• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Apple kiber hücumun hədəfi oldu!

Allahverdi Hacıyev Allahverdi Hacıyev
Aprel 15, 2020
A A
Apple kiber hücumun hədəfi oldu!

Fişinq, kiber cinayətkarlar tərəfindən insanların məlumat və ya pulunu oğurlamaq üçün istifadə edilən ən geniş yayılmış hücum metodlarından biridir. Bunu, bir növ təqlid üsulu kimi istifadə edərək həyata keçirirlər. Xakerlər, tez-tez insanlara məşhur brendlər adından e-poçt göndərərək, onları həqiqətən də həmin şirkət tərəfindən göndərildiyinə inandırmaq üçün məşhur brendləri bir vasitə kimi istifadə edirlər.

Kiber mühafizə firması Checkpoint-dən verilən məlumata görə, 2020-ci ilin I rübündə fişinq fırıldağı üçün ən çox təqlid olunan brend Appledir. Sonrakı yerləri isə Netflix, Yahoo və WhatsApp kimi markalar tutur. Firma tədqiqatçıları, təcavüzkarların, Cupertino əsaslı texnologiya nəhənglərin gözlədiyi məhsulun satışa çıxardığı səs-küydən faydalanmağa çalışdıqlarını söylədi.

Fişinq fırıldaqları ən çox Vebdə həyata keçir. Kiber hücumların 59%-i Vebin payına düşür. Covid-19 səbəbilə karantin rejimində insanlar daha çox evdə vaxt keçirdiyindən cihaz istehlakında daha çox mobil cihazlardan istifadə olunur. Mobil cihazlara edilən kiber hücumlar 23% payla ikinci yerə yüksəlib.

Checkpoint-də tədqiqat şöbəsinin məhsul direktoru, Maya Horowitz, hücum edənlərin COVID-19 yayılması səbəbindən dəyişdirilən cihaz istehlakı qaydalarından istifadə etdiklərini söylədi:

Kiber cinayətkarlar, istifadəçilərin tanıdıqları tanınmış markalardan olduğu bildirilən e-poçtlar, veb və mobil tətbiqetmələr vasitəsi ilə yüksək inkişaf etmiş bir fişinq cəhdlərini istifadə edərək istismar etməyə davam edir. Bunu insanlara yüksək endirimli məhsul qazandığını göstərək və ya sadəcə sistemə daxil olmalarını istəyərək edirlər.
Bu ayın əvvəlində yayımlanan bir hesabatda Checkpoint, Netflixə edilən kiber hücumların son iki ayda 2 dəfə artığını açıqladı. Səbəb isə insanların daha çox məzmun istehlakından irəli gəldiyini göstərildi.

E-poçtlarda əldə etdiyiniz bağlantıları yoxlamalısınız və eqzotik endirimlərlə dolu saxta promosyon təkliflər tələsinə düşməməlisiniz. Bundan əlavə, domen adlarını orfoqrafik səhvlər üçün yoxlamaq lazımdır, çünki onlar tez-tez zərərli proqram quraşdırmaq və ya bəzi pullarınızı oğurlamaq üçün bir vasitə rolunu oynayır.

Apple şirkətinin yeni məhsulu haqqında məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

Hedonik alış-veriş motivasiyaları

Növbəti yazı

Azərbaycan Bankları Korona müddətində

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol