• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Trade Marketinq nədir?

Trade marketinq, əsas marketinq metodlarından biridir. Ölkəmizdə ticarət marketinqi adlandırılan bu marketinq texnikası istehsalçının, satış nöqtəsinin və dəyər zəncirinin əsas hədəfidir.

Roman Gasimov Roman Gasimov
İyul 21, 2020
A A
Nissan 20 il istifadə etdiyi loqotipini dəyişdi

Trade marketinq, əsas marketinq metodlarından biridir. Ölkəmizdə ticarət marketinqi adlandırılan bu marketinq texnikası istehsalçının, satış nöqtəsinin və dəyər zəncirinin əsas hədəfidir.

Topdan satış mağazasında seçdiyiniz markanı alacağınız zaman marketoloq tərəfindən yönləndirilib fərqli bir marka almısınız? Satıcının bunu etməsinin səbəbi, tövsiyə etdiyi markanın digər markalara nisbətən daha yüksək qazanc əldə etməsidir. Bu, ticarət marketinqi sayəsində baş verir. Bazarda şiddətli rəqabət və məhsul müxtəlifliyi səbəbindən istehsalçılar məhsullarını topdan satıcılar və distributorlar kimi vasitəçilərə təqdim etməlidirlər. Məhsulları endirimli qiymətlərlə alqı-satqı edərək qazanc əldə edən şirkətlərdir.

Ticarət marketinqi, B2B (Business To Bussines Marketing) kimi də tanınır .Ticarət marketinqi istehsalçıları məhsullarını pərakəndə satışa çıxarmaq üçün istifadə olunur.

Ticarət marketinqinin tərifi

Ticarət marketinqi, istehlakçılara deyil, birbaşa müəssisələrə satan marketinq strategiyası olaraq təyin olunur.

Ticarət marketinqinin strategiyaları

Ticarət marketinqi strategiyanızda bazarda məhsula olan tələbi artırmaq və fərqli marketinq strategiyalarını mənimsəmək vacibdir.

Marka şüurunun yaradılması

Birinci və ən yaxşı ticarət marketinq strategiyası markadır. Markalaşma məhsulunuza şəxsiyyət verir. Satıcı anonim bir məhsul satmaqdan daha çox markalı məhsula güvəndiyinə görə satmağa üstünlük verəcəkdir.

Promosiyalar

Promosiyalar, məhsullarınızı almağınıza inandırmaq üçün pərakəndə və topdan satıcılara verdiyiniz təkliflərdir. Satışlarınızı artırmaq üçün promosiyalardan istifadə edə bilərsiniz.

Ticarət yarmarkaları

Ticarət yarmarkalarında mümkün qədər iştirak etməyə çalışın. Ticarət yarmarkalarında satıcılarla görüşə və məhsullarınızı satmağa inandıra bilərsiniz.

Ticarət marketinqi strategiyasının yaradılması

Ticarət marketinq strategiyasında digər marketinq texnikalarına kiçik əlavələr etməklə yarada biləcəyiniz oxşar strategiyalar mövcuddur.

Bazar araşdırması

Ticarət marketinqi üçün bazar araşdırması zəruridir. Hədəf auditoriyanızın ehtiyacları və istəkləri barədə bir fikir əldə edin. Rəqiblərinizi daha yaxından tanımağa çalışın, bu da qiymət analizində sizə kömək edəcəkdir.

Satınalma davranışı

Bazardakı tendensiya ilə tanış olun, hədəf auditoriyanın alış davranışını öyrənin və məhsulunuzu fərqləndirməyə çalışın.

Məhsulun inkişafı

Məhsulunuzun istehlakçıların tələblərinə cavab verdiyinə və rəqiblərinizin məhsullardan daha yaxşı olduğuna əmin olun. Məhsulun qablaşdırılması dizaynı bu vəziyyətdə böyük bir amildir. Rəng seçimi markanızın digər rəqabət qabiliyyətli məhsullardan daha üstün olmasına kömək edə bilər.

Məhsul təklifi

Topdan satıcılara vermək istədiyiniz məhsul təklifini hazırlayın. Hərtərəfli məhsul təklifi, istehsalçı və satıcı üçün müsbət nəticələr verir.

Reklam

Məhsulunuza tələbatı artırmaq üçün düzgün promosiyalar etməlisiniz. Ticarət yarmarkalarına gedə və ya müxtəlif reklam növlərini nəzərdən keçirə bilərsiniz.

Ticarət marketinqinin üstünlükləri

  • Ticarət marketinqindən istifadə edərək məhsullarınızı satarkən insanların topdansatış və pərakəndə satışa inamları sayəsində daimi müştəriləriniz olur.
  • Topdan satıcılara etdiyiniz promosiyalar sayəsində rəqiblərlə müqayisədə üstün olacaqsınız, çünki topdan satıcılar məhsulunuzdan daha çox qazanc əldə etdikləri üçün məhsulunuzu satmağa çalışırlar.
  • Ticarət marketinqi sayəsində uzun illərdir işdə olan insanlarla işləyirsiniz.
  • Ticarət marketinqi işinizin davamlı qazancını təmin edir.

Ticarət marketinqinin mənfi cəhətləri

  • Topdan satıcılara böyük marjalar vermək qazancınızı azaldır.
  • Heç vaxt birbaşa müştərilərlə əlaqə qura bilməzsiniz.

Rəqəmsal ticarət marketinqi

Ticarət marketinqi texnikasını tətbiq edənlər, zamana uyğun hərəkət etməlidirlər. Bir çox marketinq strategiyası onlayn tətbiq oluna bilər. Ticarət satıcıları, sosial media və e-poçt vasitəsi ilə toptancılarla əlaqə saxlamalıdır. Rəqəmsal ticarət marketinqi üçün ən yaxşı 3 məqsəd aşağıdakılar olmalıdır:

  1. Veb sayt
  2. Elektron poçt
  3. Sosial media platformaları

Ticarət marketinqi vasitələri

Plakatlar

Köşklər

Broşuralar

Kartvizit

Rəqəmsal ticarət marketinqi

Effektiv veb sayt

Sosial media platformaları

E-poçt marketinqi

Markalı məzmun

Ticarət marketinqi, yorucu bir marketinq üsuludur. Lakin öz markanızı inkişaf etdirməyə diqqət etsəniz, daha çox qazanclı ola bilər. Ticarət marketinqi, bir istehsalçının müvəffəq olub-olmadığını müəyyənləşdirir. Ümumiyyətlə, müəssisələrin marketinq strategiyasına baxdıqda, səylərini istehlakçı səviyyəsinə qaldırdıqlarını görürsünüz. Bu şirkətlər indi həmişəkindən daha təsirli olur və marketinq strategiyasına ehtiyac duyurlar.

B2B brendin tanınma səviyyəsini ölçmək üçün 5 KPI adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.

Paylaş
Öncəki yazı

Kosmos turizminin yaranması

Növbəti yazı

Ən çox baş verən marketinq səhvləri

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol