• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Inbound Marketinq Nədir?

Ənənəvi marketinq səylərinə baxmayaraq, 2005-ci ildə tətbiq olunan inbound marketinq, birbaşa məhsul və ya xidmətləri ilə əlaqəli ola biləcək istehlakçılara çatmağı hədəfləyən bir marketinq metodudur.

Ləman Hüseynova Ləman Hüseynova
Avqust 30, 2020
A A
İnbound

Inbound marketinqi, müştərilərin alış proseslərinə müdaxilə edərək alış qərarlarını dəyişdirməyə yönəlmişdir. Elektron ticarət şirkətləri, ənənəvi marketinq səylərindən daha çox bu işlərə diqqət yetirərək təkrar emallarını artıra bilərlər. Bu mövzuya keçmədən əvvəl inbound marketinq nədir sualına daha ətraflı cavab verək.

İnbound Marketinq Nədir?

Inbound marketinq Brian Halligan tərəfindən təqdim olunan və məzmun istiqamətli marketinq metodudur. Müasir istehlakçıların satın alma qərarlarından əvvəl internetdə məzmun axtarmağa başladığı andan məzmun istehsalının əhəmiyyəti xeyli artdı və inbound marketinqin məqsədi də alış prosesində məhsul ilə əlaqəli məzmun axtaranlarla əlaqə qurmaq və bu prosesə müdaxilə etməkdir.

Bu şəkildə təsadüfi istehlakçılara deyil, yüksək alış potensialına sahib olan və müəyyən bir məhsul axtaran istehlakçılarla əlaqə qurmaq planlaşdırılır. Təsadüfi kütlədən alınan geri dönüş nisbətləri ilə müqayisədə müəyyən bir potensiala sahib olan kütlədən alacağınız geri dönüşlər daha yüksəkdir.

Bu şəkildə, araşdırmalardan əldə ediləcək dönüşümlər artarkən, daha hədəfli bir kütləyə doğru çalışarkən marketinq fəaliyyətinizin səmərəliliyi artacaqdır. Bu metodla markanız və ya məhsullarınızla maraqlanmayan izləyicilərə çatmaq üçün çalışacağınız vaxta və büdcəyə də qənaət etmiş olacaqsınız.

inbound

Məzmun marketinqi işlərindən əlavə olaraq, Inboud marketinq araşdırmaları üçün fərdiləşdirmə işi etməyiniz və bu işləri bir çox kanalda paylaşaraq bütün işlərinizi inteqrasiya olunmuş şəkildə idarə etməyiniz çox vacibdir. İnbound marketinq səylərinin uğurlu olması üçün əvvəlcə istehlakçıların alış prosesləri və onları maarifləndirmə mərhələlərini yaxşı başa düşməlisiniz.

Elektron ticarət şirkətləri İnbound marketinq işlərini necə edə bilər?

Inbound marketinqi marketinq strategiyalarınıza daxil edərkən edə biləcəyiniz bir sıra işlər var. Bu işləri aşağıdakı kimi sıralaya bilərik:

Diqqət çəkəcək məzmun yaratmağa başlayın

İşlərinizin uğurlu olması üçün istehlakçıların diqqətini cəlb etməlisiniz. Bunun üçün məzmun marketinqi səylərinə sərmayə qoymalısınız. İstehlakçılar markanız haqqında nə qədər çox məzmun görsələr, markanızı daha çox tanımağa başlayarlar. Markanızı tanıyıb izləməyə başladıqda da məhsullarınıza olan maraqları bir o qədər artır.

Bu işləri etmək üçün bir neçə fərqli alternativdən istifadə edə bilərsiniz.

Blog məzmun yaratmaq: Blog məzmun yazaraq markanız və məhsullarınızla əlaqəli internet üzərində olan səhifə sayını artırmanız, marka maarifləndirmə və istehlakçıların diqqətini cəlb etmək üçün vacibdir. Bir məhsul axtaran insanlar bu səhifələri görəbiləcəkləri kimi bu məqalələr həmçinin markanızı tanıtmağa da imkan verəcək.

Videolar hazırlayın: Video məzmunu günümüzdə ən çox təkrar emal ala bilən məzmun növləri arasında yer alır. Markanıza xas olan video məzmunu ilə istehlakçıların diqqətini cəlb edə və onların alış qərarlarına təsir göstərə bilərsiniz.

Sosial mediadan istifadə edin: Sosial media yeni kütləyə çatmaqda və istehlakçıların diqqətini cəlb etməkdə son dərəcə təsirlidir. Blogunuzu və video məzmununuzu bu kanallarda yayımlaya bilərsiniz, eyni zamanda sosial media yönümlü məzmunlarla birbaşa əlaqə qurmağa çalışa bilərsiniz.

SEO işi edin: Xüsusilə məhsul səhifələrinizə potensial alıcıları cəlb etmək və onların alış qərarlarına təsir göstərmək üçün SEO işlərinə investisiya qoymalısınız. Məhsul səhifələrini ətraflı etməli, müvafiq açar sözlərdən istifadə etməli və səhifə dəyərini artıraraq bu səhifələrə olan ziyarətçi sayını artırmalısınız.

inbound

Təkrar emal işləri

İstehlakçıların diqqətini və marağını cəlb etməyə başladıqdan sonra növbəti addımınız təkrar emal etməyiniz üçün çalışmaq olacaq. Bu geri çevrilmələri əldə etmək üçün aşağıdakıları edə bilərsiniz:

Hərəkətə çağırış ifadələrinizi əlavə edin: Hazırladığınız məzmuna və açılacaq səhifələrinizə hərəkətə çağırış ifadələrini əlavə etməyi unutmamalısınız. Bu ifadələr istehlakçıları məhsullarınıza yönəltməkdə mühüm rol oynayır.

Açılış səhifələrinizi ətraflı izah edin: İstifadəçiləri reklam və ya üzvi olaraq açılış səhifələrinizə cəlb etdikdə, onları həmin səhifədə saxlamalı və müəyyən bir hərəkət etmələrini təmin etməlisiniz.

Formalarınızı optimallaşdırın: Formaların istifadəsini effektiv etmək təkrar emalınızı artıracaq. Elektron poçt abunə formalarından ödəniş səhifəsində məlumat tələb edən formalara qədər hamısını optimallaşdıraraq istifadəçi cəhdini inkişaf etdirməlisiniz.

İstehlakçıların maraqlarını qorumağa çalışın

İstehlakçıların məzmununuza və markanıza olan marağını itirməməsi də çox vacibdir. Bu marağı qoruya bilmədiyinizdə onlardan təkrar istifadə etmək çətin olacaq. Bunun üçün məzmun paylaşımının müəyyən bir strategiyaya uyğun olması və müəyyən bir qaydada paylaşmağınız çox vacibdir.

Xüsusilə blog, video və sosial media məzmunlarında strategiyalar yaradaraq paylaşım üçün müəyyən bir vaxt təyin etmək vacibdir. Bu baxımdan, istehlakçıların maraqlarını qoruyaraq onların davamlı olaraq markanızın məzmunlarıyla qarşılaşmalarını təmin etmək çox vacibdir.

Nəticələrin təhlili və qiymətləndirilməsi

inbound

İnbound marketinq səylərinizin müvəffəqiyyətini artırmaq və uzunmüddətli perspektivdə sizə yaxşı gəlir gətirmək üçün analiz etməklə nəticələri qiymətləndirməlisiniz. Burada əldə edəcəyiniz məlumatlarla etdiyiniz işlərin necə nəticə verdiyini və gələcəkdə bu işlərinizi necə inkişaf etdirə biləcəyinizi görə bilərsiniz.

Blog yazılarınızın oxu və paylaşma nisbətlərini, istifadəçilərin saytda nə qədər vaxt sərf etdiklərini izləyə və sonra neçə səhifə ziyarət etdiklərini araşdıra bilərsiniz.

Video paylaşımlarınızdakı baxış sayı, izlənmə periodu, paylaşım və şərhlər kimi göstəricilərin üzərində dura bilərsiniz. Sosial mediada da qarşılıqlı nisbətləri və şərh ilə paylaşım saylarını da nəzərdən keçirə bilərsiniz.

SEO işinizdə isə üzvi olaraq hansı səhifələrinizə daha çox ziyarət gəldiyini araşdıra və ziyarət cəlb edə bilmədiyiniz səhifələri analiz edərək nəyi dəyişdirməyiniz lazım olduğunu görə bilərsiniz.

Bu analizlərin və nəticələrin qiymətləndirilməsinin sonunda işinizin performans təhlilini etmiş olacaq və strategiyanızı bu istiqamətdə inkişaf etdirəcəksiniz.

 

“Sərt satışa qarşı yumşaq satış” adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.

Paylaş
Öncəki yazı

Mortgage Nədir?

Növbəti yazı

Müsahibədə uğurlu olmaq üçün nə etməli?

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol