• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Amerikalıların səyahət meylləri

Tətil üçün bir çox yollar daima mövcud olmuşdur. Bu məqalədə nəqliyyat növləri və qlobal hadisələrin son yüz il ərzində tətil vərdişlərinə necə təsir etdiklərini, istiqamətlər və səyahət növləri üzrə dəyişdirdiyini görəcəyik.

Nigar İsmayılova Nigar İsmayılova
İyul 9, 2020
A A
3D qapı tutqacları

Tətil üçün bir çox yollar daima mövcud olmuşdur. Bu məqalədə nəqliyyat növləri və qlobal hadisələrin son yüz il ərzində tətil vərdişlərinə necə təsir etdiklərini, istiqamətlər və səyahət növləri üzrə dəyişdirdiyini görəcəyik. Budur son yüz ildə bir neçə tətil tendensiyaları:

1910-cu illər – Açıq istirahət

Əvvəllər milli parklar mövcud idi. Ancaq şəhər sakinləri yay boyunca açıq məkanlara axın edirdilər. Şəxsi nəqliyyat vasitələri nadir olduğundan ən çox uzun məsafəli səyahət dəmir yolu və ya qayıqla həyata keçirilirdi.1914-cü ildən Birinci Dünya müharibəsi Avropa qitəsinə bir çox turist axınını kəsmişdir.

1920-ci illər – Qaçmağa qadağa 

Avropa 1920-ci illərin ən isti yay məkanı idi. Birinci Dünya müharibəsi illərində Avropada hərbi və ya Qırmızı Xaç xidmətini keçirən minlərlə amerikalı sonrakı on ildə turist olaraq geri dönüş etmişdilər. Müharibədən sonra amerika cəmiyyətinin daha böyük bir hissəsi Avropa tətilinə üz tutmuşdurlar. Bu dövrdə təkcə Avropa deyil, Kanada, Meksika və Kuba da tətil yerləri olaraq populyarlıq qazandı. Gəmi ABŞ-ın bayraqlı olmadığına qədər, gəmi Amerikanın ərazi sularını təmizlədiyi anda bar açıldı.

1930-cu illər – Müasir Turizm

Depressiyanın iqtisadi dağıntıları və hökumətin turizmin dəyəri ilə bağlı fikirləri 1930-cu illərdə turizmə meylləri artırdı. Ən başlıcası, ABŞ-da bir turist məkanı kimi tanınan hökumətin turizm şurasının tətbiqi idi. Tətil evlərinin kirayəsi də iqtisadi vəziyyətə baxmayaraq, 1930-cu illərdə inkişaf etmişdir. Tətil evləri çox vaxt böyük bir şəhərdən bir günlük məsafədə idi, buna görə kişilər yoldaşlarını və uşaqlarını mövsüm boyu uzun tətil günlərində, ümumiyyətlə, bir göldə, dəniz sahilində, çayda və ya digər yerlərdə istirahət etmək üçün göndərə bilirdilər. 1930-cu illərdə gəmilərin inkişafı daha da artmışdır.

1940 – Müharibə Turizmi

İnanılmaz dərəcədə, Avropa turizmi 1941-ci ilin dekabrında ABŞ müharibəyə girənə qədər Amerikalılar arasında populyar oldu. Hətta səyahətçilər müharibə illərində də İspaniya və Portuqaliyaya səyahətlərini davam etdirə bilirdilər. İstirahət səyahətləri və turizm milli mənəviyyat üçün vacib hesab olunurdu. Amerika hökuməti Havay adalarından sonrakı ərazidə, Royal Hawaiian Otel sualtı gəmilər üçün istirahət nöqtəsi olaraq Hərbi Dəniz Qüvvələri tərəfindən rekvizisiya etmişdir.

1950 – Böyük Amerikaya Yol Gəzintisi

Qərb 1950-ci illərdə bir çox amerikalı üçün maraqlı yer idi və bir çoxu öz avtomobillərində Yellowstone, Grand Canyon və Sion kimi Milli Parkları araşdırırdı. Avtomobil yolları 1920-ci illərdən bəri ABŞ-ın bir çox böyük şəhərlərini birləşdirdi. Yol kənarındakı yeməkxanalar və motellər sonrakı onilliklərdə meydana gəldi.

1960-cı illər – Jet-Set

Aviaşirkətlər ilk dəfə 1920-ci illərdə fəaliyyətə başlayandan bəri hava ilə səyahət davamlı inkişaf etdi, lakin 1958-ci ildə reaktiv təyyarənin tətbiqi tətil bölgələri və səyahət büdcələrinə uyğunlaşmaq üçün daha sürətli, daha əlverişli oldu. Gündə bir dəfə uçuşlar olurdu və ölkənin bir çox yerindən daha uzaq olan Havay adalarına bir neçə saat ərzində çatmaq olardı. “Jet age” və “jet set” kimi terminlər səyahət leksikonuna daxil oldu, on ilin sonuna qədər ölkənin əksər hava səyahətçiləri reaktivlərlə uçmuşdur.

1970-ci illər – Gəzintilər

Gəzintilər 1970-ci illərdə inkişaf etmişdir. Amerikada yeni bir nəsil dənizdə istirahət etməyə maraq göstərirdi. İnkişaf etmiş yemək otaqlarına, gecə yarısı hovuza, bufetdə gözəl yeməklərin sevincini kəşf edən və ekzotik bir yerə bir neçə günlük səyahətlər baş tuturdu.

1980-ci illər – Hər şey daxil edilmiş kurortlar

Torpaq əsaslı hərtərəfli kurortlar ilk tətbiqindən sonra onilliklər boyu meydana gələn başqa bir tətil növü idi. Üzvləri yalnız Club Med Avropa və Karib dənizində illər boyu hərtərəfli bir model üzərində istirahət mərkəzləri qurdular. Lakin 80-ci illərdə xüsusilə, Karib dənizindəki tətillərə maraq get-gedə artmışdır.

1990-cı illər – Çoxmillətli tətillər

Artıq təqaüdçülərin tək başına yola düşməsi kifayət deyildi. Yetkin uşaqlarını və nəvələrini özləri ilə birlikdə tətilə aparmağa başladılar. Torpaq turlarında, kruizlərdə və parklarda çoxuşaqlı nəsillər olduğu kimi hədəf alan ailələrin görüşləri də populyarlıq içində böyüdü və turizm sənayesi bu qrupların xüsusi ehtiyaclarına uyğunlaşdırıldı.

2000-ci illər – Ekoturizm

Minilliyin sonunda səyahət söhbətlərinin planetə təsiri ilə bağlı narahatlıqlar ətrafında dönüşlər başladı. Macəra səyahətçiləri “Heç bir iz qoyma” prinsiplərini öyrəndilər. Səyahət operatorları əməliyyatları “yaşıllaşdırmaq” və karbon tullantılarını azaltmağın yollarını araşdırmağa başladılar. Davamlılıq mövzusunda səyahətçi və operator narahatlığı səyahət edənlərin ilbəil artımlarına uyğun olaraq artdı. Ətraf mühitə təsir və davamlılıq mövzusunda söhbətlər sənayedə hələ də gündəmdə olan mövzulardır.

2010-cu illər – Sosial Səyahət

Bir yerə getmisiniz və Instagram-da yazı göndərməmisinizsə, həqiqətən getmiş sayılırsınızmı? 2010-cu illərdə sosial media platformalarının artması onilliyin səyahətçilərinin necə araşdırdıqlarını və tətil etdiklərini də dəyişdirdi. Səyyahlar ilham almaq üçün platformalara müraciət etdilər, həmçinin öz tətil planlarını və təcrübələrini dostları ilə bölüşərək bir on illiyə daxil olmuş və bir dünya formalaşmışdır.

Mənbə: travelpulse.com

Rəqəmsal səyahət məqaləsinə keçid etmək üçün buraya klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

Chrome ödəmə üsulları üçün lazımi yeniliklər gətirir

Növbəti yazı

Proqnozlu Marketinq nədir?

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol