Yaponiyada fəaliyyət göstərən Nissan avtomobil istehsalçısı 20 il sonra loqotipini dəyişdirdi. Nissan-ın əsas loqotipi həyatın artan rəqəmsallaşdırılmasıdır. Nissan-ın yeni loqotipi bu ay fiziki və rəqəmsal kanallarda görünməyə başlayacaq.
Avtomobil sənayesinin əhəmiyyətli adlarından biri olan Nissan, loqotipini yenilədiyini açıqladı. Bu açıqlama ilə Nissan’ın 20 ildir istifadə etdiyi və şirkət haqqında məlumatı olan hər kəsin yaddaşında olan loqotip tarixin tozlu rəflərinə çıxarıldı. Nissan-ın yeni loqotipi rəqəmsal və fiziki kanallarda iyul ayından etibarən görünməyə başlayacaq.
Nissan-ın 20 il sonra logo dəyişikliyinə getməsinin səbəbi əslində çox avtomobil istehsalçıları da son illərdə öz logo dəyişdirilməsinə səbəb olan rəqəmsallaşma prosesdir. Nissan, rəqəmsal həyatı fiziki həyat qədər vacib hesab edir. Bu fikir əsasında şirkət köhnə loqotipindən imtina etdi. Nissan-ın yeni loqotipi olduqca nəzərə çarpır.
Nissan-ın marka dəyişdirmə işi yeni bir qərar deyil. 2017-ci ildən bəri şirkət bu müddətin içərisində oldu və hətta ilk növbədə üç ölçülü bir loqotip haqqında düşündü, amma loqotipin son versiyası iki ölçülü olduğu təəssüratı yaradır. İncə, yüngül və çevik sözlər əsasında qurulmağa başlayan loqotipin təsvirləri “ehtiraslı olun, yenilikçi olun və rəqib olun” sözlərini rəhbər tutur.
Nissan-ın yeni loqotipinə Nissan İnkişaf etmiş Dizayn Şöbəsinin baş meneceri Tsutomu Matsuo rəhbərlik etmişdir. İşləri ilə əlaqədar bir açıqlama edərək, Matsuo aşağıdakı cümlələri düzəldir: Yeni Nissanın loqotipi rəhbər yönümlü mesajımızı çatdırır: Güclü bir inancınız varsa, hətta günəşə belə nüfuz edəcəkdir. Nissan’da müvəffəqiyyətin gücünə olan bu güclü inam heç vaxt dəyişməmişdir və bunu elektrikləşdirmə, sürücü yardımı və rəqəmsal əlaqə sahəsindəki ilk səylərimizdə görmək olar. Loqotipimiz müştərilərimizə, işçilərimizə və cəmiyyətimizə sadiqliyimizi göstərmək üçün bütün bunları bir baxışda çatdırmalıdır.
Nissan-ın yeni loqotipi üçün yaradılan təqdimat videosu belədir:
Mənbə: webtekno.com