• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

6 Möhtəşəm Şokolad Gerilla Marketinq fikirləri

Şokolad reklamları digər reklamlara nisbətən daha cəlbedici, diqqətəlayiq olmalıdır. Ona görə də partizan marketinq strategiyaları bu reklamlar üçün çox uyğun gəlir. Sizin üçün ən yaxşı olanları seçdik.

Xədicə Əlizadə Xədicə Əlizadə
İyul 28, 2020
A A
İşdəki sabitlik nə qədər vacibdir?

Salam şokolad sevərlər

Demək olar ki, hər kəs şokoladı sevər. Kim onu sevməz ki? Şokolad insanlar üçün xoşbəxtlik mənbəyidir, onlar üçün təbəssüm səbəbidir. İnsanlar özünü daha yaxşı hiss etmək üçün şokoladı sevir və satın alırlar. Şokolad markaları demək olar ki, xoşbəxtliyi satır. Bu səbəblə, şokolad reklamları digər reklamlara nisbətən daha cəlbedici, diqqətəlayiq olmalıdır. Ona görə də şokolad reklamları üçün partizan (gerilla) marketinq strategiyaları çox uyğun gəlir. Cəlbedici olan emosional reklamlar burada ortaq bir məqamdır. Bu harmoniya birləşəndə ​​gözəl bir reklam ortaya çıxır. Sizin üçün ən yaxşı olanları seçdik.

 

1. Boşluğu doldur

 

Şüar və marketinq tamamilə bir-birilə uyğundur. KitKat boşluğu bizimlə doldurur və biz bunu çətinlik çəkmədən edə bilərik. Bu şüar mövqeyinin uğurudur. KitKat onu yaradıcı bir partizan strategiyası ilə mükəmməl birləşdirmişdir.

 

2. Şokolad Doorbell

 şokolad gerilla marketinq

Bu partizan marketinq çox sevimli, şirin və gözlənilməzdir. Burada “Gözlənilməz” söz bir açar sözdür. Bu, istehlakçıların şüurunda reklam yeri deməkdir. Gerilla marketinqinin əsas məqsədi də budur. Ayrıca, bu reklam insanı gülümsədir və şokolad kimi xoşbəxt hiss etdirir. Beləliklə, insanlar hər rəngli M&Ms düymələrindən daha çox yemək istəyirlər.

 

3. Sevdiyin şeyi hecala

 şokolad gerilla marketinq

Hershey-nin reklamı dahidir, elə deyilmi? Hecaladıqdan sonra nəyi sevdiyini öyrənirsən. Bu ağıllı bir reklamdır, amma insanlar qaçılmaz olaraq gülümsəyirlər.

 

4. Wifi yoxdur, təşəkkürlər KitKat

 şokolad gerilla marketinq

İndiki vaxtda insanlar İnternet olmadan heç nə etmirlər və ya hərəkət etməzlər. Davamlı olaraq telefonumuzu və ya planşetimizi idarə etməli və ya yoxlamalıyıq. KitKat elə bu nöqtədə mövzuya daxil olur. KitKat-ın partizan marketinqi “Sərbəst Zona” və “No Wifi” sözləri ilə qırmızı park skamyasında insanların diqqətini cəlb etmişdir. Əlbəttə, KitKat “fasilə vermək” istəmişdir.

 

5. M&Ms zənginliyi

 şokolad gerilla marketinq

Rəngli M&Ms ilə dolu bir pilləkən xəyal edin. Formal olaraq bu xəyallar gerçəkləşir. Dərinlik, rənglər və rəsmlər mükəmməldir. Reklamın məqsədi uğurlu olmuşdur.

 

6. Hər kəsin arzusu; KitKat

 şokolad gerilla marketinq

Fövqəladə bir əl buluddan çıxır və KitKat götürür. Bu reklamla bağlı nə düşünürsünüz? Hər kəsin fasiləsi olmalıdırmı?

Mənbə: themarketingbirds.com

 

Affiliate Marketinq nədir? adlı yazımıza buradan keçid edə bilərsiniz.

Paylaş
Öncəki yazı

Affiliate Marketinq nədir?

Növbəti yazı

“Rabitəbank”dan 60 min AZN-lik dəstək

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol