Sosial media, yalnız çimərlikdə istifadəçinin selfie şəklini paylaşmaq üçün deyil. Biznes sahibləri üçün markanızı tanıtmaq, veb saytınızı irəli aparmaq və rəqabətinizin göz ardı edilə bilmədiyi bir nüfuz yaratmaq üçün güclü bir vasitədir. Sizin üçün 2020-ci ildə biznes sahibləri üçün sosial media marketinqinin ən yaxşı və yaxşı olmayan qaydaları olan bir siyahı hazırladım.
Etməli olduğunuz qaydalar
Post siyahısı yaradın.
Bir çox kiçik biznes sahiblərinin öz sosial media kanallarını işə salır. Ancaq az post paylaşmaqla izləyici maraqları itirmələri və nəticədə profillərini tərk etmələri müşahidə olunur. Bu, bədbəxtlik üçün bir reseptdir və post cədvəlinin olmasının vacibliyini sübut edir.
Bufer, Hootsuite və Sendible kimi sosial media vasitələri nə vaxt göndəriləcəyini xatırlada bilir. Bu platformalar sonrakı tarixdə və vaxtda yerləşdirmək üçün məzmunu “hopper”-ə yükləməyə imkan verir.
Doğru zaman seçin.
Davamlı bir yazı tezliyini tapmaq, bəlkə də sosial media markasının qurulmasının ən vacib tərəflərindən biridir. Hər gün ən azı bir dəfə göndərilmənin qızıl standart olduğu düşünülsə də, tezliyinizi optimallaşdırmaq üçün çətin və sürətli bir qayda yoxdur. Sadəcə uzun müddət etibarlı şəkildə təmin edə biləcəyiniz bir tezliyə sadiq qalmalısınız. Əhəmiyyətli olan odur ki, həftə içi və həftə sonu siyahıya əməl etməlisiniz.
Şəxsi işinizi və peşənizi ayırın.
Biznes sahibləri tez-tez markalarının “fərdi toxunuşa” sahib olmalarını və onlayn olduqları zaman “simasız” olmamalarını istədiklərini söyləyirlər. Başqa sözlə, şəxsi hesablarını şərh və bölüşməklə iş hesabı ilə əlaqələndirmək istəyirlər. Bununla əylənin.
Sıxıcı markaları sosial media istifadəçiləri izləmir. Buna görə yazılarda yaradıcılıqdan istifadə etmək, risk etmək, bəzi şəxsiyyət və ya yumor nümayiş etdirməkdən çəkinməyən əyləncəli marka şəxsiyyətini qurmağınız çox vacibdir. Səhifənizi qeyri-rəsmi yumoristik yazılarla və ya orijinal bir şəkil ilə (xüsusən də tvitlərinizdə və ya Instagram hekayələrinizdə) sürətləndirmək səhifənizi yaxşılaşdırmağa kömək edə bilər.
Postunuzun növünü dəyişdirin.
Sosial media postlarında müəyyən dərəcədə dəyişiklik olmalıdır. Eyni, köhnə 3:4 nisbətində fotoşəkil tərzi təkrarlana bilən post yerləşdirsəniz izləyiciləriniz formatınızdan bezər və səhifənizi tərk edər. Buna görə həmişə aşağıdakıların bərabər qarışığını yerləşdirməyi təklif edirəm:
- Daimi kvadrat fotolar
- Şaquli istiqamətdə fotolar
- Üfüqi (mənzərə) şəkillər
- Videolar
- Qalereya yazıları
Etməməli olduğunuz qaydalar
Orfoqrafiya və qrammatika səhvləri etməyin.
Bu qeyri-mümkün kimi görünə bilər, amma çox az sayda iş sahibi sosial media hesablarında yazıları iki cüt gözlə araşdırır. Yəni, bir yazıdan və ya yeniləmədən əvvəl ən azı bir oxuyucunun onu yoxladığına əmin olun. Alternativ olaraq, Grammarly kimi proqramlar yazma sürətinizi azaltmağa kömək edə bilər.
Təhqiramiz şərhlərdən uzaq olun.
Təbii ki, populyar sosial media hesabları təhqir məzmunu yazan istifadəçilərə yol verməyə məcburdur. Narahat və ya təhqiramiz şərhlər verən sosial media istifadəçisi ilə qarşılaşsanız, rəyi silin və istifadəçiyə bildirin. Onlara cavab şərhləri ilə müraciət olunarsa, işinizin nüfuzuna təhlükə yarada bilərsiniz.
Hekayələrinizi davamlı paylaşın.
Brendinizi izləyicilərinizin ağlında saxlamaq üçün gündəlik Instagram, Facebook və hətta Snapchat hekayə yeniləmələrini təmin edə bilərsiniz. Bu ismarıclar tam bir yazı hazırlamaq üçün tələb olunan vaxtın bir hissəsini alır və gün ərzində xüsusi məqamları bölüşmək, mağazanın erkən bağlanması və ya bir məhsulun ucuz satıldığını elan etmək üçün istifadə edilə bilər.
İzləyicilərinizi unutmayın. (Giveaway)
Brendinizin ətrafında istifadəçi tərəfindən yaradılan məzmunun təbliği, “onlayn buzz” yaratmaq üçün ən yaxşı yollardan biridir. Məsələn, məhsulunuzdan istifadə edərək ən yaxşı şəkli yerləşdirənlər üçün sosial mediaya hədiyyə müsabiqəsi ata bilərsiniz və ya sadəcə bir markanı “hashtag” istifadəsinə təşviq edə bilərsiniz (məsələn, #Markzoneaz)
Sosial media və marketinq strategiyasını birləşdirmək.
Sosial media mövcudluğunu marketinq vasitəsi kimi istifadə etmək biznes sahiblərinin məsuliyyətidir. Sosial media marketinqi, markanız üçün görmə qabiliyyətini, şəxsiyyəti və icmanı inkişaf etdirmək üçündür. Yuxarıda sadalanan edilənlərə və edilməyənlərə əməl edərək, işinizin növbəti sosial media marketinq strategiyası üçün əsas qaydalarını toplaya bilərsiniz.
Sosial Media Marketinq (SMM) nədir? adlı yazımızı oxumaq üçün bura daxil olun.