• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Mikrolokasiya əsaslı marketinq nədir?

Mikrolokasiya əsaslı marketinq, smartfonlardan istifadənin artması və mobil xidmətlərin şaxələndirilməsi sayəsində daha çox önəm qazanır.

Fidan İsmayılzadə Fidan İsmayılzadə
Avqust 3, 2020
A A
Mikrolokasiya əsaslı marketinq nədir?

Mikrolokasiya əsaslı marketinq, smartfonlardan istifadənin artması və mobil xidmətlərin şaxələndirilməsi sayəsində daha çox önəm qazanır.

Mikrolokasiya əsaslı marketinq ən ümumi açıqlaması ilə satıcının istehlakçıya doğru yerdə, doğru zamanda və doğru mesaj ilə əlaqə qurmasına imkan yaradır və texnologiya imkanlarını ən üst səviyədə istifadə edir. Mikrolokasiya əsaslı marketinq, markaların mesajlarını geniş şəkildə hədəfləyə bilər. Beləliklə, satıcılar da istehlakçıların unikal istəkləri və ehtiyacları haqqında məlumat almaq imkanı əldə edirlər.

Doğru zamanda, doğru yerdə potensial müştəri ilə əlaqə saxlayın.

Bu anlayışı bir zamanlar daşınmaz əmlak üçün daha çox istifadə edilsə də indi bu, bütün sektorlara və biznesə aiddir. Brendlər öz hədəflərini istehlakçılara yönəltdiklərinə görə, bu yöntəm marketinqdə özünə yeni yol tapdı. Mobil cihazların yayılması və yer təyini texnologiyaları sahəsində əldə olunan nailiyyətlər sayəsində brendlər indi real vaxt rejimində reklamları və istehlakçıya alış potensialı ilə bağlı reklamları göstərə bilərlər. Markalar satın almaq işlərini daha çox fərdiləşdirmək üçün yer, yəni lokasiyadan fərqli cür istifadə edirlər. Yerə əsaslanan məlumatlar gələcək dövrdə istehlakçının diqqətini cəlb etmək üçün daha çox istifadə olacaqdır.

Mikrolokasiya əsasında marketinq necə həyata keçirilir?

Araşdırmalar göstərir ki, Amerika Birləşmiş Ştatlarının marketoloqlarının yalnız 23%-i mövcud mobil tədqiqatlarında mikrolokasiyaya əsaslanan marketinq məlumatlarını istifadə edir. Bununla belə, texnologiya inkişafının tez bir zamanda necə dəyişdiyini və inkişaf ediyini bildiyimizdən bəri, markaların bu mövzuda da sürətlə inkişaf edəcəyini əminliklə deyə bilərik. Şübhəsiz ki, mikrolokasiya əsaslı marketinq alıcıları markalara yaxınlaşdırır. Mobil və hədəflərin birləşməsi sayəsində markalar, artıq mağazalarda istehlakçılarla alış-veriş edə bilirlər. Bluetooth və sensor kimi yüksək texnologiyalı taktikalar sayəsində markalar hədəf alıcılarını izləyə və müvafiq reklamları göndərə bilirlər. Biz deyə bilərik ki, bu ümumi reklam dildən istifadə edən reklam aksiyalarından daha effektivdir. Bəziləri sosial şəbəkələrdə izləyicilərinə real vaxtda tövsiyələr verirlər. Digərləri alıcının vərdişlərinə və sahələrinə uyğun olaraq fərdi tövsiyələr təklif edirlər. Beləliklə, biz mikrolokasiya əsasında universal marketinq yanaşmasından danışa bilərik.

İstehlakçı duyğuları və davranışı yaxşı təhlil edilməlidir.

İstehlakçılar alış-verişlərində üstünlük əldə etmək üçün bəzi məlumatları bölüşmək üçün daha açıqdır. Araşdırmalar göstərir ki, qadınların 50 faizi öz yerlərini və şəxsi məlumatlarını xüsusi təkliflər əldə etmək üçün mağazalarla bölüşürlər. Bundan başqa, istehlakçıların 53 faizi müvafiq sövdələşmələr üçün brendlər ilə öz mövqelərini bölüşürlər. Daha sonra bu istehlakçı məlumatları marketoloqların alış-veriş edərkən onların davranışlarını təhlil etməyə və mağazaların ətraf mövqeyini gücləndirməsinə kömək edir. Mikrolokasiyaya əsaslanan marketinq, xüsusilə son illərdə pərakəndə satışları yenidən müəyyənləşdirmişdir. Markalar şüphəsiz ki, öz mesajlarını və təkliflərini istehlakçıların yerinə əsasən uyğunlaşdırıb göndərməsi vacibdir.

Mobil cihazlar təkmilləşdirilməsi yeni fürsətlərə yol açır.

Yer və daha ağıllı tətbiqlərə əsaslanan smartfonlar, GPS (effektiv qurğulardan və xidmətlərdən istifadənin yayılması) , istehlakçının hər bir hərəkətini bölüşmək istəyinin artması, coğrafi və davranış məlumatlarının böyük miqdarını ortaya qoyur. Bu məlumatların dəqiq təhlili də “Big Data” texnologiyasından keçir.
Texnoloji nailiyyətlər yer əsaslı “push” həlləri vasitəsilə interaktiv mobil reklamlardan istifadə etməyə imkan verir. Markalar istehlakçılarla anlamlı bağlar qurmaq üçün bu yoldan istifadə edirlər. Lakin marketoloqlar bu yolları istifadə etməyə hazır olmasına baxmayaraq, gizlilik probleminidə əsas götürməlidirlər. Xüsusilə, istehlakçının şəffaf şəkildə məlumatlandırılması və buna əmin olunması lazımdır.

Mikrolokasiya əsaslı marketinq  nümunələri

Tez-tez qəhvə aldığı bir kafenin “app” üzərindən öz bilgisini verən bir müştəri, səhər işə gedərkən o kafeyə yaxınlaşdıqda bir mesaj ala bilər. Bu mesaj, atıcının yeni qəhvəsindən və ya o müştərinin daha əvvəl aldığı qəhvə haqqında özəl təklifdən bəhs edər. Kafenin müştərilərinə əsasən etdiyi mikrolokasiya əsaslı marketinq sadə bir örnək olaraq görünə bilər. Hər marka öz mal və xidmətlərinə uyğun olaraq “app”yarada bilər.

Davamlı yeniliklər böyümə və inkişaf üçün vacibdir.

Buna baxmayaraq, istehlakçılar sizin rəqiblərinizdən oxşar mesajlar alacaqlar. Rəqabət bütün sahələrdə olduğu kimi mikrolokasiya əsaslı marketinqə də aiddir. Markalar gələn hər müştəriyə fürsətlər göstərərək qeydiyyata almalı, gərəkərsə “app” yaratmalı, özəl fürsətlərdən xəbərdar etmək üçün bildiriş, mesaj, e-mail və zənglər ilə məlumatlandırılmalıdır. Sosial media da bu yöndən önəm qazanır.

Paylaş
Öncəki yazı

Menecer olmağın çətinlikləri nələrdir?

Növbəti yazı

Müştəri sadiqliyi

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol