Trendyolda müstəqil bir araşdırma qurumu “Politika Analiz Laboratuvarı (PAL)” tərəfindən Trendyolun Türkiyə iqtisadiyyatına təsirləri mövzusunda araşdırmanın nəticələrini açıqladı.
Açıqlanan məlumatlara əsasən, 2020-ci ildə platforma vasitəsilə 98 min müəssisə və əksəriyyəti KOBİ (Kiçik və orta bizneslər) olan 1.1 milyon pərakəndə satıcı 347 milyon məhsul satdı.
Satıcılar Trendyol-un sifarişlərini yerinə yetirmək üçün 360 min nəfəri işlə təmin edirlər.
Platformadakı 98 min satıcıdan 97 mini mikro müəssisə və KOBİ-lər, 1.205-i isə böyük müəssisələrdir. Satıcılar Trendyol-un sifarişlərini yerinə yetirmək üçün 360 min nəfəri işlə təmin edirlər. Əlavə olaraq platformadakı satışlar məhsul istehsalı, yük daşıma, qablaşdırma, müştəri xidməti və rəqəmsal marketinq kimi bir çox sektoru aktivləşdirir. Trendyol bu yolla 708 min insanın müxtəlif yollarla məşğulluğunu təmin edir. Trendyolun qurucusu və icraçı direktoru Demet Mutlu, 98 min satıcı olduğunu və buna görə məşğulluqla yanaşı Türkiyə iqtisadiyyatına da əlavə qatqı təmin edən 1,1 milyon işci olduğunu dedi.
Satıcıların 90%-i dövriyyəsini, 82%-i məşğulluğunu artırdı.
Tədqiqat çərçivəsində aparılan satıcı anketlərinin nəticələrini bölüşən Mutlu, Trendyol ilə işə başladıqdan sonra satıcıların 90%-nin dövriyyələrini və 82%-nin məşğulluqlarını artırdığını bildirdi. Mutlu, anket nəticələrinə görə satıcıların 87%-nin ümumi işlərinə müsbət təsir göstərdiyini, 80%-nin istehlakçılarını və bazarı daha yaxşı tanıdığını və 77%-nin müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün hərəkətə keçdiyini vurğuladı. Bundan əlavə, satıcıların nisbətini 77% izah edərək, Trendyol sayəsində Covid-19-un təsirinin məhdud olduğunu hiss etdiyini bildirdi.
Üç böyük şəhərin xaricində satıcıların sayı 42 min nəfərdir.
Trendyoldakı satıcıların 98% yerli şirkətlərdən ibarətdir. Platformada istehsal olunan məhsulların 72%-i Türkiyədə istehsal olunur. Demet Mutlu 2020-ci ildə üç böyük şəhər xaricində satıcı sayının 42 minə çatdığını vurğulayır.
Trendyol’da qadınlar satıcıların 25%-ni təşkil edir.
Trendyol qrupunun 42%-i qadınlardan ibarət olan halda satıcılarda bu 54% təşkil edir. Bu rəqəmlər Türkiyənin 31%-ni ortalama olaraq qaldığını göstərir. Satıcılarda 600 min qadın işləyərkən bunlardan 194 min nəfəri Trendyol prosesləri ilə əlaqəli iş görür. Trendyoldakı satıcıların yüzdə 25%-i qadınlardır.
2020-ci ilin son rübündə gündə orta hesabla 1,1 milyon paket çatdırılır.
Trendyol dəb, elektronika, ev və mebel, market, qida, ana-uşaq və kosmetika kimi bir çox kateqoriyada 30 milyondan çox məhsul növünə malikdir. Platformada 2019-cu ildə ən azı bir alış-veriş edən aktiv müştərilərin sayı 9,2 milyon olduğu halda, bu rəqəm 2020-ci ildə 19,3 milyona çatdı. 2020-ci ilin son rübündə Trendyol istifadəçilərinə gündə orta hesabla 1,1 milyon paket çatdırıldı.
Demet Mutlu Türkiyəyə bu vaxta qədər Trendyoldan 335 milyon dollar xarici investisiya gətirdiklərini və bu investisiyaları rəqəmsal ekosistemin inkişafı üçün istifadə etdiklərini və bundan sonra da istifadə edəcəklərini vurğulayır.