• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Strategiya nədir? (1-ci hissə)

Strategiya gələcək haqdadır. Məsələn, 5 il sonra haqda. Hətta bu mifə arxalanaraq bəziləri iddia edir ki, müasir biznes mühiti tez-tez dəyişdiyi üçün strateji planlama mənasızdır, kökündən yalnışdır. Strategiya ümumi yol xəritəsidir. Həm də bu gün haqdadır. Bu gün verdiyimiz qərarlar, atdığımız addımlar strategiya ilə səsləşməlidir, strategiyaya tərs olmamalıdır.

Gulsum Hashim Gulsum Hashim
İyun 1, 2020
A A
Strategiya nədir? (1-ci hissə)

Vizyona doğru uzun müddətli yola strategiya deyilir.

Strategiya haqda bəzi miflər

  • Strategiya gələcək haqdadır. Məsələn, 5 il sonra haqda. Hətta bu mifə arxalanaraq bəziləri iddia edir ki, müasir biznes mühiti tez-tez dəyişdiyi  üçün strateji  planlama mənasızdır. Kökündən yalnışdır. Strategiya ümumi yol xəritəsidir. Həm də bu gün haqdadır. Bu gün verdiyimiz qərarlar, atdığımız addımlar strategiya ilə səsləşməlidir, strategiyaya tərs olmamalıdır.
  • Strategiya 100-200 səhifəli  sənəddir. Əsli isə budur ki, 100-200 səhifəli  sənəd strategiya ola bilməz. Şirkətin strategiyası maksimum konkret olmalıdır, uzun-uzadı söz yığını olmamalıdır. Şirkət nə istədiyini  (yolunu) elə aydın şəkildə bilməlidir ki, konkret ifadə edə bilsin.
  • Strategiya böyük şirkətlərin işidir. Bəziləri düşünür ki, bizdə böyüyəndə strategiyamız olar. Çox yanlış düşüncədir.  Əgər normal biznesdən danışırıqsa, ölçüsündən asılı olmadan yol xəritəsi olmalıdır. Əks halda yalnız kor-koranə şəkildə işdən danışa bilərik.
  • Strategiya qəliz sənəddir. Qətiyyən. Yaxşı strategiya o strategiyadır ki, maksimum dərəcədə aydın olsun.
  • Strategiya rəhbərliyə aid məsələdir. Strategiya o vaxt işlək hala gəlir ki, bütün işçilər tərəfindən qavranılsın, qəbul edilsin. Əks halda lazımsız “kağızdır”. O, strategiya deyil. Şirkətin bütün üzvləri  şirkətin yolunu bilməlidir ki, o yolla getsinlər, o yola sadiq olsunlar.

Strategiyanın hazırlanması

Strategiyanın hazırlanmasına müxtəlif cür doğru yanaşmalar ola bilər. Mən burda nümunə olaraq bir yanaşmanı təqdim edirəm.

Şirkətin strategiyasının hazırlanması və icrası prosesi ümumi olaraq aşağıdakı şəkildədir:

     1. Araşdırmalar və təhlillər

     2. SWOT (Şirkətin üstün cəhətləri, zəif cəhətləri, imkanları və təhlükələri) təhlilin hazırlanması

     3. Kritik uğur faktorlarının müəyyən olunması

     4. Şirkətin ana strategiyasının hazırlanması

     5. Strategiyadan irəli gələrək taktiki planların  (fəaliyyət planlarının) hazırlanması

     6. Strategiyanın kommunikasiyası

     7. Strategiyanın icrası

     8. Strategiyanın vaxtaşırı qiymətləndirilməsi 

Prosesin tərkib hissələrinin hər biri haqda daha ətraflı məlumat verməkdə fayda var. Hər birinə ayrı-ayrılıqda baxaq:

1. Araşdırmalar və təhlillər.

Dərin araşdırma və təhlillər aparmadan strategiya hazırlamaq olmaz. O strategiya özü də dərin olmaz. Bu mərhələyə Diaqnostika mərhələsi də deyilir. Diaqnostika nə qədər düzgün və dərin olarsa, “Resept” (burda strategiya) də o qədər düzgün olar. Aşağıda hansı araşdırma və təhlillərin aparılması göstərilmişdir.
– Satış nəticələrinin təhlili.
– Xərclərin təhlili.
– Məhsulun portfelinin təhlili.
– Ümumi biznes modelin, biznes proseslərin, prosedurların təhlili.
– İşçilərin bilik səviyyəsinin təhlili.
– İşçilərin performasının təhlili.
– İşçilərin məmnunluq, motivasiya səviyyəsinin araşdırılması.
– Bazardakı əmək haqqı səviyyəsinin araşdırılması.
– Məhsulların keyfiyyətinin araşdırılması.
– Bazar payının müəyyən edilməsi.
– Bazarın bölgüsünün təhlili.
– Marka və qiymət siyasətinin aparılması.
– Rəqib məhsulların qiymətlərinin təhlili.
– Rəqib məhsulların ticari şərtlərinin təhlili.
– Rəqiblərin marketinq aktivliklərinin araşdırdırılması.
– Distiribusiya vəziyyətinin yoxlanılması.
– Satış nöqtələrindəki vəziyyətin araşdırılması.
– Mağazaların biznes modelinin təhlili.
– Məhsulların rəfdən hərəkətinin təhlili.
– Müştəri məmnuniyyətinin təhlili və s.

 

Strategiya: Hədəfə aparan yol adlı yazımızı oxumaq üçün bura daxil olun.

Paylaş
Öncəki yazı

Azərbaycanda poçt rabitəsinin yaradılmasından 202 il ötür

Növbəti yazı

Nike, Corc Floydun ölümündən sonra ‘Bunu etməyin’ elanını yayımladı

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol