• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Hekayə danışmağın marketinqdə önəmi

Hekayələr son illərdə ən populyar mövzulardan birinə çevrilib. Niyə bir hekayə danışmaq vacibdir? Hekayələr bilmək və satışda üsullardan istifadə etməyin təsiri nədir? Müvəffəq insanlar duyğuları satmanın gücünü çox yaxşı bilirlər. Hekayə sizin vermək istədiyiniz mesajı daha gücləndirir.

Gülnar Qasımova Gülnar Qasımova
İyul 5, 2020
A A
hekayələr və marketinq

Hekayələr son illərdə ən populyar mövzulardan birinə çevrilib. Niyə bir hekayə danışmaq bu qədər vacibdir? Hekayələr bilmək, onlardan marketinq və satışda istifadə etməyin nəticəsi necə olur? Çünki müvəffəq insanlar duyğuları satmanın gücünü çox yaxşı bilirlər. Hekayə sizin vermək istədiyiniz mesajı daha gücləndirir.

Təcrübə və emosional marketinqə diqqət yetirərək, müştərilərinizi necə birləşdirə və markanız üçün tərəfdaşları necə yarada bilərsiniz?

Hekayə

Hekayələr son illərdə marketinq və satışda  çox istifadə olunan bir termin halına gəlib. Dəstək təşkilatları, səhiyyə şirkətləri, hətta siyasətçilər bu üsuldan istifadə edirlər. Yenə də bir çox səhiyyə şirkəti hər dəfə eyni sualı verir: Müştərilərlə münasibətlər qurmaq və böyütmək üçün hekayə yazılarından necə istifadə edə bilərik?

Cavab  çox sadədir: fərdi hekayələr.

Bu müştərilərlə əlaqə onları dinləmək və başa düşməklə aparılır. Hekayənizi söyləyərkən qərəzinizi və fərziyyələrinizi bir kənara qoyun. İstehlakçılarınza mal və xidmət satmaq istədiyinizdə məcbur etmədən və onlara xitab edəcək bir “hekayə”satın. Orijinal qalmaq marka şüurunu artıracaq, daha yüksək iştirak nisbəti ilə geri dönəcək və nəticədə daha keyfiyyətli müştəri potensialına sahib olacaqsınız.

Orijinal hekayə məzmununuzu dürüst saxlamağa bərabərdir. Müştərilərinizi daha böyük bir qrupun bir hissəsi kimi hiss etməyə çalışın. Psixoloq Roy Baumeisterin tədqiqatında bu ehtiyacı “aid hipotezdə” ən yaxşı şəkildə təsvir edir: “İnsanlarda əsas psixoloji ehtiyaclar var; Digər insanlarla yaxın bir əlaqəyə ehtiyac və bir cəmiyyətə aid olmaq hissi insanların davranışının müəyyən edilməsində mühüm rol oynayır.”

Marketinqdə duyğusal liderlik  

Daha dərin, daha emosional səviyyədə müştərilərinizlə əlaqə qurmağın bir yolunu tapın. Onlara həyatlarında axtardıqları daxili dincliyi verirsinizmi? Həyatını asanlaşdırırsınızmı? Əlaqələrinizi möhkəmləndirmək və müştərilərin sədaqətini qazanmaq üçün bu tətikləyicilərdən istifadə edin. Yaxşı izah olunan hekayənin ən təsirli nəticəsi, digər şəxsin özünü markanıza yaxın hiss etməsi ilə sonlana bilər.

Marka tərəfdaşlarınızı toplayın.

Daha yaxşı əlaqələr qurmağınızdan danışmışkən, insanların bir-birlərinə necə təsir etdiyini və bu vəziyyətin sizi bir addım önə çəkdiyini anlamaq üçün ətrafınızdakı insanlara baxın. Marketinqdə səyinizin çox hissəsi hekayə xarakterindən asılıdır. Ancaq hekayəni necə izah etməyinizdən daha vacib olan, müştərilərin hekayənizi başqalarına necə izah etməsi, brend şüurunu formalaşdırmaqdır. Tərəfdaşları artırmaq üçün vaxtınızı və ehtiyatlarınızı buna uyğun xərcləməlisiniz. Müştəri mərkəzli bir yanaşma da təcrübələrini növbəti səviyyəyə qaldırmağınıza kömək edir. Bu şəkildə müştəriləriniz daha sadiq olurlar və qabiliyyətinizin şahidi olmaq istəyirlər.

Paylaş
Öncəki yazı

İnsan Resursları mütəxəssisinin bilməli olduğu 5 model

Növbəti yazı

Dünyanın ən çox gəlir qazanan şirkətləri

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol