Nədir bu Affiliate Marketinq?
Bir satış ortaqlığı olaraq təyin olunan Affiliate Marketing, “CPA”, yəni “Hərəkətə görə ödəniş” adlanır. Məhsula sahib olan tərəf, yəni şirkət / marka / filial saytları, öz səyləri və şəbəkəsi ilə məhsul / xidmət reklamını edən tərəf. Affiliate Marketinq, ən məşhur və mahiyyət etibarilə birbaşa satış işinin internet versiyasıdır. Əlbəttə, marketinqin ənənəvi birbaşa satışdan inkişaf etmiş bir fəaliyyət modeli olduğunu söyləmək daha doğru olar. Fikri sadələşdirərsək: Hər hansı bir məhsul sahibi öz məhsulunu onlayn olaraq satmaq istəyir və bunu satması üçün Affiliate Network-a verir, Affiliate Network-da qeydiyyatda olan istifadəçilər onlayn olaraq bu məhsulu reklam edirlər və müştərilər də bu reklamları görərək bu məhsulu alırlar. Bu zaman, istifadəçilər məhsul sahibinin onlara bu məhsulu satacaqları təqdirdə verəcəyi məbləği alırlar. Yəni, məhsul sahibi öz məhsulunu Affiliate Network-a verən zaman istifadəçilərin bu məhsulu satacaqları zaman onlara bu məhsulun məbləğindən müəyyən faiz ödəyir. Misal üçün:
Məhsul 40 manat qiymətindədir. Affiliate Network-da onu satacağın zaman, sənə 30% faiz komisyon ödəniləcəyi bildirilir. Yəni, bu məhsulun hər satışı üçün sənə 12 manat veriləcək.
İnternetdə və sosial mediada pul qazanmağa başlayan, reklam və ya məhsul istehsal etmək, lakin bütün markalar və istifadəçilər üçün asan olmayan bir prosesdir.
Brendlər öz Affiliate Marketinq sistemlərini özləri yarada bilər və ya xüsusi hazırlanmış sistemlərə daxil ola bilərlər. Bu yolla pul qazanmaq istəyən istifadəçilər bu sistemdə markaların özləri və ya vasitəçi təşkilatlarla birlikdə iştirak edə və şəbəkələrindən istifadə edərək pul qazana bilərlər. Marka ilə əməkdaşlıq edən Influencer, blogger, vlogger və ya veb saytlar vasitəsilə sosial media kanallarından istifadə edərək Affiliate Marketinq tədqiqatlarını təşkil edir.
Affiliate Marketinq 2 şəkildə həyata keçirilir.
Birincisi birbaşa məhsul sahibləri, yəni şirkətlər ilə birlikdə hazırlanan modeldir. Digəri vasitəçi saytların iştirakilə həyata keçirilən sistemdir. Bu məsələ ilə bağlı təfərrüatlar aşağıdakılardır;
Məhsul sahibləri / Firmalar: Məhsul sahiblərinin və firmalarının ilk işi, vasitəçi saytlara mal və / və ya xidmətlər əlavə etməkdir. Sonra hər bir şirkət, qazanc marjasına görə bir komissiya qarşılığında satış ortaqlığı quracağı insanlarla əməkdaşlıq edir. Bundan əlavə, hər şirkət ortaq marketinq edə bilər. Bu metod düzgün tətbiq edildikdə, əslində şirkətin bazar payının artmasına səbəb olur.
Vasitəçi saytlar: “Affiliate network” (Affiliate Network — Məhsul sahiblərinin məhsullarını yayımlayan veb saytdır. Bu saytda sənin qazancların, ortaq olduğun məhsullar, satacağın məhsullar, yeni məhsullar hamısı göstərilir. Qazanclarına nəzarət edir və satmaq istədiyin məhsulları bu saytdan seçirsən. Qısaca, bu sayta sadəcə olaraq sayt yox, Affiliate Network deyilir.) adlanan vasitəçi saytların məqsədi, şirkətləri və satış tərəfdaşlarını eyni sistemdə bir araya gətirməkdir. Vasitəçi saytlar, şirkətlər və satış tərəfdaşları üçün texniki infrastruktur və maliyyə sistemi hazırlayarkən məhsul sahibləri sistemə məhsulları əlavə edirlər. Digər tərəfdən, satış tərəfdaşları bu sistem vasitəsilə vasitəçilik etmək və ortaq marketinqdə iştirak etmək istədikləri məhsulları seçirlər.
Mənbə: brandingturkiye.com
Valyuta məzənnələrinə təsir edən 6 əsas amil adlı yazımızı oxumaq üçün bura daxil olun.