Salam şokolad sevərlər
Demək olar ki, hər kəs şokoladı sevər. Kim onu sevməz ki? Şokolad insanlar üçün xoşbəxtlik mənbəyidir, onlar üçün təbəssüm səbəbidir. İnsanlar özünü daha yaxşı hiss etmək üçün şokoladı sevir və satın alırlar. Şokolad markaları demək olar ki, xoşbəxtliyi satır. Bu səbəblə, şokolad reklamları digər reklamlara nisbətən daha cəlbedici, diqqətəlayiq olmalıdır. Ona görə də şokolad reklamları üçün partizan (gerilla) marketinq strategiyaları çox uyğun gəlir. Cəlbedici olan emosional reklamlar burada ortaq bir məqamdır. Bu harmoniya birləşəndə gözəl bir reklam ortaya çıxır. Sizin üçün ən yaxşı olanları seçdik.
1. Boşluğu doldur
Şüar və marketinq tamamilə bir-birilə uyğundur. KitKat boşluğu bizimlə doldurur və biz bunu çətinlik çəkmədən edə bilərik. Bu şüar mövqeyinin uğurudur. KitKat onu yaradıcı bir partizan strategiyası ilə mükəmməl birləşdirmişdir.
2. Şokolad Doorbell
Bu partizan marketinq çox sevimli, şirin və gözlənilməzdir. Burada “Gözlənilməz” söz bir açar sözdür. Bu, istehlakçıların şüurunda reklam yeri deməkdir. Gerilla marketinqinin əsas məqsədi də budur. Ayrıca, bu reklam insanı gülümsədir və şokolad kimi xoşbəxt hiss etdirir. Beləliklə, insanlar hər rəngli M&Ms düymələrindən daha çox yemək istəyirlər.
3. Sevdiyin şeyi hecala
Hershey-nin reklamı dahidir, elə deyilmi? Hecaladıqdan sonra nəyi sevdiyini öyrənirsən. Bu ağıllı bir reklamdır, amma insanlar qaçılmaz olaraq gülümsəyirlər.
4. Wifi yoxdur, təşəkkürlər KitKat
İndiki vaxtda insanlar İnternet olmadan heç nə etmirlər və ya hərəkət etməzlər. Davamlı olaraq telefonumuzu və ya planşetimizi idarə etməli və ya yoxlamalıyıq. KitKat elə bu nöqtədə mövzuya daxil olur. KitKat-ın partizan marketinqi “Sərbəst Zona” və “No Wifi” sözləri ilə qırmızı park skamyasında insanların diqqətini cəlb etmişdir. Əlbəttə, KitKat “fasilə vermək” istəmişdir.
5. M&Ms zənginliyi
Rəngli M&Ms ilə dolu bir pilləkən xəyal edin. Formal olaraq bu xəyallar gerçəkləşir. Dərinlik, rənglər və rəsmlər mükəmməldir. Reklamın məqsədi uğurlu olmuşdur.
6. Hər kəsin arzusu; KitKat
Fövqəladə bir əl buluddan çıxır və KitKat götürür. Bu reklamla bağlı nə düşünürsünüz? Hər kəsin fasiləsi olmalıdırmı?
Mənbə: themarketingbirds.com
Affiliate Marketinq nədir? adlı yazımıza buradan keçid edə bilərsiniz.