“Çin Yeni İli”
Fevral ayı yaxınlaşdıqca, “Çin Yeni İli” de yaxınlaşır. Bu, yalnız Çinli ailələrin birlikdə qeyd etdiyi ən əlamətdar bayram deyil, həmçinin hədiyyə vermək və xoş arzularını çatdırmaq üçün ölkənin ən önəmli bayramlarından biridir. Beləliklə, bu bayram lüks markalar üçün əvəzolunmaz bir fürsət halına gəlir.
Kampaniya Çin Yeni ilini şəhərdə keçirən məşhur ulduzların hekayələrini izah edən televiziya reklamı ilə başladı. Jing Daily, kampaniyanın geniş bir müştəri kütləsinə müraciət etməsinə kömək edən Jackson Yee, Eason Chan, Liu Yifei, Zhang Jun-ning və Wang Sheng Di kimi məşhurların yer aldığını qeyd edir.
Bir çox moda və idman geyim markası kimi, Adidas da öküz ili ilə əlaqəli məhdud sayda istehsal etdiyi məhsulları satışa çıxardı. Dizaynlarda, Çin Yeni İl hekayələrindən və ənənələrindən ilam alınan emblemlər və ikonlar yer alıb; əlbəttə ki, idman toxunuşu ilə.
Adidas rəqəmsal əlaqəni yaxşılaşdırmaq və markanın, xüsusən də idman tərzi həvəskarları olan yerli istehlakçılarla bağlılığını gücləndirmək üçün oyun taktikasından istifadə etdi.
Kampaniya ilə yanaşı, Adidas, məhsulun reklamını zənginləşdirmək və müştəri kütləsini yüksəltmək üçün fiziki və virtual sikkələr də yayımladı. Həm onlayn, həm də oflayn mağazalarda CNY məhsulları alan istehlakçılar bu şanslı sikkəni əldə etmək imkanına sahib olacaqlar. Bundan əlavə, Adidas APP-ni yükləyərək və sikkəni skan edərək istifadəçilər müxtəlif mükafatlar qazanmaq üçün tətbiqdə interaktiv oyuna daxil ola bilərlər. İstəklərini bölüşənlər əlavə tiraj toplaya bilərlər.
Qeyd edək ki, pulsuz hədiyyələr, maddi məhsullardan əlavə olaraq, əvəzolunmaz interaktiv təcrübələr sayılan tanınmış məşhurların iştirakı ilə onlayn seminarları da əhatə edir.
“CNY 2021” kampaniyası
Məhsul inkişafından kampaniya vizuallaşdırılmasına qədər Adidas-ın yerli marketinq qrupu, rəqəmsal və fiziki strategiyaları ilə markanın “CNY 2021” kampaniyasını Çin auditoriyası üçün olduqca aktual etdi.
Keçən il saray temalı süjetdən bu ilki kiçik şəhər hekayələrinə qədər Adidas-ın “CNY” kampaniyası istehlakçıları aktiv şəkildə cəlb etdi.
Daha da əhəmiyyətlisi, Adidas, Çinin gənc nəsillərinin mədəniyyətlərini mənimsəməsini əsas tutmaqla marka imicini canlandırdı.
Şirkət adlarını necə tapmaq olar? adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.