• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Nissan 20 il istifadə etdiyi loqotipini dəyişdi

Yaponiyada fəaliyyət göstərən Nissan avtomobil istehsalçısı 20 il sonra loqotipini dəyişdirdi.

Fatimə İlyasova Fatimə İlyasova
İyul 20, 2020
A A
GAAP nədir?

Yaponiyada fəaliyyət göstərən Nissan avtomobil istehsalçısı 20 il sonra loqotipini dəyişdirdi. Nissan-ın əsas loqotipi həyatın artan rəqəmsallaşdırılmasıdır. Nissan-ın yeni loqotipi bu ay fiziki və rəqəmsal kanallarda görünməyə başlayacaq.

Avtomobil sənayesinin əhəmiyyətli adlarından biri olan Nissan, loqotipini yenilədiyini açıqladı. Bu açıqlama ilə Nissan’ın 20 ildir istifadə etdiyi və şirkət haqqında məlumatı olan hər kəsin yaddaşında olan loqotip tarixin tozlu rəflərinə çıxarıldı. Nissan-ın yeni loqotipi rəqəmsal və fiziki kanallarda iyul ayından etibarən görünməyə başlayacaq.

Nissan-ın 20 il sonra logo dəyişikliyinə getməsinin səbəbi əslində çox avtomobil istehsalçıları da son illərdə öz logo dəyişdirilməsinə səbəb olan rəqəmsallaşma prosesdir. Nissan, rəqəmsal həyatı fiziki həyat qədər vacib hesab edir. Bu fikir əsasında şirkət köhnə loqotipindən imtina etdi. Nissan-ın yeni loqotipi olduqca nəzərə çarpır.

                               Nissan yeni loqotipi

Nissan-ın marka dəyişdirmə işi yeni bir qərar deyil. 2017-ci ildən bəri şirkət bu müddətin içərisində  oldu və hətta ilk növbədə üç ölçülü bir loqotip haqqında düşündü, amma loqotipin son versiyası iki ölçülü olduğu təəssüratı yaradır. İncə, yüngül və çevik sözlər əsasında qurulmağa başlayan loqotipin təsvirləri “ehtiraslı olun, yenilikçi olun və rəqib olun” sözlərini rəhbər tutur.

                                      Nissan yeni loqotipi

Nissan-ın yeni loqotipinə Nissan İnkişaf etmiş Dizayn Şöbəsinin baş meneceri Tsutomu Matsuo rəhbərlik etmişdir. İşləri ilə əlaqədar bir açıqlama edərək, Matsuo aşağıdakı cümlələri düzəldir:  Yeni Nissanın loqotipi rəhbər yönümlü mesajımızı çatdırır: Güclü bir inancınız varsa, hətta günəşə belə nüfuz edəcəkdir. Nissan’da müvəffəqiyyətin gücünə olan bu güclü inam heç vaxt dəyişməmişdir və bunu elektrikləşdirmə, sürücü yardımı və rəqəmsal əlaqə sahəsindəki ilk səylərimizdə görmək olar. Loqotipimiz müştərilərimizə, işçilərimizə və cəmiyyətimizə sadiqliyimizi göstərmək üçün bütün bunları bir baxışda çatdırmalıdır. 

Nissan-ın yeni loqotipi üçün yaradılan təqdimat videosu belədir:

Mənbə: webtekno.com

 

Paylaş
Öncəki yazı

Müharibə (böhran) dövründə düzgün kommunikasiyanın önəmi – Düzü düzgün çatdırmaq niyə vacibdir?

Növbəti yazı

QWERTY Klaviatura

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol