• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Rəqəmsal kommunikasiya strategiyası

Kommunikasiya sahəsindəki cəhdlərinizdən maksimal dərəcədə faydalanmaq üçün nail olmaq istədiyiniz məqsədi və bu yolda istifadə edəcəyiniz alətləri dəqiq şəkildə müəyyən etməlisiniz.

Əzizova Minayə Əzizova Minayə
Avqust 12, 2020
A A
Azərbaycanın şimal-qərb bölgəsində 6 qida dəyər zənciri yaradılacaq

Kommunikasiya sahəsindəki cəhdlərinizdən maksimal dərəcədə faydalanmaq üçün nail olmaq istədiyiniz məqsədi və bu yolda istifadə edəcəyiniz alətləri dəqiq şəkildə müəyyən etməlisiniz.

Məhz bu səbəbdən işə rəqəmsal kommunikasiya strategiyasının işlənib hazırlanmasından başlamaq ən doğrusudur. İlk növbədə, siz vəziyyəti təhlil etməli, məqsədləri müəyyən etməli və auditoriyanızı seçməlisiniz. Təyin etdiyiniz auditoriyanın köməyilə lazımi metod və alətləri müəyyən edə bilərsiniz. Rəqəmsal strategiyanız sizə yardımçı olacaqdır.

•   Kommunikasiya sahəsindəki cəhdlərinizin təşkilatın amal və məqsədlərinə töhfə verdiyindən əmin olun.

•   Resursları planlaşdırın və bölüşdürün.

•   Məlumatların ötürülməsi üzrə lazımi metodların köməyilə müvafiq auditoriyaya çatmaqla onları məlumatlandırmaq, davranış və münasibətlərini dəyişdirmək üçün kommunikasiya sahəsindəki məqsədlərinizə nail olun.

Rəqəmsal strategiyanız təşkilatınızın kommunikasiya strategiyasının tərkib hissəsi olmalıdır. Strategiya mövcud deyilsə, siz onu işləyib hazırlamaq məsələsini nəzərdən keçirməlisiniz.

Təşkilatınızın işçi heyətini prosesə cəlb etməyi tövsiyə edirəm. Məsələn, həmkarlarınızın kreativ ideyalarını bölüşə bilməsi, rəhbərliyin isə onların gözləntilərini aşkar edə bilməsi üçün “beyin həmləsi” təşkil edin. Həmkarlarınızın töhfələrinə güvənməlisiniz, yalnız bu halda onlar özlərini məhsulun hazırlanması prosesinin iştirakçısı hesab edə bilər.

Strategiyanı necə işləyib hazırlamalı?

• Vəziyyəti təhlil edin: qarşılaşdığınız əsas problemlər nədən ibarətdir?

• Kommunikasiya prosesinin məqsədlərini müəyyən edin: bu proses problemləri həll etməkdə sizə necə yardımçı ola bilər?

• Hədəf auditoriyaları haqqında düşünün: hansı qrup insanlar probleminiz üçün həll yolu təklif edəcək?

• Mesajınızı və yanaşmanızı işləyib hazırlayın: insanlara hansı məlumatı ötürmək istəyirsiniz və bunu necə etməyi planlaşdırırsınız?

• Məlumatları ötürmək üçün istifadə edəcəyiniz metodu seçin: hədəf auditoriyanız məlumatlardan necə istifadə edir və ona çatmağın ən yaxşı yolu nədir?

• Yanaşmanızı sınaqdan keçirin: mesajlarınızı və ya vizual resurslarınızı real həyatda sınaqdan keçirmədən onların işə yarayıb-yaramayacağından əmin ola bilməzsiniz.

• Lazımi resursları və vaxt qrafikini özündə əks etdirən planı işləyib hazırlayın.

• Nailiyyət göstəricilərindən ibarət qiymətləndirmə mexanizmi yaradın: cədvəlin bir sütununda məqsədlər, digər sütunlarında isə hədəf auditoriyası, mesajlar, metodlar, fəaliyyətlər, vaxt qrafiki və resurslar göstərilə bilər.

• Nəticələri təhlil edin və planınıza müvafiq qaydada düzəliş edin: onlayn sorğular və statistik məlumatların təhlili sizi doğru istiqamətə yönəldəcək.

Mənbə: culturepartnership.eu/en

İncəsənət sahəsində sahibkarlıq adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.

Paylaş
Öncəki yazı

Dünyanın ən dəyərli 20 texnoloji markası

Növbəti yazı

Uber Evdən İşləyənlərə Əlavə $500 Ödəyəcək

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol