• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Apple: Ən ucuz iPhone ssenarisi

Mobil telefon bazarında gedən qızğın rəqabət hər kəs tərəfindən açıqca görülməkdədir. Artan mobil telefon firmaları ilə yanaşı, seqmentasiyada edilən fərqliliklərlə çeşid sayı da artmaqdadır. Bu da fərqli kütlələri hərəkətə keçirməkdədir. Aydındır ki, gedən bu qızğın rəqabətdə qiymətlər də önəmli rol oynamağa başlayır. Bu gün onlarla yeni firma var. Bunlara rəğmən qiymət strategiyasında uduzmamaq vacib bir amildir. Çünki burada itirilən kütlə yüzminlər, milyonlar olur. Bu səbəbdən, böyük brendlər də çeşidlənmə edərək, müxtəlif qiymətlər təqdim edərək bazarın fərqli təbəqələrindən də alıcı çəkməyi hədəfləyirlər.

Əlyesa Əmrəli Əlyesa Əmrəli
May 1, 2020
A A
3D qapı tutqacları

Bir müddət əvvəl Apple tərəfindən yeni və ən ucuz iPhone modeli təqdim edildi. Bəzi insanlar bu addımı yuxarıda qeyd etdiyim kimi qiymət strategiyasında uduzmamaq üçün etdiyini düşünür. Ancaq məsələ yalnız o deyil və bu qədər sadə deyil.

ən ucuz iPhone modeliApple mobil telefon bazarında əsas 3 yoldan qazanc əldə edir. Mobil telefon satışından, onların aksesuarlarından və abunəlik xidmətlərindən. Ucuz iPhone həmləsi ilə 1-ci yoldan qazancını düşürə bilər. Ancaq bu demək deyil ki, Apple öz mənfəətindən keçir və ya azaldır. Bu gün Apple istifadəçiləri 1.5 milyard civarındadır. Apple artıq birdəfəlik satışın yanında, bu kütləyə abunəlik əsaslı xidmət satmağa fokuslanır. Sadə bir səbəbi var, istifadəçi sayı artır.. Daha sonra bu mövzuya açıqlıq gətirəcəyik. Yəni aylıq davamlı və stabil gələ biləcək müəyyən səviyyədə bir məbləğ var. Bu deməkdir ki, Apple bu addımında əsas qazanc yollarından 3-cü yola daha çox fokuslanmağı üstün tutub.

Nəyə görə abonəlik xidmətləri Apple üçün bu qədər önəmlidir? Aşağıda Apple firmasının təqdim etdiyi ödənişli xidmətləri qeyd etmişik.

Apple Arcade – 4.99$

Apple Tv+ – 4.99$

News+ – 9.99$

ICloud – 0.99$-9.99$

Apple Music – 9.99$

AppleCare – 7.99$

Bu xidmətləri nəzərdən keçirdikdə görürük ki, Apple firmasının abonəlik gəlirlərinə fokuslanmağı məqsədəuyğundur. Apple firmasının bu strategiyasını bu cür izah edə bilərik. Apple firmasının bir virtual dünyası var. Ora keçid etmək üçün fərqli dizaynda və formada qapılar var. Ancaq bu virtual dünyada hamı üçün eyni olan xidmətlər var. İstifadə etmək üçün qarşılığını ödəməlisiniz. Yəni daha önəmli dünyada və ya ekosistemdə olmaqdır, hansı qapıdan gəldiyinizin çox fərqi yoxdur. Bunu telefon qiymətləri ilə müqayisə etdikdə görürük. iPhone SE 64GB modelini əsas alsaq, qiyməti iPhone XR və XS modelindən 300-600$ fərq edir. Yəni qiymətdə bu qədər endirimə getmək, gəlir mənbəyini digər tərəfə, yəni servislərə əsaslanan abonəlik sisteminə fokuslandırmaqdır. Bunun altında yatan əsas səbəb, Apple firmasının sahib olduğu 1.5 milyardlıq istifadəçi kütləsidir. Bu rəqəmi əsas aldıqda, başa düşmək olar ki, 3-cü gəlir yoluna nəyə görə keçid etmək istəyirlər.

Bu strategiyanın qurulmasında əsas fikrin nə olduğunu anladıq. Əlavə olaraq, bunu dəstəkləyən başqa data da vardır. Sensor Tower araşdırmasına görə ortalama iPhone istifadəçisi 2019-cu il ərzində 100$ iOS tətbiqləri üçün xərcləyib. Bu 2016 rəqəmlərinə nəzərən 2 dəfə çox artış olub deməkdir. Apple ən ucuz iPhone modeli olan SE-ni bazara təqdim etməklə, tətbiq bazarını və tətbiq əsaslı abonəlik sistemini gücləndirməyə fokuslanır. Çünki qeyd etdiyimiz kimi, iPhone telefonlarını yüksək qiymətlərə ala bilməyən insanları da yeni model ilə bu ekosistemə daxil edirlər. Bu da ortalama istifadəçi xərcləmələrini və abonəlik servislərini nəzərə aldıqda, kifayət qədər güclü və böyük bir gəlir artışı ola bilər deməkdir.

Sensor Tower araşdırması Google Play ilə də müqayisəni ortaya qoymaqdadır. Google-un android istifadəçilərinin sayı 2.5 milyard olmasına baxmayaraq, Google Play xərcləmələri 29.3 milyard $ ikən, iOS tətbiqlərinin gəliri 54.2 milyard $ idi. Bu rəqəmləri nəzərə alsaq, Apple firmasının iPhone SE modeli ilə yeni istifadəçiləri öz ekosisteminə qatmaq üçün qiymətdə endirimə getməyi başa düşülən bir addımdır. Çünki az istifadəçi olmasına baxmayaraq, gəliri daha yuxarı olan bir ekosistemdir. Yeni gələcək istifadəçilərin qatqısı böyük olacağı aşkardır.

 

“Ən populyar 100 Pulsuz onlayn kurs” məqaləsini buraya klikləyərək oxuya bilərsiniz.

Mənbə: Onezero

The Motley Fool

Techradar

 

 

Paylaş
Öncəki yazı

Sizə ilham verəcək 9 USP nümunəsi

Növbəti yazı

Bütün dövrlərin ən yaxşı oyun musiqiləri!

Redaktorun seçimləri

PR nədir? PR işləri necə olur?
manşet

“Kurtlar Vadisi” necə markalaşdı ?

Yanvar 17, 2021
Komanda qərarlarının effektiv qəbul edilməsi – 7 strategiya
manşet

Komanda qərarlarının effektiv qəbul edilməsi – 7 strategiya

Yanvar 17, 2021
startup
Xəbərlər

Yerli Startup-mız Qlobal Yarışmada!

Yanvar 11, 2021
böyük
Rəqəmsal

Ən Böyük Rəqəmsal Kitabxanalar

Yanvar 14, 2021
SpaceX- in insanlıq üçün önəmi
Biznes

SpaceX- in insanlıq üçün önəmi

Yanvar 17, 2021
Robotlar
manşet

Pandemiya Dönəmində Robotlar

Yanvar 16, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol