsa onunla mütənasib olaraq artır. Ancaq bir dəfə bu acı ilə qarşılaşdıqda, artıq acı qəbulanılır.

Güzəşt strategiyalarına aldanmamaq və “sonradan ağlım başıma gəlir ” acısını çəkməmək üçün hisslərinizi açıq saxlayacaq psixoloji marketinq strategiyaları birlikdə baxaq.

  • Kredit kartı effekti

Kartların sonradan ödəyə bilmə xüsusiyyəti və ya hissə-hissə ödəmə seçimi ilə alış-verişdə cibdən çıxmayan hər bir məbləğ istehlakçının acısını azaldır.

Psixoloji marketinq strategiyaları

  • Zəmanət Vədi

“İstəmirəmsə geri qaytaracağam” düşüncəsi ilə alış-verişin rahatlığı acıları aradan qaldırmağa kömək edir. İstehlakçının məhsulu aldıqdan sonra onu geri qaytarmaq hüququnun olduğunu bildiyindən, onu geri qaytardıqda heç bir maddi itki verməyəcəyinə inanır.

  • Nisbi Dəyər

Satın alarkən istehlakçı pulun mütləq dəyəri ilə deyil, nisbi dəyəri ilə hərəkət edir. Məsələn, istehlakçı 50 manatlıq geyim bir alarkən, 10 manat endirim üçün 500 metr yeyiyə bilər və ya kassir növbəsində 20 dəqiqə gözləyə bilər. Fəqət, 1000 manatlıq məhsula 10 manat endirim tətbiq olunacağı zaman hərəkətə keçmir.

  • Hilə effekti

Müqayisə xüsusiyyətinin tətbiqi ilə istehlakçıya təklif olunan üç variantdan biri qəbul etdilir. Məsələn, $ 3 və 6.5 $ arasında təklif olunan iki popcorn 6.5 dollara baha olarkən, üçüncü seçim olaraq daha böyük bir popkorn $ 7 əlavə edildikdə üçüncü seçim daha sərfəlidir. Başqa sözlə, qiymət aralığı nə qədər böyük olsa, tələnin istifadəçi qavrayışına təsiri bir o qədər çox olar.

Decoy effect - Filipe Matos Pereira

  • Bahalı məhsul keyfiyyəti qavrayışı

Harvard Biznes Məktəbinin professoru Maykl Nortonun sözlərinə görə, insanlar iki qat bahalı məhsulun iki qat keyfiyyətli olduğunu düşünürlər. Hətta, bu məhsulları alan insanların məmnuniyyəti ucuz məhsulları alanlardan iki dəfə çoxdur.

  • Sehrli nömrə 9

Kəmiyyət Marketinqi və İqtisadiyyatının araşdırmasına görə, qadın geyimində eyni məhsul üçün tövsiyə olunan 34 və 39 dollar qiymət seçimləri arasında 39 dollarlıq məhsulun 24% daha çox seçim edildiyi görülür. Eyni zamanda, istehlakçılar alış-veriş edərkən əvvəlcə soldakı nömrələrə diqqət yetirirlər və tək-tək olanlara əhəmiyyət vermirlər. Bu vəziyyətdə 9.99 manatlıq bir məhsulun 10 manat olmasına baxmayaraq, məhsulun qiyməti 9 manat olaraq qəbul edilir.

 

  • Məhdudluq anlayışı

Xüsusi hallar üçün “Məhdud məhsullar”, “Bu gün üçün xüsusi” və ya “Qara cümə”  kimi məhdudlaşdırılmış və vaxt qısaldılmış endirimlər istehlakçıların alış prosesini sürətləndirir. Bu dövrdə istehlakçılar məhsula sahib olmaq uğrunda mübarizələri ilə tragikomik anların aparıcı aktyorlarına çevrilirlər. Edilən araşdırmaya görə “Qara Cümə” günü “endirim” adı altında satılan 10 məhsuldan 9-u ilin digər dövrlərdə eyni qiymətə və ya daha münasib qiymətə satılır.

TESK'ten 'alışveriş çılgınlığı' uyarısı

Mənbə: pazarlamaturkiye.com

Paylaş
Öncəki yazı

SEO haqqında çox şey

Növbəti yazı

Zoom tətbiqinə qadağa

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol