• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Avtomobil markalarının logoları və mənaları.

Fatimə İlyasova Fatimə İlyasova
Mart 27, 2020
A A
avtomobil markalarının logoları

Avtomobil markalarının logoları haqqında bir araşdırma etdik və bunları sizlərlə paylaşmaq, sizləri də məlumatlandırmaq istədik. Marzone.az sizlər üçün araşdırma etdi. Dünyanın bir çox avtomobil markalarının müxtəlif logolarını bir araya gətirdik və sizlərə təqdim edirik. Xoş oxumalar.

 ASTON MARTIN

Adı Aston Martin şirkətin qurucularından olan Lionel Martin soyadından və uğur qazandığı Aston Hill Climb-dən gəlir. Emblemdəki qanadlar sürəti simvolizə etmək üçün 1927-ci ildə loqotipə əlavə olundu və Bentley-in qanadlı başlıq loqotipindən ilhamlandığı düşünülür.

AUDI

Şirkətin təsisçisi Avqust Horch, soyadını verdiyi şirkətdən ayrıldı və eyni ad yenidən qadağan edildi. Sonra Avqustun oğlu Latın dilində Horch ilə eyni məna olduğunu söyləyərək Audi adını təklif etdi. Audi loqotipi ilə dörd kilidli üzük 1932-ci ildə Almaniyada qüvvələrə qoşulmuş dörd avtomobil şirkətini (Audi, DKW, Horch və Wanderer) təmsil edir. Gümüş rəng Almaniyanın milli irqi rəngindən də gəlir.

BENTLEY

Bentley əvvəlcə Birinci Dünya Müharibəsi illərində təyyarə mühərrikləri düzəltməklə öz markasını yaratdı. Gerbdəki qanadların səbəbi budur. Loqotipin gümüşü rəngi intellektuallığı simvollaşdırır. Emblemin hər iki tərəfindəki qanadlarda fərqli sayda lələk var, bunlar markanın bütün tarixi boyu dəyişmişdir.

BMW

Bavarian Motor Works adı üçün qısaltma, BMW yalnız təyyarə istehsal edən ilk oldu. Buna görə, loqotipin içindəki mavi hissələr səmanı simvollaşdırsa da, ağ hissələr təyyarənin pərvanəsini meydana gətirir. Digər bir iddia, gerbdəki mavi və ağ rənglərin Bavariya əyalətinin rənglərindən meydana gəlməsidir.

BUGATTI

Bugatti adı, markanın qurucusu Ettore Bugatti’dən gəlir. Qırmızı ovalın kənarındakı 60 nöqtənin möhürlü olmaması səbəbindən Bugatti mühərrikində istifadə olunan təhlükəsizlik naqillərini təmsil etdiyi iddia edilir.

CHEVROLET

Məşhur ‘papyon’ loqotipi şirkətin qurulmasından iki il sonra ortaya çıxdı. Markanın loqotipi ilə bağlı iddialardan biri, Chevrolet-in həmtəsisçisi William C. Durantın Parisdəki bir oteldə gördüyü divar kağızı dizaynından ilhamlandığını söyləyir. Digər bir sübut olunmayan iddia, Chevrolet loqotipinin şirkətin loqosu, zərif yanacaq markası olan Coalettes-dən ilham almasıdır.

CITROEN

Citroen emblemində istifadə edilən Fransız cüt açılı çavuş simvolu, daha əvvəl Citroen məhsulu olan dişli çarxlardan istifadə edilmişdir. 1919-cu ildə maşın istehsalına başlayan fransızlar ilk avtomobillərində ikiqat açılı emblemdən istifadə etməyi məqsədəuyğun hesab etdilər.

 FERRARI

İtaliya bayrağı loqotipin başında yerləşsə də, şrift meydana gətirən sarı rəng Modena şəhərinin rəngidir. Scuderia Ferrari’nin ilk məktubları da loqotipdə öz yerini aldı. Loqotipdəki ən diqqətəlayiq qara atın hekayəsinə gəlsək: Birinci Dünya müharibəsi illərində vəfat edən pilotun anası Enzo Ferrari’nin oğlunun təyyarəsindəki Enzo Ferrari’nin şaha qalxmış at fiqurundan istifadə etdiklərini və bu da ona uğurlar gətirəcəyini söyləyir. Ferrari də pilotun anasını dinləyir və qara at loqotipindən istifadə etməyə başlayır. Loqotipdə qara atdan istifadə edilməsinin səbəbi onun qəhrəman pilot üçün matəm simvolu olmasıdır.

FORD

Mavi oval ilk dəfə 1927-ci ildə istifadə edilmişdir. Şirkətin qurucusu Henri Fordun imzası ilk dəfə 1909-cu ildə istifadə edildiyi üçün demək olar ki, dəyişməmişdir.

HYUNDAI

avtomobil markalarının logoları

 

Hyundai’nin loqotipi, kursivdə ‘H’ kimi görünsə də, gizli bir məna daşıyır. Loqo əslində istehsalçı ilə istehlakçı arasında etimad göstərən iki insanın titrəməsini simvollaşdırır.

JAGUAR

avtomobil markalarının logoları

Əvvəlcə II Dünya Müharibəsində SS Cars olaraq bilinən marka, zərifliyi və davamlı irəliləməyi simvolizə edən Jaguar’ı yeni adı ilə seçdi. Loqotipi əlbəttə ki, bir jaguar olacaqdı.

 LAMBORGHINI

avtomobil markalarının logoları

Brendi quran Ferrucio Lamborghini markanın emblemi olaraq öz bürcü olan buğanı seçdi. Bütün Lamborghini modellərinin adı İspaniyadakı güləşçi buğalardan gəlir.

MASERATI

avtomobil markalarının logoları

Maserati qardaşlarının doğulduğu Bolonyadakı fəvvarəli hovuzu loqotipi ilhamlandırdı. Neptunun zəlzələ, fırtına və atların tanrısı olduğundan da təsirlənən qardaşlar üçlü çəngəlli nizə onlar üçün loqotip olaraq seçdilər.

MAZDA

Avtomobil markalarının logoları

Ahura Mazda, Farsların Zərdüşt Tanrısıdır. Şirkətin veb saytında şirkətin adının yaradıcısı olduğu Jujiro Matsuda’nın olduğu bildirilir. Mazda loqotipindəki dəyirmi forma günəşi, M hərfi isə Mazda sözünü ifadə edir. Emblem eyni zamanda qanadları ilə yayılan azadlığı simvolizə edən bir quş kimi qəbul edilir.

 MERCEDES-BENZ

avtomobil markalarının loqoları

Mercedes-Benz-in qurucusu Karl Benz, Deutz və Köln mühərrik fabriki ilə birlikdə evinin başına ulduz emblemi qoydu və həyat yoldaşına yazdığı məktubda bu ulduzun bir gün uğur və güc verəcəyini qeyd etdi. Loqo illər ərzində dəyişsə də, “quruda, havada, suda” fikrini simvolizə edən ulduz qalıcı hala gəldi.

    MITSUBISHI

Mitsubishi adı maraqlı şəkildə şirkətin loqotipini bizə ötürür. ‘Mitsu’ Yapon dilində ‘üç’ deməkdir ‘Bishi’ su şabalıdı deməkdir. Bu sözə Yapon dilində “romb” və ya “almaz” da deyilir. Keçmiş Mitsubishi şirkətinin qurucusu Yataro İvasaki şirkətin gerbi olaraq üç almaz formalı simvolu seçdi. Simvol Yataronun ilk işəgötürən Tosa Clanın üç yarpaqlı simvoluna bənzəyirdi. Bu, İvasaki ailənin üç üst-üstə düşən rombusa bənzədilməsini təmin etdi.

NISSAN

Nissan adı, Datsun’un ana şirkəti Nihon Sangyo’nun qısaltmasıdır. Nissan Datsunu əvəz edərkən loqotip şirkətin adı olan qırmızı dairədən və mavi düzbucaqlıdan ibarət idi. Bu loqotip günəşin doğuşunu simvolizə edən Yaponiya bayrağını təsvir etdi. 1990-cı illərə gələndə loqotip günümüzün gümüş rənginə çevrildi.

OPEL

1898-ci ildən avtomobillər istehsal etməyə başlayan şirkət, əvvəlki illərdə loqotip olaraq texnoloji tərəqqini təmsil edən zeppelin rəqəmini seçdi. Zeppelinlər köhnəldikdə, emblemlərdə raketlərdən istifadə olunurdu. 1963-cü ildə ildırım rəqəmi sürəti, ətrafındakı dairə isə inamı simvollaşdırır.

  PEUGEOT

Peugeot loqotip olaraq iki ayaq üzərində dayanan bir aslana üstünlük verdi. Şirkət avtomobil istehsalına başlamazdan çox əvvəl 1847-ci ildə istifadə olunan Aslan fiquru Peugeot məhsullarının yüksək keyfiyyətini təsvir etmək üçün seçilib. 1923-cü ildə Peugeot markalı avtomobillərdə yalnız şir başı olaraq gördüyümüz loqotip indiki formasına gələn illərdə yavaş-yavaş inkişaf etmişdir.

PORSCHE

Gerbdəki Porsche’nin qara atı Almaniyanın Ştutqart şəhərinin gerbidir. Maral boynuzu ilə qırmızı-qara xətlər isə Almaniyanın Württemberg kəndindən sitat gətirilib.

RENAULT

Renault’un ilk emblemi əslində dairə forması şəklində idi, ancaq 1923-cü ildə məşhur almaz formasını aldı. İllər keçdikcə markanın adı çıxarıldı və almaz forması olan loqotip önə çıxmaq üçün dizayn edildi. Loqo tərs çevrildikdə həndəsi formasını da saxlayır; bunun müasirliyin simvolu olduğu da bildirilir.

ROLLS-ROYCE

İki üst-üstə düşən “R” hərfindən ibarət olan emblem Rolls-Royce’nın baş hərfini simvollaşdırır. Başlıqdakı “Ruhun ekstazı” heykəlinin sakit və sirli bir şəkildə avtomobilin ruhunu əks etdirdiyi bildirilir. Ayrıca bəzi iddialara görə, avtomobilin dizayneri sevgilisini bu heykəltəraşlıqla təmsil etmişdir.

 SKODA

Skoda’nın emblemi bir ox və üç lələkdən ibarətdir. Ok hərəkəti simvollaşdırsa da, lələklər azadlığı təmsil edir. Tükdəki göz tükün kəskinliyini ifadə edir. 1990-cı ildən bəri istifadə olunan yaşıl rəng yeni bir başlanğıc təsvir edir.

 SUBARU

Subaru, Fuji Ağır Sənaye Şirkətinin (FHI) avto bölməsi idi. İkinci Dünya Müharibəsindən sonra Yaponiya məğlub olduqda, qalib dövlətlər bu şirkəti 12 hissəyə böldülər. Bu şirkətlərdən altısı 1953-cü ildə “birləşmə” mənasını verən Subaru adı altında yenidən birləşdi. Loqotipdəki altı ulduz bu şirkətləri təmsil etsə də, böyük ulduz FHI adlanır. Loqotipin şriftini meydana gətirən mavi rəng Ülker komanda ulduzundan gəlir.

TESLA

Markanın adı alternativ cərəyanı tapan Nikola Tesla’dan gəlir. Loqotipdəki stilizə edilmiş T hərfinin şaquli hissəsi rotor dirəyini, üzərindəki əyri xətt isə elektrik mühərrikinin kəsişməsini göstərən sabit bobin hissəsini təmsil edir.

TOYOTA

Loqotipin içindəki oval üzüklər müştərinin və şirkətin qəlbini, ətrafındakı oval isə qarşılıqlı maraq və etimadı ifadə edir. Və hamısı bir araya gəldikdə, şirkətin ilkin hərfini ‘T’ təşkil edir. Hər bir üzüyün müxtəlif qalınlığa malik olması Yaponiyanın xəttatlığına və mədəniyyətinə aiddir.

VOLKSWAGEN

Alman istehsalçısı eyni məqsəd və sadəliyi emblemlərdə ifadə etmək istədi, çünki açıqlandığı ilk avtomobil modeli vahid və kütləvi idi. Bu səbəbdən, Alman dilində “xalq” mənasını verən “volks”  sözu ilə maşın mənasını verən “wagen” sözünün baş hərflərini üst-üstə qoyub hazırkı gerbi yaratdılar.

VOLVO

‘Mən gəzirəm’ mənasını verən Volvo’nın emblemi, oxdan və dairədən, şirkətin adından ibarətdir. Volvo avtomobillərini İsveç poladını simvollaşdıran dairə və ox bəzəyir. Bu emblemin poladdan olması Volvo modellərininin möhkəm olması mənasını verir.

Paylaş
Öncəki yazı

Neyromarketinq nədir? – Beynimizin bilmədiyimiz tərəfləri

Növbəti yazı

İş Dünyasında Rəqəmsal Transformasiya

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol