• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

 Starbucks haqqında bilmədiyiniz həqiqətlər

Qəhvəni hər şeydən çox sevənlər,yolu tez-tez Starbucks-a düşənlər bu sizin üçün ideal bir yazı ola bilər. Starbucks haqqında çox fərqli və heç eşitmədiyiniz faktlar ola bilər.   Bunları öyrəndikdən sonra  Starbucks-a da fərqli gözlərlə baxmağa başlayacaqsız.

Tünzalə Cəbrayılova Tünzalə Cəbrayılova
Aprel 28, 2020
A A
 Starbucks haqqında bilmədiyiniz həqiqətlər

 

Qəhvəni hər şeydən çox sevənlər,yolu tez-tez Starbucks-a düşənlər bu sizin üçün ideal bir yazı ola bilər. Starbucks haqqında çox fərqli və heç eşitmədiyiniz faktlar ola bilər.   Bunları öyrəndikdən sonra  Starbucks-a da fərqli gözlərlə baxmağa başlayacaqsız.

  Hazırsınızsa başlayaq. 

Pike Place ardıcıl düzülən bir balıq bazarı idi.  Adını durna balığından alan Pike Place vaxtilə kəndin ən böyük sərfəli işi olan balıqçılığın günümüzə qədər uzanan mərkəzi olub. Küçədə meyvə-tərəvəz satılan dəzgahlarla birlikdə kiçik restoran və kafelər var. Elə bu kafelərdən biri də bu gün bütün dünyada qəhvə deyildiyi zaman ağla gələn Starbucks idi. 1971-ci ildə ingilis dili müəllimi Jerry Baldwin  tarix müəllimi Zev Siegl və yazıçı Gordon Bowker tərəfindən Starbucks balıq bazarında açıldı. Üç yaxın dost şirkətin adını Hermen Melvillenin məşhur romanı Moby Dick-dən ilhamlanaraq qoyurlar. Kapitan Ahab-ın balina ovuna çıxdığı gəmi Pequod ağıllarına gələn ilk ad idi. Şəriklərdən biri etiraz etdiyi üçün  gəminin ikinci kapitanı Starbucks adını aha uyğun görür. Loqo olaraq  Yunan mifologiyasında gəmiçiləri başdan çıxaran dəniz qızını seçirlər.

Starbucks-da stolların çoxunun dairəvi olması müştərilərin özlərini daha az tək hiss etmələrini təmin etməkdir.

Seattle-da butik qəhvəçi kimi görünən gizli Starbucks-lar var və burada yeni menyularını yoxlayırlar.

   Adları soruşub stəkanlara yazmayan tək qəhvə şirkəti Starbucks CIA (Central          Intelligence Agency) Ümumi Mərkəzinin içində yer alan Starbucksdır.

     Starbucks-ın adı  Moby Dick-dəki gəminin adı olan Pequod olacaqdı.

Qəhvə şirkəti üçün ən uyğun ad seçimində  digər güclü namizəd isə Cargo House idi.

Starbucks-ı iki müəllim və bir yazıçı təsis edib, lakin sonra öz hissələrini sataraq şirkətdən ayrılıblar.

Starbucks-da işləyənlərin sayı Grolland-ın nüfuzunun iki qatından da çoxdur.

   Yeni Starbucks şöbəsi açılandan sonra ətrafdakı evlərin bahalaşmasına            “Frappucino təsiri” deyilir.

Qəhvə dənələri bütün qoxuları çəkdiyi üçün Starbucks işçilərinin ətir vurması belə istənilmir.

Böyük ölçülü bir Starbucks qəhvəsində bir enerji içkisindəki kofeinin beş qatı qədər kofein yerləşir.

Əgər istəsəniz Starbucksa-da 87 mindən çox içkinin birləşməsini edə bilərsiniz.

 

Starbucks markasının marketinq kampaniyaları haqqında məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

Uğurlu reklam üçün 12 ideya

Növbəti yazı

Koronavirus dövründə marketinq səylərinin idarəsi

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol