• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Adidas-ın “Çin Yeni İli” kampaniyası

Adidas, Adidas Originals markası üçün yüksək enerjili, məşhurlarla dolu “Çin Yeni İli” kampaniyasını başlatdı.

Arzu Bəşirli Arzu Bəşirli
Yanvar 31, 2021
A A
Barter Sistemi Nədir?

“Çin Yeni İli”

Fevral ayı yaxınlaşdıqca, “Çin Yeni İli” de yaxınlaşır. Bu, yalnız Çinli ailələrin birlikdə qeyd etdiyi ən əlamətdar bayram deyil, həmçinin hədiyyə vermək və xoş arzularını çatdırmaq üçün ölkənin ən önəmli bayramlarından biridir. Beləliklə, bu bayram lüks markalar üçün əvəzolunmaz bir fürsət halına gəlir.

Kampaniya Çin Yeni ilini şəhərdə keçirən məşhur ulduzların hekayələrini izah edən televiziya reklamı ilə başladı. Jing Daily, kampaniyanın geniş bir müştəri kütləsinə müraciət etməsinə kömək edən Jackson Yee, Eason Chan, Liu Yifei, Zhang Jun-ning və Wang Sheng Di kimi məşhurların yer aldığını qeyd edir.

Bir çox moda və idman geyim markası kimi, Adidas da öküz ili ilə əlaqəli məhdud sayda istehsal etdiyi məhsulları satışa çıxardı. Dizaynlarda, Çin Yeni İl hekayələrindən və ənənələrindən ilam alınan emblemlər və ikonlar yer alıb; əlbəttə ki, idman toxunuşu ilə.

Adidas rəqəmsal əlaqəni yaxşılaşdırmaq və markanın, xüsusən də idman tərzi həvəskarları olan yerli istehlakçılarla bağlılığını gücləndirmək üçün oyun taktikasından istifadə etdi.

Kampaniya ilə yanaşı, Adidas, məhsulun reklamını zənginləşdirmək və müştəri kütləsini yüksəltmək üçün fiziki və virtual sikkələr də yayımladı. Həm onlayn, həm də oflayn mağazalarda CNY məhsulları alan istehlakçılar bu şanslı sikkəni əldə etmək imkanına sahib olacaqlar. Bundan əlavə, Adidas APP-ni yükləyərək və sikkəni skan edərək istifadəçilər müxtəlif mükafatlar qazanmaq üçün tətbiqdə interaktiv oyuna daxil ola bilərlər. İstəklərini bölüşənlər əlavə tiraj toplaya bilərlər.

Qeyd edək ki, pulsuz hədiyyələr, maddi məhsullardan əlavə olaraq, əvəzolunmaz interaktiv təcrübələr sayılan tanınmış məşhurların iştirakı ilə onlayn seminarları da əhatə edir.

“CNY 2021” kampaniyası

Məhsul inkişafından kampaniya vizuallaşdırılmasına qədər Adidas-ın yerli marketinq qrupu, rəqəmsal və fiziki strategiyaları ilə markanın “CNY 2021” kampaniyasını Çin auditoriyası üçün olduqca aktual etdi.

Keçən il saray temalı süjetdən bu ilki kiçik şəhər hekayələrinə qədər Adidas-ın “CNY” kampaniyası istehlakçıları aktiv şəkildə cəlb etdi.

Daha da əhəmiyyətlisi, Adidas, Çinin gənc nəsillərinin mədəniyyətlərini mənimsəməsini əsas tutmaqla marka imicini canlandırdı.

 

Şirkət adlarını necə tapmaq olar? adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.

Paylaş
Öncəki yazı

Expargo -dan Şok Mesaj!

Növbəti yazı

Danimarkalıların Xoşbəxtlik Sirri – Arbejdsgleode

Redaktorun seçimləri

McDonald’s Yeni Qablaşdırma Üsuluna Keçir!
Marketinq

Marka İlə Bağlı Oxumaq Üçün 10 Kitab

Mart 7, 2021
Yaradıcılıq Budur! Məhkumun son sözündən marka yaradıcılığna…
manşet

Ən yaxşı elmi fantastik filmlər

Fevral 12, 2021
Kreativlik bir bacarıq deyil, zehni bir hadisədir!
Brend xəbərləri

McDonald’s Yeni Qablaşdırma Üsuluna Keçir!

Fevral 17, 2021
Tənqidi Düşüncə Nədir? Nə Üçün Lazımdır?
Şəxsi inkişaf

Optimizmin şəxsi inkişafda oynadığı rol nədən ibarətdir?

Mart 6, 2021
duman-ın
manşet

Duman Yenə Fərqlənir!

Fevral 11, 2021
Apple Avtomobilini Kiminlə İstehsal Edəcək?
Texnologiya xəbərləri

Yeni VR !

Mart 3, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol