• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Bakı sakinlərinin həyat tərzi haqqında araşdırma

Azərbaycan istehlakçısı haqqında Business Insight tərəfindən aparılan araşdırmada bir sıra brendlər ön plana çıxdılar. Vətəndaşlarımızın həyat tərzi haqqında aparılan bu araşdırma bir çox məqamı da üzə çıxardı.

Səfiyyə Babazadə Səfiyyə Babazadə
Aprel 2, 2020
A A
həyat tərzi

Azərbaycanda istehlakçıların həyat tərzi Bakı sakinləri əsasında araşdırıldı. Araşdırma haqqında ətraflı məlumat üçün xəbərimizi oxumağa davam edin.

Azərbaycan istehlakçısı haqqında Business Insight tərəfindən aparılan araşdırmada bir sıra brendlər ön plana çıxdılar. Vətəndaşlarımızın həyat tərzi haqqında aparılan bu araşdırma bir çox məqamı da üzə çıxardı.

Araşdırma 7 fərqli sferada və sektorda aparılmışdır. Bu sektorlar:

  1. Turizm
  2. Yükdaşıma
  3. Bank
  4. Ayaqqabı
  5. Səhiyyə
  6. Siqaret
  7. Alkoqol

Araşdırma 650 nəfərə edilmişdir. Seçilən kütlənin əsas hissəsi  (36.9%) 26-35 yaş, yaş ortalaması 39-dur. Gender tərkibi bərabərdir. Seçilmiş kütlə içində ali təhsilli insanlar 39% – dir. Respondentlərin orta aylıq gəliri 540, ailələrin orta aylıq gəliri 820 Azn-dir.

Yükdaşıma xidmətlərinin tanınması və istifadəsi:

Daha çox kişilər tərəfindən bilinən yükdaşıma xidməti verən brendlər arasında tanınırlıq və satınalma başlıqlarında aparılan araşdırmada “166” yük taksisi birinci yerdədir. Yəni insanlar tərəfindən daha çox tanınır və həmçinin insanlar ən çox bu firmanın xidmətindən istifadə edir.

Səhiyyə xidməti:

Daha çox dövlət xəstəxana və poliknikaları respondentlərin seçimlərində üstünlük (54%) təşkil etsə də, özəl klinika seçənlər də (34%) kifayət qədərdir. Ancaq yekun dəyərləndirmədə məmnunluq baxımından özəldən istifadə edənlər bir az önə çıxsa da, səhiyyə xidməti ilə bağlı ciddi məmnuniyyətsizlik var. Xəstəxana seçimində isə həkimin peşəkarlığı və tibbi diaqnozun dəqiqliyi başlıca faktor hesab olunur.  Qurumun peşəkar yanaşması xəstəxana seçiminə təsir edən əsas faktordur.

Bank Sektoru:

Həyat tərzi baxımından dəyərləndirmədə bank sektoru üçün aparılan araşdırmada, Kapital Bank ən çox tövsiyə ehtimalı olan bank olaraq qeyd edilmişdir. Belə ki, əgər respondentlərin yaxını, qohumu və ya tanışı bank xidmətinə ehtiyac duyarsa, onlar birinci olaraq Kapital Bankı (34.2%) məsləhət görəcəklərini vurğulayıblar. Onu da qeyd edək ki, Kapital Bankın ən yaxın rəqibi Azərbaycan Beynəlxalq Bankı 11.2%-dir.

Ayaqqabı mağazaları:

Paytaxt sakinləri arasındakı ayaqqabı brendləri və satınalma davranışı ilə bağlı aparılan araşdırmada respondentlərin 57.1%-i ticarət mərkəzini seçərkən, brend olaraq seçilən FLO 10.8% ilə ayaqqabı brend adlarına liderlik etdi.

FLO mağazaları, bu gün Türkiyə ayaqqabı bazarının müzakirəsiz lideri mövqeyindədir. Birbaşa 9,700-dən çox və dolayı yolla 30.000 nəfərə yaxın insanın işlədiyi FLO Mağazaları ildə 55 milyon cüt ayaqqabı satır. FLO şirkətinin tərkibində çox markalı bir idman anlayışı olan IN Street’in satış nöqtələri də FLO satış şəbəkəsini gücləndirir və yayılmasını artırır.

Siqaret markaları:

Siqaret markaları araşdırmasında Bakı sakinləri Kent siqaretinə üstünlük verirlər. Kent markası 38%-lə ən çox tanınan siqaret markasıdır. Bu siqaret markası 11.7%-lə ən çox istifadə olunan siqaret markası ünvanına sahibdir.

Spirtli içkilər (araq):

Sorğuda iştirak edən vətəndaşların 12.3% i araq istifadəçisi olduğunu bildirmişdir. Araq istifadəçi olan insanların 21.3% i brendə önəm vermədiyini bildirmişdir. İstifadə olunan brendlər içində Nemiroff  siyahıya liderlik edir. Nemiroff brendini Ağsu və Mamedoff təqib edir.

Turizm:

Respondentlərin 55% -i turist olaraq il ərzində səyahət edirlər. İnsanların təqribi olaraq yarısı (48.5%) tətilini ölkə daxilində dəyərləndirərkən, ilk üçlükdə müvafiq olaraq Qəbələ, Quba, Qusar olmaqdadır.

Tətil üçün xarici ölkələrə səfər etməyi sevənlər arasında isə Türkiyə, Gürcüstan, Rusiya müvafiq olaraq liderlik edir.

 

Dünyadakı şirkətlərin koronavirus kampaniyaları haqqında oxumaq üçün bura daxil ola bilərsiniz.

Markzone üçün şərh etdi:

Asya Talıbova, Qabil Tağızadə, Türkan Məmmədova, Əlyesa Əmrəli. 

Paylaş
Öncəki yazı

Sosial media marketinqini daha səmərəli etmək üçün nələrə diqqət etməli?

Növbəti yazı

Fransa rəqəmsal avro testini həyata keçirir

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol