• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

ABŞ-da dəmir pul krizi

Koronavirus pandemiyası ilk zamanlar ABŞ-da tualet kağızı və təmizlik vasitələrində qıtlığa səbəb olmuşdu. Son günlərdə isə ölkənin gündəmində yeni bir kriz var: dəmir pul krizi!

Nərmin Məmmədova Nərmin Məmmədova
İyul 9, 2020
A A
3D qapı tutqacları

Koronavirus pandemiyası ilk zamanlar ABŞ-da tualet kağızı və təmizlik vasitələrində qıtlığa səbəb olmuşdu. Son günlərdə isə ölkənin gündəmində yeni bir kriz var:

Dəmir pul krizi!

Ölkənin karantinə alındığı dönəmdə pul dövriyyəsi xeyli azaldı. Ən kiçik dəmir pul vahidində belə qıtlıq yaşanır. Zərbxanalarda işçilərin qorumaq üçün istehsalın dayandırılması isə dəmir pul qıtlığının yaşanmasının son səbəbi oldu. Getdikcə, insanlar kredit kartları və smartfon tətbiqləri vasitəsilə ödənişə üstünlük versə də, nağd pul hələ də iqtisadiyyatdakı önəmini qoruyur.

Əyalətlərdə iqtisadiyyat dirçəlməyə başladıqda Mərkəzi Bankın pul sifarişləri artdı. ABŞ Zərbxanası dəmir pulları istehsal edir, Mərkəzi Bank  isə onları ölkə əyalətlərinə paylayır. Tipik pul dövriyyəsi pandemiya tərəfindən pozulduğuna görə bu qurumlar problemi həll etmək üçün fəaliyyətlərini dəyişdirmək məcburiyyətində qaldılar. ABŞ Mərkəzi Bankı bu krizin qarşısını almaq üçün ABŞ zərbxanasının işini qismən bərpa etdi. Mərkəzi Bankın müdiri Jerome Powell vəziyyəti yaxından izlədiklərini açıqladı. Powell “Zərbxana və ehtiyat bankları ilə xırda pul tədarükünü artırmaq və ehtiyac duyulan yerlərə çatdırmaq üçün çalışırıq“ dedi.

Bu kriz xırda pullara kassalarda ehtiyac duyan ticarət mərkəzləri və supermarketlərdə önəmli problemlərə səbəb olmağa başladı. Eyni zamanda əhali pandemiyadan qorunmaq məqsədilə fiziki puldan istifadə etməkdən imtina etdi. Bu hal online alışveriş və çatdırılma şirkətlərinə müsbət təsir göstərsə də, bu problemi daha da alovlandırdı .

Dünya üzərində 22.000 kiosk sahibi olan Coinstar nümayəndəsi Jim Gaherity bu mövzuda təcili bir tədbir görülməli olduğunu bildirmişdi. Gaherity “Pandemiya dönəmində aşağı qiymətli malların satıldığı obyektlərin bağlanması dəmir pul dövriyyəsini önəmli ölçüdə azaltmışdır.  Dəmir pulların çoxu insanların evlərində sıxışıb qalıb” dedi. Məşhur markalar insanları tam pul ödəməyə və ya kredit kartınnan istifadə etməyə çağırdı.

Miçiqan əyalətində yerləşən supermarketlər şəbəkəsi Meijer bu problemi həll etmək üçün marketlərin önünə elan löhvələri yerləşdirib. Löhvələrdə müştərilərindən elektronik ödəniş vasitələrindən istifadə etməyi və ya tam pul ödəməyi xahiş ediblər.

pul krizi

Məşhur fast food istehsalatçısı McDonald’s da bu cür elan löhvələrindən istifadə etməyə məcbur qalıb. McDonald’s-ın Vaşinqtonda yerləşən filialında oxşar məzmunlu elan löhvələri yerləşdirilib.ABŞ-da pul krizi

Mənbə: finanswebde.com, witn.com

 

ABŞ-da yerləşən nəhəng banklar və onların tarixi haqqında yazımızı oxumaq üçün buraya daxil olun.

 

Paylaş
Öncəki yazı

“6 Papaqlı düşünmə”metodu

Növbəti yazı

Əməliyyatların Tədqiqi (Operations Research) nədir?

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol