• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Adobedən virtual paltar yoxlamaq

Koronavirus pandemiyası ilə bir çox pərakəndə mağazanın bağlanması və hər növ fotoşəkil çəkilişlərinin çətinləşdirməsi ilə Adobe alıcılara, modellərə virtual şəkildə paltar sınamaq üçün yeni yolları sınaqdan keçirir.

Natavan Həsənli Natavan Həsənli
İyun 3, 2020
A A
3D qapı tutqacları

Koronavirus pandemiyası ilə bir çox pərakəndə mağazanın bağlanması və hər növ fotoşəkil çəkilişlərinin çətinləşdirməsi bir sıra problemlər yaradırdı. Adobe buna qarşı alıcılara, modellərə virtual şəkildə paltar sınamaq üçün yeni yolları sınaqdan keçirir.

Adobe Stanford Universiteti və İİT Hyderabad ilə birlikdə bir araşdırma etdi.

Bu araşdırmaya görə proqram şirkəti, bu həftə paltarın vizual detallarını qorumaqla insanın şəklinə, pozasına uyğun paltar parçasına çevirməyi planlaşdırdı. Bunun üçün də süni intellektdən istifadə edən yeni bir potensial xüsusiyyətini açıqladı. 

Tədqiqatçılar iddia edirlər ki, onların metodu tez-tez yalnış təhriflərdən əziyyət çəkən digər oxşar texnologiyalardan  üstün tuta bilər.

Bu metod əvvəlcə geyimləri bədənə çarpdırmaq, sonra bükülmüş əşyanın toxumasını hədəf modelə problemsiz görüntü ilə rahat şəkildə birləşdirməklə tətbiq edilir. Sistem təxminən 19,000  qadın modelinin və məhsul siyahılarının görüntüsü üzərində hazırlanmışdır.

Eric Matisoff

Bu barədə Adobe-un yüksək səviyyəli məlumat və analitik müjdəçisi Eric Matisoff bloq yazılarında qeyd edib. Bildirib ki,  “Fiziki fotoların uzaqlaşacağını gözləməsək də, vaxt və xərc qənaətinin məcburi sayılacağı hallar olur – xüsusən, düzgün texnologiya olduqda”.

Həmçinin o vurğulayıb ki, “Bu Adobe-un uzun tarixilə, kompozisiya və bənzərindəki digər  nüansları anlamaq üçün öyrədilmiş AI ilə uyğunlaşdırılır.”

ModiFace

Son illərdə görüntü tanıma və AI nəsili yaxşılaşdıqca oxşar texnologiyaya əsaslanan bir sıra vasitələr artıq bazara çıxdı. Buna Vue.ai və Zeekit və L’Oréal-ın virtual makiyaj proqramı olan ModiFace start up-larını misal göstərmək olar. Adobe tədqiqatçıları alətlərinin mövcud təkliflərin bir çoxunu inkişaf etdirə biləcəyini iddia edirlər.

Təsvirə əsaslanan virtual sınaq

“Təsvirə əsaslanan virtual sınağı hazırkı müasir sənət metodu ilə müqayisədə keyfiyyətcə və kəmiyyətcə yaxşılaşmasını göstəririk” dedilər. “Uğurlu virtual paltar sınama  təcrübəsi, paltarın düzgün yerləşdirilməməsi və ya formalaşması nəticəsində yaranan artefaktlardan kənar görüntülərin sintezi və son sınağa çıxan paltarda bulanıqlıq  ilə nəticələnən təsirsiz kompozisiyadan asılıdır”.

Virtual bir montaj otağı

Adobe-un bu xüsusiyyəti virtual bir montaj otağı xüsusiyyətini əks etdirir. Məhsul siyahıları üçün modellərinin dəyişdirməsindən asılı olmayaraq müəyyən bir müştəri markasının ehtiyaclarına uyğunlaşa biləcəyini də təsvir edir. Şirkət, eyni zamanda, e-ticarət saytlarında nümayiş olunan modellərin müxtəlifliyini artırmağın mümkün bir yolu olaraq da tanıtmaq istəyir.

 

Mənbə: Adweek.com

 

Twitterin Tweet planlama funksiyasını yayımlaması haqqında xəbərə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

4 addımda səmərəli günlük fəaliyyət

Növbəti yazı

Düymə Agentliyi və The Office – dən 1 İyuna dair

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol