• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Dünyadakı şirkətlərin koronavirusa görə kömək kampaniyaları

Son iki həftənin əsas mövzusu koronavirusdur. Dünyadakı şirkətlər böyük tədbirləri, festivalları və promosyonları ləğv etdi və həyatları üçün qorxan insanlara necə kömək etmək barədə düşündülər.

Leyla Zeynalova Leyla Zeynalova
Mart 31, 2020
A A
Dünyadakı şirkətlərin koronavirusa görə kömək kampaniyaları

Son iki həftənin əsas mövzusu koronavirusdur. Dünyadakı şirkətlər böyük tədbirləri, festivalları və promosyonları ləğv etdi və həyatları üçün qorxan insanlara necə kömək etmək barədə düşündülər. Epidemiya yerləşdiyi hər ölkədə sürətlə yayılmağa davam etsə də, digər tərəfdən insanlar bir-birlərinə xoş əhval-ruhiyyə bəxş etməyə və bu çətin prosesi həmrəylik içində keçməyə çalışırlar. Hər bir şirkət öz əlindən gəldiyi qədər  kömək göstərərək insanların yükünü bir az azaltmağa çalışır hətta bəzi şirkətlər pulsuz xidmətlər təklif edirlər, çünki COVID-19 tələbələr, işçilər, ailələr, müəssisələr və icmalar üçün həyatı pozur.

Pandemiya zamanı əhaliyə dəstək olmaq üçün xarici markalar tərəfindən keçirilən xeyriyyə kampanyaları :

Citimobil: həkimləri pulsuz nəql etməyə başladı.

Comcast:

Kabel nəhəngi, öz abunəçiləri olmayanlar da daxil olmaqla, Xfinity WiFi qaynar nöqtələrinə 60 gün ərzində pulsuz giriş təklif edir. Əlavə ödəniş etmədən müştərilərinə məhdudiyyətsiz məlumatlar təqdim edir və ödənişlərini ödəyə bilmədiklərini söyləyən müştərilərin internet xidmətini kəsmir. Şirkət həmçinin yeni müştərilərə 60 günlük pulsuz əsas internet xidməti təqdim edir.

Microsoft teams:

Microsoft Team kömək məqsədi ilə bütün veb konfranslar və ya onlayn tədbirlər 6 ay pulsuzdur.

Evreka:

Ağıllı tullantı toplanması və şəhər təmizliyi işləri üçün həll yolları təklif edən Evreka Koronavirus zamanı ehtiyacı olan təşkilatlara pulsuz dezinfeksiya həllini təklif edir.

Hyundai:

COVID-19 üçün test mərkəzlərinə dəstək olacağını bildirdi. Hyundai’nın ABŞ bölməsi koronavirus üçün test edən mərkəzlərə 2 milyon dollar göndərəcək. Onlardan üçü uşaq onkoloji xəstəxanalarıdır

           

Zoom:

Zoom kömək məqsədi ilə məktəb və universtetlərin online dərslərini təmin etmələri üçün video zəng məhdudiyyətlərini aradan qaldırır. Pulsuz Zoom hesablarının sahibləri – müəllimlər və məktəblilər 40 dəqiqədən çox video ilə əlaqə qura biləcəklər. Xidmət, pandemiya zamanı tələbələrə dəstək olmaq üçün limiti ləğv etmək qərarına gəldi.

Southern California Edison:

Bu “COVID-19 təcili yardımı ilə təsirlənən yaşayış və işgüzar müştərilər üçün” gecikmiş ödənişlərdən imtina edir.

 

AT&T:

Kabel, kömək məqsədi ilə telefon və media nəhəngi, müştərilər koronavirus pozuntularına görə ödənişlərini ödəyə bilmədikdə simsiz, ev telefonu və ya genişzolaqlı xidmətin dayandırılmasını ləğv etdi. Şirkət həmçinin gecikmiş ödənişlərdən imtina edir. Comcast kimi, AT&T də ictimai WiFi isti nöqtələrinə pulsuz çıxışı təmin edir. Şirkət, eyni zamanda, istehlakçı ev internet şəbəkəsi müştərilərinin və sabit simsiz internet abunəçilərinin limitsiz məlumat alacağını söylədi.

Armani:

Tibb işçilərini xalatla təmin edəcək. Moda evi fabriklərini həkimlər üçün xalat paltarları ilə yenidən təchiz edir. Şirkət, həmçinin bir neçə İtalyan xəstəxanasına 2 milyon avro bağışladı.

Banabi:

Koronavirus üçün əsas risk qrupu sayılan 50 yaş və daha üzəri müştərilər üçün müəyyən məbləğin altındakı bütün sifarişlər üçün çatdırılma haqqı almır. Üstəlik, bu vəziyyət digər kampaniyalara təsir göstərmir.

Getir:

Banabinin rəqibi Getir, kömək məqsəd ilə səhiyyə işçiləri üçün Banabiyə bənzər bir tətbiq təqdim edir.  Səhiyyə işçilərindən çatdırılma haqqı almayan Getir, tibb işçilərinə əlavə 10% endirim təklif edir.

Bvlgari:

Əl təmizləyici gel istehsalına başlayacaq. Məhsullar İtaliyanın bütün tibb müəssisələrinə pulsuz çatdırılacaq.

Facebook, Microsoft və Twitter, COVID-19-a qarşı hackathon (kodlama yarışı) təşkil edirlər

Texnologiya şirkətləri, Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı ilə birlikdə virtual bir yarışma təşkil etmək qərarına gəldi. Təşkilatçılar hesab edirlər ki, hackathon çərçivəsində iştirakçılar koronavirusun səbəb olduğu iqtisadiyyat və səhiyyə sahəsindəki problemlərə texnoloji həllər təklif edə bilərlər.

Verizon:

Verizon, gecikmiş ödənişlərdən imtina etdiyini və müştərilər üçün xidmətin dayandırılmamasını açıqladı

Kariyer.net:

Rəqəmsal mühitlərdə iş görüşmələrini aparmağa imkan verən keriyer.net xidməti HR Venue 1 ay müddətində hər kəsə pulsuz təklif olunur.

Dropbox:

Paylaşma şəbəkəsi proqramı olan Dropbox, öz hesabını qeyri-hökumət təşkilatlarına və könüllü təşkilatlara 3 ay ərzində pulsuz olaraq təqdim edir.

Hangouts:

Google’un video konfrans tətbiqi olan Hangouts, ən çox 250 nəfərə qədər konfrans üçün ödəniş tələb etmirdi, ancaq koronavirus dövründə birliyi asanlaşdırmaq üçün 100.000-ə qədər izləyicini pulsuz qəbul edir.

 

Ford Motor:

Ford müştərilərə “rahatlığı təmin etmək üçün ödənişlərin mümkün gecikməsini” təklif edir. Ayrıca yeni avtomobil alıcılarına ilk ödənişlərini 90 günə təxirə salma şansı verir.

NV Energy:

Kommunal “bu böhrandan birbaşa təsirlənən müştərilərimiz üçün” əlaqələri dayandırır və “COVID-19” ilə əlaqəli maliyyə çətinliyi yaşayan və ya öz-özünə təcrid olunması səbəbindən ödəyə bilməyən müştərilər üçün gecikmiş rüsum və depozitlərdən imtina edir. “

Charter Communications:

Telekommunikasiya şirkəti, abunəsi olmayan K-12 tələbələri və ya kollec tələbələri olan ev təsərrüfatlarına növbəti 60 gün ərzində pulsuz Spectrum genişzolaqlı və Wi-Fi internet təmin edir. Comcast və AT&T kimi, Wi-Fi qaynar nöqtələrini də ictimaiyyət üçün pulsuz olaraq təqdim edir.

Hertz:

Kirayə avtomobil şirkəti də bir avtomobil icarəsi üçün minimum yaşını May ayının 18-dən 31-ə qədər endirdi və əlaqəli “gənc kirayəçi haqqı” ndan imtina edir.

Ralf Lauren: 

Moda markası, həmçinin koronavirusun yayılmasına qarşı mübarizəyə öz töhfəsini verir və 250 min birdəfəlik tibbi maska ​​və 25 min xalat istehsalına başlayır. Bundan əlavə, Ralph Lauren Korporativ Vəqfi COVID-19 ilə mübarizə aparmaq üçün 10 milyon dollar ayırmışdır ki, bunun da bir hissəsi Dünya Səhiyyə Təşkilatına göndəriləcəkdir.

Potok.io işə qəbul platforması:

Klinikalara və Kuryer xidmətlərinə pulsuz abunə təklif edir. Avtomatlaşdırma potok.io xidməti, nümayəndələri yüksək tələbat fonunda komandalarını gücləndirməli olan tibb sektorunu və kiçik biznesi dəstəkləmək qərarına gəldi. Tibb müəssisələri, qida və dərman çatdırılması xidmətləri #STAYHOME promo kodundan istifadə edərək platformanı üç ay ərzində pulsuz istifadə edə biləcəklər.

Gosfilmfond:

YouTube-da müharibə haqqında 20 film yerləşdirdi. Pandemiya səbəbindən Gosfilmfond əvvəlcə kinoteatrlar üçün nəzərdə tutulmuş Qələbənin 75 illiyinə həsr olunmuş layihənin formatını dəyişdirdi. İndi YouTube istifadəçiləri 1943-1989-cu illər Böyük Vətən Müharibəsi haqqında 20 filmi yüksək keyfiyyətli olaraq fondun kanalında seyr edə biləcəklər. İzləyicilər “Alayın oğlu”, “İki döyüşçü”, “Məni gözləyin” və “Gənc qvardiya” kimi filmlərdən zövq ala bilərlər.

MegaFon:

65 yaşdan yuxarı abunəçilər üçün pulsuz xidmətlər təqdim edir. Operator, evdə qalmaq məcburiyyətində qalan insanların pulsuz istifadə etməsini təmin etdi. 65 yaşdan yuxarı Moskva vilayətinin sakinləri MegaFon çağrı mərkəzinə zəng edə bilərlər və pulsuz xidmətlərdən birini seçəbilərlər. Bundan əlavə, abunəçi öz  hesabında min rubladək istənilən məbləği kreditləşdirmə imkanı verirki ki, bu da sonradan komissiyasız ödənilə bilər.

 

Wifire:

Wifire sabit rabitə operatoru ev internetinin sürətini abunəçilərin texniki təchizatı üçün mümkün olan qədər artırır. Hesab balansı sıfır olan və ya debitor borcu olduqda ev internetindən və rəqəmsal televizordan da istifadə edə bilər.

Yandex:

“Kömək yaxındır” layihəsinə başladı. Şirkət həkimlərin daşınmasını, məhsulların, dərmanların çatdırılmasını və koronavirus üçün testlərin aparılmasını təşkil edəcəkdir. Bunun üçün Yandex. Taxi xidmətinə qoşulan minlərlə avtomobildən ibarət ayrı bir donanma yaradılacaqdır. Yandex layihəsinin tez başlaması üçün bu cür sifarişlər əsasında sürücülər tərəfindən gediş haqlarını ödənməsi üçün 250 milyon rubl vəsait ayrılmışdır

  Northern Indiana Public Service Company:

NIPSCO, əlavə xəbərdarlığa qədər ödəməməyə görə dayandırmalarını ləğv etdi.

 

Araşdırdı: Natavan Həsənli, Aysel İsgəndərova, Sənan Əbdülzadə

 

 

 

 

Paylaş
Öncəki yazı

Gələcək 10 ildə yaşamaq və inkişaf etməyin beş qızıl qaydası

Növbəti yazı

5G texnologiyası nədir və bizlərə nə vəd edir?

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol