Allianz Group dünyanın ən böyük sığorta və maliyyə investisiya şirkətlərindən biridir. Allianz Group-un dünyaya təsir edən koronavirus pandemiyasına baxmayaraq, məzənnə və konsolidasiya olmadan dövriyyə artımı 3.7 faiz, əməliyyat mənfəəti isə ilin ilk rübündə 2.3 milyard avro idi.
Allianz-ın verdiyi açıqlamaya görə, Allianz Group dünyaya təsir edən COVID-19 pandemik böhranını müvəffəqiyyətlə idarə etdi. Beləliklə, 2020-ci ilin ilk rübündə uğurlu nəticələr əldə etdi.
Allianz Group-un həyat və sağlamlıq sığortası seqmentinin və digər seqmentlərin dəstəyi ilə məzənnə və konsolidasiya effektləri ilə tənzimlənən dövriyyə artımı 3.7 faiz təşkil etmişdir. 2019-cu ilin ilk rübündə 40.3 milyard avro olan ümumi gəlir 5.7 faiz artaraq 42.6 milyard avroya çatdı. Allianz-ın əməliyyat mənfəəti bu dövrdə 22.2 faiz azalaraq 3 milyard avrodan 2.3 milyard avroya enmişdir. Allianz Group, hazırkı COVID-19 pandemiyası və qrupun iş bölmələrinin yenilənmiş maliyyə planları səbəbiylə yaranan makroiqtisadi inkişafla əlaqədar qeyri-müəyyənliklər səbəbiylə 12 milyard avro və üstəlik mənfi 500 milyon avro xətası ilə 2020-ci il əməliyyat mənfəət hədəfini geri götürdü.
2020-ci il üçün hədəfi, koronavirus böhranının təsirini daha yaxşı qiymətləndirmək mümkün olduqda yenidən işlənmiş planlaşdırmanın başa çatması ilə yenidən müəyyənləşdiriləcəkdir. Aktivlərin İdarə edilməsi seqmentində idarəetmə ilə əlaqəli gəlirlərin artması ilə əməliyyat mənfəətində güclü artım qeydə alınmışdır. Bundan əlavə, təbii fəlakətlərin yüksək tələbləri və COVID-19 ilə əlaqəli itkilər səbəbindən elementar sığorta seqmentində əməliyyat mənfəətində azalma yaşadı.
Bazarın azalması səbəbindən həyat və sağlamlıq sığortası seqmentinin əməliyyat mənfəətinin azalması investisiya marjası və təxirə salınmış alış xərclərinə təsir göstərdi.
Səhmdarların xalis mənfəəti 28.9 faiz azalaraq əməliyyat mənfəəti hesabına 1.4 milyard avroya düşdü. Allianz Populyar satışından əldə olunan gəlirlər, COVID-19 səbəbiylə bazar təsirlərini tarazlaşdırmaqdan başqa mənfi bir mənzərə yaratdı.
Birinci rübdə Allianzın Səhm üzrə Mənfəəti (EPS) 27.8 faiz azalaraq 3.36 avro oldu. Kapitalın gəlirliliyi (ROE) 9.3 faiz təşkil etmişdir. 2019-cu ilin sonunda 212 faiz təşkil edən Ödəmə qabiliyyəti II kapitalının adekvatlığı nisbəti, 2020-ci ilin ilk rübündə 190 faizə enmişdir.
Fondun idarə edilməsində əməliyyat mənfəəti 19 faiz artmışdır
Fond idarəçiliyində, qrup olmayan fondların həcmi (AuM) 2019-cu ilin ilk rübündə 2019-cu ilin sonuna nisbətən 129 milyard avro azalaraq 1 trilyon 557 milyard avroya enmişdir. Bu azalma, əsasən mart ayında mənfi bazar şərtlərinin mənfi təsiri, 107.6 milyard avro və xalis xaricolmaların 46.4 milyard avro olması səbəb oldu. 25.0 milyard avro müsbət məzənnə fərqi bu mənfi təsirləri müəyyən dərəcədə kompensasiya etdi.
2020-ci ilin ilk rübündə fond idarəçiliyindəki cəmi aktivlər 2 trilyon 134 milyard avroya düşdü, xərc-gəlir nisbəti (CIR) 2019-cu ilin ilk rübü ilə müqayisədə 2.0 bal azalaraq 61.7 faizə düşdü. Qrupdan kənar fondunun daha yüksək olması, haqq və komissiya gəlirlərinin artması, fond ölçüsündən gəlir həddinin artması gəlir-xərc nisbətinin yaxşılaşdırılmasında təsirli olmuşdur. Nəticədə, əməliyyat mənfəəti 2020-ci ilin birinci rübündə əvvəlki ilə nisbətən 18.6 faiz artaraq 679 (əvvəlki 573) milyon avroya çatdı.
“İnanıram ki, birlikdə bu çətinliyi dəf edəcəyik”
Allianz Group-un (CEO) direktoru Oliver Baete “Allianzın operativ hazırlığı və işçilərimizlə və hətta bu çətin vəziyyətdə ən yüksək səviyyədə xidmət göstərən informasiya texnologiyaları bölməmizlə qürur duyuram. Bunlar hamımız üçün imtahan vaxtlarıdır, amma inanıram ki, birlikdə bu çətinliyi dəf edəcəyik” ifadələrini işlətdi.
Allianz Group-un CFO Giuliano Terzariol, COVID-19-un elementar sığorta seqmentində fəaliyyət şərtlərini gücləndirdiyini ifadə etdi.
Giulio Terzariol qeyd etdi:
“Həyat və sağlamlıq sığortası seqmentimizdə yeni iş gəlirliyi 2020-ci ilin ilk rübündə yaxşı səviyyədə idi və satışlar üstünlük verdiyimiz filiallarda cəmləndi. Digər tərəfdən, əməliyyat nəticələrimiz maliyyə bazarlarında yaranan qarışıqlıqları da əks etdirir. Həyat və sağlamlıq sığortası seqmentimizin davamlılığının yaratdığı dəyəri qorumaq üçün məhsul çeşidimizi və aktivlərimizi fəal şəkildə idarə etməyə davam edirik”.
Mənbə: m.dunya.com
“Dünyanın ən dəyərli markası Amazon oldu” başlıqlı məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.